Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til og med hvis keeper spiller ballen i eget mål så skal det taes på nytt. Ikke at jeg vet åssen keeper skal klare å sparke ballen i motsatt retning men :p

Du får høre med Bjarte Flem. Han har sikkert et triks.

Jeg vet ikke om jeg er overtrøtt eller hva det er, men jeg lo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tjernås er den i studio og som er den beste eksperten der inne. Han forteller utrolig bra og gnakse detaljert som er lett å¨forstå.

Bra noen er lette å forstå da, hehe. :p

Norske kommentatorer er søppel i forhold til de engelske.

Og de svenske.

Lenke til kommentar
Til og med hvis keeper spiller ballen i eget mål så skal det taes på nytt. Ikke at jeg vet åssen keeper skal klare å sparke ballen i motsatt retning men :p

Du får høre med Bjarte Flem. Han har sikkert et triks.

Joda, men han kastet jo, åssen man skal klare det når man sparker en ball som ligger i ro... Jeg vet ikke, men det virker vanskelig å få til.

Edit: ballen ligger i ro, den står ikke i ro...

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar
Sparke svakt på ballen med utsiden så det blir en slags chip. Så ruller den bakover ;) Dette var ting vi øvde på før :p hehe.

Nå er vell dette nesten umulig når banen er vannet? :)

Uansett, eneste mulighet jeg ser for at det skal kunne gå ann er at keeperen er litt småfull og plasserer venstrefoten forann ballen og skyter ballen i foten, så den på mirakuløst vis havner i mål :tease:

Lenke til kommentar
Hvem skal holde meg med selskap her i tråden under CL-finalen?

Jeg, økonomien min er ødelagt så jeg må se den hjemme.

Angående Keeper - diskusjonen så mener jeg Kuszczack vil bli den beste keeperen av de to. Han virker nervøs når han spiller, men gjør stort sett tingene sine ordentlig og er ofte godt plassert. Han har også større rekkevidde enn Foster med sine 191 cm mot 188. Det er ikke mye, men han har også bedre spenst enn Foster og selv om han er dårlig i feltet til tider der Foster er god så får Tomasz ofte tatt baller Foster aldri hadde vært i nærheten av. Han er også desidert best på strek av våre to andrekeepere. Han må som sagt jobbe med å bli "tøffere" i feltet og tilbakespill, men kan etter min mening bli en mye bedre keeper enn Foster. Foster er ofte feilposisjonert (CL - kampen mot Celtic i år f.eks, VDS hadde garantert stått så han kunne tatt den) og rekekvidden er for dårlig. Hvis man skal ha en kort keeper som etter mitt syn er under 194-195 så må han ha spenst til å dekke for det. Det er ganske bare jeg som er bortskjemt med VDS sine 198 cm, men jeg vil helst ha en keeper som har fantastisk rekkevidde. Det hadde vært morsomt om vi hadde hentet Maarten Stekelenburg som har en lignende rekkevidde som VDS, og stort sett dominerer luftrommet.

Lenke til kommentar

Da blir det iallefall oss to og Limbeck som er for gammel til å gå ut da.

Noen som våger å tippe benken til finalen? Å tippe startoppstilling er så kjedelig.

@De som følger reservelaget: Hvordan har Lee Martin gjort det der? Han virker meget spennende, og etter det jeg så i dag (så bare 2. omgang) så virker han pdd. bedre enn Nani og Tosic.

Lenke til kommentar

Angående Keeper - diskusjonen så mener jeg Kuszczack vil bli den beste keeperen av de to. Han virker nervøs når han spiller, men gjør stort sett tingene sine ordentlig og er ofte godt plassert. Han har også større rekkevidde enn Foster med sine 191 cm mot 188. Det er ikke mye, men han har også bedre spenst enn Foster og selv om han er dårlig i feltet til tider der Foster er god så får Tomasz ofte tatt baller Foster aldri hadde vært i nærheten av. Han er også desidert best på strek av våre to andrekeepere. Han må som sagt jobbe med å bli "tøffere" i feltet og tilbakespill, men kan etter min mening bli en mye bedre keeper enn Foster. Foster er ofte feilposisjonert (CL - kampen mot Celtic i år f.eks, VDS hadde garantert stått så han kunne tatt den) og rekekvidden er for dårlig. Hvis man skal ha en kort keeper som etter mitt syn er under 194-195 så må han ha spenst til å dekke for det. Det er ganske bare jeg som er bortskjemt med VDS sine 198 cm, men jeg vil helst ha en keeper som har fantastisk rekkevidde. Det hadde vært morsomt om vi hadde hentet Maarten Stekelenburg som har en lignende rekkevidde som VDS, og stort sett dominerer luftrommet.

Jeg er totalt uenig. Foster er mye bedre på strek enn PIG. Han har et feltarbeid som er bedre enn Sar sitt. Han har bedre ingangsettinger. Han har kapasiteten til å gjøre matchvinner redninger, det har ikke PIG. Å PIG har ikke større rekkevidde enn Foster selv om han er 3cm lengre. Nei PIG er ordinær, Foster har egenskaper som kan gjøre han til en klassekeeper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Lommeboka slo seg vrang her også gitt.

Utrolig skuffende at lommeboka ikke holder seg frem til CL-finalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...