Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, var det noen som fikk med seg utspillet fra PIG, dødballen, der Brown plukket opp ballen innenfor 16meteren? Er det ikke en regel mot å gjøre dette? Skal gå utenfor 16meteren før medspiller kan plukke den opp. Hva er egentlig "straffa" for en sånn feil? Ta utsparket på nytt?

Fikk det ikke med meg, da jeg var på jobb. Men er 90% sikker på at ballen fortsatt er "død" før den kommer ut av 16-meteren. Om det er noen straff vet jeg ikke.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Kusczcak virker alltid nervøs. Han viser ikke trygghet i spillet sitt, men han gjør ikke mye feil. Han mangler en del i felt arbeidet men er den desidert beste av keeperene våre på strek.

Eneste feilen jeg husker han har gjort er mot Chelsea borte. Om det var han da.

Lenke til kommentar
Eneste feilen jeg husker han har gjort er mot Chelsea borte. Om det var han da.

Tenker du på kampen etter at seriegullet var avgjort?

Hva med tabben mot Blackburn? Arsenal? Han virker skjitnervøs hver gang han kommer på banen. Foster viser litt mer trygghet, men jeg tror ingen av disse vil være vår number 1 om 2 år.

Jeg mener bortekampen fra denne sesongen. De andre situasjonene du nevner husker jeg ikke

Lenke til kommentar
Flott :)

Fint at han ikke får alle kampene, flott at også de andre får litt erfaring.

Men hvorfor Ben Foster? Hvorfor ikke Tomasz Kuszczak? Syns han har stått bra i de kampene jeg har sett han.

Fordi PIG ikke er god nok for United. Hvis du mener at han har stått bra i de kampene du har sett han, så tror jeg ikke du har sett så mange kamper med han i mål.

Han tok seg opp i dag da.

Det synest eg ikke. Som sagt så tror eg ikke han klarerte et eneste tilbakespill innenfor banen. Alt gikk til innkast. Han virket nervøs og stresset. Sikkert et enormt press, da han visste hva denne sjangsen kunne bety for han.

Forresten, var det noen som fikk med seg utspillet fra PIG, dødballen, der Brown plukket opp ballen innenfor 16meteren? Er det ikke en regel mot å gjøre dette? Skal gå utenfor 16meteren før medspiller kan plukke den opp. Hva er egentlig "straffa" for en sånn feil? Ta utsparket på nytt?

Til og med hvis keeper spiller ballen i eget mål så skal det taes på nytt. Ikke at jeg vet åssen keeper skal klare å sparke ballen i motsatt retning men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...