tc47 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Tror ikke Rio starter i Roma hvis ikke han får spilt i dag. Defor tror jeg får starte/spille 30+ min i dag. Tror også Eckerlsey er utilgjengelig, så der må nok litt improvisering skje. Endret 24. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Litt gambling å starte med Evans siden Rio er så usikker. Men noen må jo spille på den plassen også... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du må følge med nå da, Manx! SAF sa på torsdag/fredag at Brown har trent de siste ukene, og kan starte mot Hull. TroppenKuszczak, Amos, Neville, Brown, De Laet, Ferdinand, Chester, Eckersley, Fabio, Nani, Fletcher, Gibson, Tosic, Martin, Drinkwater, Macheda, Welbeck Tror ikke dette er den endelige troppen. Vi skal vel ikke stille med seks innbyttere (ikke at det spiller så stor rolle, men man kan jo ta med full kvote). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hmm, De Laet har imponert meg i reservene. Kanskje han stiller opp i dag. Synd Points ikke har han med i "dine11". Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Du må følge med nå da, Manx! SAF sa på torsdag/fredag at Brown har trent de siste ukene, og kan starte mot Hull. Var det jeg trodde jeg gjorde, er vel ikke mange dagene før det igjen han sa at Brown var ute for resten av sesongen, pokker heller kan jo ikke få med meg alt heller Da ser vi nok Brown i dag ja... Edit: Få med meg litt flere ord i settningen så hjelper det litt... Endret 24. mai 2009 av Manx Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det som ble sagt sist han ble skadet var at han ikke kom til å bli rushed tilbake til kamp, siden det var så få kamper igjen i sesongen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nettopp og det kan tolkes som ute for resten av sesongen, bare å myse litt når man leser det så går det veldig bra Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jepp. Dessuten har det jo vært en farse av en sesong for Brown. Dessverre. Unner han så mye mer. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Men det er jo ganske utrolig at vi har klart å vinne PL og kommet til finalen i CL uten ham. Nesten som å få inn en ny spiller i sommer hvis han klarer å holde seg skadefri neste sesong. Det samme gjelder Hargreaves. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sant D'Amico. Er nesten litt sykt å tenke på at vi får bedre lag til neste år, så det kan bare bli bedre. (Hvis vi beholder Tevez) Men ja, vi får bare vente å se. Må si jeg gleder meg til å se ungguttene i dag. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Folk undervurderer Wes Brown, han er en fantastisk forsvarsspiller. Å se han gjøre høyrebeck plassen til sin egen igjen neste sesong hadde vært fantastisk mtp. hvordan han spilte seg varm i trøya der i forrige sesong. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hvor troverdig er News of the World? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Tror det der er troverdig pga det er private sitater og det er ikke alltid man kan dikte opp det der. Høres veldig troverdig ut i mine øyner Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er Alan Wiley Pool supporter? Begge røde kortene hans i år var på en Pool kamp, til motstander laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er Rob Styles United-supporter? http://en.wikipedia.org/wiki/Rob_Styles To røde til Uniteds motstander iår. (dette er så teit) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er Rob Styles United-supporter? http://en.wikipedia.org/wiki/Rob_Styles To røde til Uniteds motstander iår. (dette er så teit) http://www.soccerbase.com/refs2.sd?refid=177 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Røde kortet mot WBA ble trukket tilbake av FA. Siden det var feilaktig dømt. (ifølge wikep) Endret 24. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Tror det der er troverdig pga det er private sitater og det er ikke alltid man kan dikte opp det der. Private sitater, hva i all verden er det? Alt kan diktes opp. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hvor troverdig er News of the World? Postet en link i Ronaldo-tråden fra Sky om den samme saken. Dog hadde de også NOTW som kilde, og de er ikke regnet for å være de aller mest troverdige for å si det på den måten (hakket over the sun), men jeg vil ikke si at dette er en typisk tabloid-sak så jeg ser ikke bort i fra at det er litt sannhet i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Så vidt jeg vet er NOTW som Aye sier hakket over The Sun ja. Om jeg ikke husker feil så var ifølge den avisen Ronaldo klar for Real ifjor. Men jeg tipper Ronaldo blir. Mulig han bestemer seg etter hvordan resultatet i finalen i Cl blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå