Alastor Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Ballen er ikke i spill før den passerer streken, så utspillet skal tas på nytt ja. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Forresten, var det noen som fikk med seg utspillet fra PIG, dødballen, der Brown plukket opp ballen innenfor 16meteren? Er det ikke en regel mot å gjøre dette? Skal gå utenfor 16meteren før medspiller kan plukke den opp. Hva er egentlig "straffa" for en sånn feil? Ta utsparket på nytt? Fikk det ikke med meg, da jeg var på jobb. Men er 90% sikker på at ballen fortsatt er "død" før den kommer ut av 16-meteren. Om det er noen straff vet jeg ikke. Endret 24. mai 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Riktig. Var det me konkluderte med. Men da gjelder vel igrunn det mest hvis motstander får tak i den, så liten vits å blåse på det i den situasjonen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Kusczcak virker alltid nervøs. Han viser ikke trygghet i spillet sitt, men han gjør ikke mye feil. Han mangler en del i felt arbeidet men er den desidert beste av keeperene våre på strek. Eneste feilen jeg husker han har gjort er mot Chelsea borte. Om det var han da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Eneste feilen jeg husker han har gjort er mot Chelsea borte. Om det var han da. Tenker du på kampen etter at seriegullet var avgjort? Hva med tabben mot Blackburn? Arsenal? Han virker skjitnervøs hver gang han kommer på banen. Foster viser litt mer trygghet, men jeg tror ingen av disse vil være vår number 1 om 2 år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 men jeg tror ingen av disse vil være vår number 1 om 2 år. Nei, da må det skje en del. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Eneste feilen jeg husker han har gjort er mot Chelsea borte. Om det var han da. Tenker du på kampen etter at seriegullet var avgjort? Hva med tabben mot Blackburn? Arsenal? Han virker skjitnervøs hver gang han kommer på banen. Foster viser litt mer trygghet, men jeg tror ingen av disse vil være vår number 1 om 2 år. Jeg mener bortekampen fra denne sesongen. De andre situasjonene du nevner husker jeg ikke Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Målet til Santa Cruz som ødela clean sheet-rekorden til United, var PIG's feil. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube De jeg fant av PIG. Men så har jo Foster den hvor han slapp inn et utspill fra Robinson. Endret 24. mai 2009 av Points Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hvorfor kaller dere Kusczcak for PIG? Men ja, mye må nok skje før noen av disse to blir en fast 1`er. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Målet til Santa Cruz som ødela clean sheet-rekorden til United, var PIG's feil. Synes det er veldig hardt å kalle det en tabbe eller en feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hvorfor kaller dere Kusczcak for PIG? Pole In Goal eller Polish International Goalkeeper Men jeg liker å bruke Pointless In Goal. Har ikke noe med "pig" som i gris å gjøre. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hvorfor kaller dere Kusczcak for PIG? Pole In Goal eller Polish International Goalkeeper Men jeg liker å bruke Pointless In Goal. Har ikke noe med "pig" som i gris å gjøre. Ok. Måtte bare spørre, begynte å lure litt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg er så lei av han "arsenal" ekspert komentatoren på tv2. Skal alltid hakke ned på Manchester United. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Er temmelig lei av alle de "ekspertene" jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Tjernås er flink da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Tjernås er den i studio og som er den beste eksperten der inne. Han forteller utrolig bra og gnakse detaljert som er lett å¨forstå. Kenneth Fredheim og Fuglum derimot er en annen sak. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Flott Fint at han ikke får alle kampene, flott at også de andre får litt erfaring. Men hvorfor Ben Foster? Hvorfor ikke Tomasz Kuszczak? Syns han har stått bra i de kampene jeg har sett han. Fordi PIG ikke er god nok for United. Hvis du mener at han har stått bra i de kampene du har sett han, så tror jeg ikke du har sett så mange kamper med han i mål. Han tok seg opp i dag da. Det synest eg ikke. Som sagt så tror eg ikke han klarerte et eneste tilbakespill innenfor banen. Alt gikk til innkast. Han virket nervøs og stresset. Sikkert et enormt press, da han visste hva denne sjangsen kunne bety for han. Forresten, var det noen som fikk med seg utspillet fra PIG, dødballen, der Brown plukket opp ballen innenfor 16meteren? Er det ikke en regel mot å gjøre dette? Skal gå utenfor 16meteren før medspiller kan plukke den opp. Hva er egentlig "straffa" for en sånn feil? Ta utsparket på nytt? Til og med hvis keeper spiller ballen i eget mål så skal det taes på nytt. Ikke at jeg vet åssen keeper skal klare å sparke ballen i motsatt retning men Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Synd at ikke Ronaldo fikk toppscorer-tittelen, men CL finalen er mye viktigere i mine øyner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Synd at ikke Ronaldo fikk toppscorer-tittelen, men CL finalen er mye viktigere i mine øyner. Åja, faen, Anelka scorte i dag. Men som du sa, CL er viktigere. Hadde nærmest vært selvmord å bruke han i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå