Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, De Laet har imponert meg i reservene. Kanskje han stiller opp i dag. Synd Points ikke har han med i "dine11". :(

 

 

:D Han var veldig imponerende i dag, akkurat som han har vært for reservene!

 

Ellers herlig at vi tar 3 poeng i en slik kamp med tanke på hvilket lag vi stilte med og hvor viktig kampen var for motstanderen vår. Også herlig at vi ender 4 poeng over Liverpool, for hvis vi hadde tapt og bare hatt 1p mer enn de, så hadde vi ifølge wh1te vunnet serien ufortjent. :)

 

Herlig mål av Gibson, og rett og slett en herlig sesong i PL. Takk for sesongen, folkens; nå er det jo bare en liten kamp igjen som bare er for gøy. ;)

 

EDIT: Herlig av Red Army i dag til tider også. "GARY NEVILLE IS A RED, IS A RED, IS A RED. GARY NEVILLE IS A RED, HE HATES SCOUSERS!

 

Btw, kommer opp på sånn BBC "ticker" at Nev har blitt tatt ut for England VM kvalifiseringskampene troppen! Merkelig men herlig for han da. :)

 

EDIT 2: Var fantastisk å se Wes tilbake i dag btw, og man ser at han har mye klasse i seg. Var utrolig god i dag, tror faktisk han kommer til å sitte på benken i Roma. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Skal Edwin van der sar legge opp?

Leste følgende sitat på united.no:

Fremtidsutsikter: 2008/09 blir sannsynligvis hans siste.

Link

 

Har aldri før hørt snakk om at han skal gi seg, men han er da ikke akkurat ung lenger heller da.

Hadde vært trist å miste ham, spesielt siden han er min favorittspiller :(

Lenke til kommentar
Skal Edwin van der sar legge opp?

Leste følgende sitat på united.no:

Fremtidsutsikter: 2008/09 blir sannsynligvis hans siste.

Link

 

Har aldri før hørt snakk om at han skal gi seg, men han er da ikke akkurat ung lenger heller da.

Hadde vært trist å miste ham, spesielt siden han er min favorittspiller :(

Slapp av, han fortsetter i minst en sesong til. Men tror ikke han får alle kampene, blir nok 50/50 mellom han og Foster.

Lenke til kommentar
Flott :)

Fint at han ikke får alle kampene, flott at også de andre får litt erfaring.

Men hvorfor Ben Foster? Hvorfor ikke Tomasz Kuszczak? Syns han har stått bra i de kampene jeg har sett han.

Fordi PIG ikke er god nok for United. Hvis du mener at han har stått bra i de kampene du har sett han, så tror jeg ikke du har sett så mange kamper med han i mål.

Lenke til kommentar
Flott :)

Fint at han ikke får alle kampene, flott at også de andre får litt erfaring.

Men hvorfor Ben Foster? Hvorfor ikke Tomasz Kuszczak? Syns han har stått bra i de kampene jeg har sett han.

Fordi PIG ikke er god nok for United. Hvis du mener at han har stått bra i de kampene du har sett han, så tror jeg ikke du har sett så mange kamper med han i mål.

 

Det skal sies, men har på den andre siden også sett brae kamper av Foster.

Lenke til kommentar
Flott :)

Fint at han ikke får alle kampene, flott at også de andre får litt erfaring.

Men hvorfor Ben Foster? Hvorfor ikke Tomasz Kuszczak? Syns han har stått bra i de kampene jeg har sett han.

Fordi PIG ikke er god nok for United. Hvis du mener at han har stått bra i de kampene du har sett han, så tror jeg ikke du har sett så mange kamper med han i mål.

 

Han tok seg opp i dag da.

Lenke til kommentar

Altså, Foster er mer stabil på tilbakepasninger osv enn Kuszczak men Foster er faktisk verre på innlegg og baller i luften som kommer inn enn PIG, så jeg vet egentlig ikke. Har mer troa på Foster, høyere fyr pluss at han er engelsk hjelper litt. Vi får bare vente å se, håper de får masse trening og blir bedre innen 2010 og at VDS gjerne gir de litt tips i siste sesongen sin til neste år.

 

Spennende overgangsperiode vi har på gang snart da. Er vel bare et år til vi har Giggs og Scholes i "form", Neville er nok allerede halvveis kjørt, selvom han spiller en sesong til han og. (Litt formalitet) Også er det Edwin som forlater oss etter ett år han og, og da trenger vi en fast keeper og. Blir kanskje litt vanskelig, ikke minst hvis Fergie er ferdig om et par år også. Når det er sagt, tror jeg ikke Fergie forlater oss før han faktisk er ferdig med "overgangsperioden" post-Giggs, Scholes, Neville, Edwin osv.

 

Manchester United are just getting started. :)

 

EDIT: Ikke minst Rio, som virker å ha store problemer med ryggen. Og slike problemer fikses ikke, dessverre. Selvom han ikke er "ferdig", så er han ikke kapabel å spille hele 38 kamper i PL f.eks til neste år. Men der kommer inn trusty Evans. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Ben Foster er da heller ikke god nok for United da.

Han har vært god de fleste gangene han har fått sjansen denne sesongen. Eneste tabben jeg kan komme på i farten, var mot borte mot Sunderland. Han har talent, og er uansett mye bedre enn PIG. Er vel også yngre, og er i tillegg engelsk. Akkurat nå er ingen av dem gode nok til å spille en hel sesong for United, men det er Foster det bør satses på. :)

 

Flott :)

Fint at han ikke får alle kampene, flott at også de andre får litt erfaring.

Men hvorfor Ben Foster? Hvorfor ikke Tomasz Kuszczak? Syns han har stått bra i de kampene jeg har sett han.

Fordi PIG ikke er god nok for United. Hvis du mener at han har stått bra i de kampene du har sett han, så tror jeg ikke du har sett så mange kamper med han i mål.

 

Han tok seg opp i dag da.

Det vet jeg ikke noe om. Så ikke kampen, så vet ikke hvor god han var. :p

Lenke til kommentar
Flott :)

Fint at han ikke får alle kampene, flott at også de andre får litt erfaring.

Men hvorfor Ben Foster? Hvorfor ikke Tomasz Kuszczak? Syns han har stått bra i de kampene jeg har sett han.

Fordi PIG ikke er god nok for United. Hvis du mener at han har stått bra i de kampene du har sett han, så tror jeg ikke du har sett så mange kamper med han i mål.

 

Han tok seg opp i dag da.

 

Det synest eg ikke. Som sagt så tror eg ikke han klarerte et eneste tilbakespill innenfor banen. Alt gikk til innkast. Han virket nervøs og stresset. Sikkert et enormt press, da han visste hva denne sjangsen kunne bety for han.

 

 

Forresten, var det noen som fikk med seg utspillet fra PIG, dødballen, der Brown plukket opp ballen innenfor 16meteren? Er det ikke en regel mot å gjøre dette? Skal gå utenfor 16meteren før medspiller kan plukke den opp. Hva er egentlig "straffa" for en sånn feil? Ta utsparket på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...