Alastor Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Er Rob Styles United-supporter? http://en.wikipedia.org/wiki/Rob_Styles To røde til Uniteds motstander iår. (dette er så teit) Agreed, dommere er nøytrale, punktum. Å begynne å spekulere i annet setter hele fotballsporten i vanry. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Kus Rafael Neville Brown De Lat Nani Fletcher Gibson Welbeck martin macheda Fra RedCafe... Endret 24. mai 2009 av Sveern Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Rart at ikke Welbeck og Martin bytter plass da førstnevnte egentlig er spiss og sistnevnte egentlig ving, men absolutt et spennende lag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Ingen Ferdinand? hmmmmm Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Subs: Amos, Tosic, Possebon, Eckersley, C.Evans, Drinkwater, James. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Ikke sub heller? Hva skjer med Ferdinand nå da? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Spennende lag, men får tro vi vinner, visst ikke blir det nok helvette... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) FITTE. RIO? Da er det Evans i Roma. Det er et STORT tap selvom Evans er god. Jeg SA De Laet skulle spille. EDIT: Sier litt om formen til Tosic at han ikke er med en gang... Endret 24. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Der var nok Rio ute av CL finalen Men skal jo sies at Rio har såpass med erfaring at hvis han er frisk så skal han fint klare å gå rett inn selv 3 uker uten kamper, kanskje? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Nå er det vel ikke første gang at disse lagoppstillingene ikke har stemt 100%, så håpet er at han kanskje kommer innpå fra benken? Eller er hele skjiten kun et spill fra Ferguson? Merkelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Rio er ikke på benken. Ser på Sky. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Tør nesten vedde stort på at Rio spiller CL finalen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 EDIT: Sier litt om formen til Tosic at han ikke er med en gang... Huh? Blir jo gøy på onsdag da. Evans vs Pique. Hvem var det beste talentet? Burde vi beholdt den høyreiste spanjolen eller er unggutten fra Nord-Irland bedre? Spennende. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 De er vel to spillere som hadde utfylt hverandre rimelig bra tenker jeg, de to som stopper par om 3-5 år hadde vært helt sinnsykt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hvorfor i huleste skal ikke Rio være med til Roma? Dem tør vel enkelt og greit ikke la han spille i dag, og det syns jeg også er det tryggeste. Rio har sagt at han friskmelder seg selv til finalen, og det tror jeg på. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Morsomt lag, jeg gleder meg til kampen. Men RIO! Hva faen, håper virkelig han bare har bevist på trening at han har formen inne. Evt at dette ikke stemmer. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Rio må være med til Roma, han må bare Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Rio er med til Roma, det kan jeg vedde på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg går og grisetakler Rio om han ikke er med til Roma! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Hvorfor i huleste skal ikke Rio være med til Roma?Dem tør vel enkelt og greit ikke la han spille i dag, og det syns jeg også er det tryggeste. Rio har sagt at han friskmelder seg selv til finalen, og det tror jeg på. Ingen vits i å bruke Rio når han ikke fikk denne kampen her. Da er det bedre å bruke en match-fit Evans. SAF sa at Rio måtte ha denne kampen for å spille finalen. Endret 24. mai 2009 av Points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå