Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke at det gjør noe, men bare nysjerrig på hvorfor det funker med Raf/Fab da? :)

Det lurer jeg på og. Bildene deres ligger jo inne..

 

EDIT: Sånn! :)

 

Der var du ja. Tror nok det er en liten stund til Eckersley blir nevnt i startoppstillingen igjen så det haster ikke så ekstremt, men flott om du får fikset det. :)

Eckersley er fiksa nå. :)

Endret av Points
Lenke til kommentar

Prioterer formasjonene først, så skal jeg fikse for de andre lagene. :p

 

EDIT: Tenkte jeg skulle starte på formasjonene nå. En helvetes jobb hvor jeg sitter og må regne litt og drive med matte som jeg er så ekstremt dårlig på.

 

EDIT2: Da bare låner jeg den ene oppstillingen en lagde så kan jeg begynne å jobbe med 4-5-1.

 

resultimage.php?tactic=451&team=4&lineup=29,21,6,5,42,17,28,24,14,19,41.png

Endret av Points
Lenke til kommentar

Etter å nok en gang ha fått høre talen om hvor heldige vi har vært med mål mot slutten av kampene og dommeravgjørelser i år fra en veldig bitter kamerat bestemte jeg meg for å faktisk sjekke litt rundt. Heldigvis var det noen som allerede hadde gjort nettopp dette.

 

OK, so after a weekend of hearing my mates go further down the road of 'lucky late winners', 'refs on your side', 'penalties at OT' and so on I decided to look up these statistics and prove them wrong. Here is what I found for the 37 games played each over the Premiership season (exclusively) so far:

 

Late winners (last 10 minutes):

Liverpool: seven (five in injury time)

(Torres '83 vs. Sunderland... Pogatetz '85 & Gerrard '90 vs. Boro... Kuyt '90 vs. City... Kuyt '85 vs. Wigan... Torres '89 & '90 vs. Chelsea... Torres '90 vs. Portsmouth... Benayoun '90 vs. Fulham)

 

Man Utd: five (three in injury time)

(Vidic '90 vs. Sunderland... Tevez '83 vs. Stoke... Berbatov '90 vs. Bolton... Macheda '90 vs. Villa... Carrick '86 vs. Wigan)

 

Red cards for:

Liverpool: ten (!!) in 37 f'king games!

(Vidic x2, Tim Cahill, Dunne, A. Valencia, Adebayor, Friedel, Folan, Barton, Lampard)

Man Utd: two

(Andy Wilkinson of Stoke... Paul Robinson of West Brom)

 

Red cards against:

Liverpool: zero. Not a single one.

Man Utd: five

(Vidic x2... Ronaldo... Scholes... Rooney)

 

Penalties for:

Liverpool: five

(vs. Portsmouth... vs. Man Utd... vs. Villa (x2)... vs. West Ham)

Man Utd: four

(Ronaldo vs. Bolton... vs. Everton... vs. Liverpool... vs. Spurs)

 

Penalties against:

Liverpool: two

(Ronaldo... Mido)

Man Utd: three

(Giovanni... Gerrard... D. Murphy)

 

Also, before anybody tries to bring up the 'penalties at OT' bit, Liverpool at Anfield were awarded three penalties and not one was given to the opposition, while at Old Trafford Man Utd were awarded three and three were given against us.

 

Liverpool were given more penalties than us (and more at home), had less penalties given against them than us (and none at home, compared to our 3 for, 2 against at Old Trafford). They also had five times the amount of opposition players get sent off against them than we did (10 vs 2), were not given one red card all season whereas we had five to deal with, had less fixture congestion and less matches due to getting knocked out of every single cup competition before we did... and still we had it all wrapped up when they still had 2 games to play!

http://www.redcafe.net/f6/lucky-late-winne...eferees-249774/

 

Rimelig interessant og ikke minst hyggelig lesning tør jeg påstå, om enn ikke så veldig overraskende. Jeg har vært litt fristet til å gå over alle United-kampene i år og se på tvilsomme offsideavgjørelser, da jeg føler vi har vært svært uheldige på dette feltet. Det er dog alt for mye arbeid for min smak, i tillegg er jeg redd for at det bare er min selektive hukommelse som spiller meg et puss. Er det flere som har lagt merke til dette? Jeg føler vi blir snytt for mål eller alene med keeper-sjanser i omtrent hver eneste kamp, senest Park sitt "mål" mot Arsenal.

 

Ikke at det betyr noe, jeg er fortsatt i lykkerus over en enormt bra sesong, uavhengig av hvordan det går i morgen og på onsdag.

Lenke til kommentar
Etter å nok en gang ha fått høre talen om hvor heldige vi har vært med mål mot slutten av kampene og dommeravgjørelser i år fra en veldig bitter kamerat bestemte jeg meg for å faktisk sjekke litt rundt. Heldigvis var det noen som allerede hadde gjort nettopp dette.

 

 

OK, so after a weekend of hearing my mates go further down the road of 'lucky late winners', 'refs on your side', 'penalties at OT' and so on I decided to look up these statistics and prove them wrong. Here is what I found for the 37 games played each over the Premiership season (exclusively) so far:

 

Late winners (last 10 minutes):

Liverpool: seven (five in injury time)

(Torres '83 vs. Sunderland... Pogatetz '85 & Gerrard '90 vs. Boro... Kuyt '90 vs. City... Kuyt '85 vs. Wigan... Torres '89 & '90 vs. Chelsea... Torres '90 vs. Portsmouth... Benayoun '90 vs. Fulham)

 

Man Utd: five (three in injury time)

(Vidic '90 vs. Sunderland... Tevez '83 vs. Stoke... Berbatov '90 vs. Bolton... Macheda '90 vs. Villa... Carrick '86 vs. Wigan)

 

Red cards for:

Liverpool: ten (!!) in 37 f'king games!

(Vidic x2, Tim Cahill, Dunne, A. Valencia, Adebayor, Friedel, Folan, Barton, Lampard)

Man Utd: two

(Andy Wilkinson of Stoke... Paul Robinson of West Brom)

 

Red cards against:

Liverpool: zero. Not a single one.

Man Utd: five

(Vidic x2... Ronaldo... Scholes... Rooney)

 

Penalties for:

Liverpool: five

(vs. Portsmouth... vs. Man Utd... vs. Villa (x2)... vs. West Ham)

Man Utd: four

(Ronaldo vs. Bolton... vs. Everton... vs. Liverpool... vs. Spurs)

 

Penalties against:

Liverpool: two

(Ronaldo... Mido)

Man Utd: three

(Giovanni... Gerrard... D. Murphy)

 

Also, before anybody tries to bring up the 'penalties at OT' bit, Liverpool at Anfield were awarded three penalties and not one was given to the opposition, while at Old Trafford Man Utd were awarded three and three were given against us.

 

Liverpool were given more penalties than us (and more at home), had less penalties given against them than us (and none at home, compared to our 3 for, 2 against at Old Trafford). They also had five times the amount of opposition players get sent off against them than we did (10 vs 2), were not given one red card all season whereas we had five to deal with, had less fixture congestion and less matches due to getting knocked out of every single cup competition before we did... and still we had it all wrapped up when they still had 2 games to play!

http://www.redcafe.net/f6/lucky-late-winne...eferees-249774/

 

 

Rimelig interessant og ikke minst hyggelig lesning tør jeg påstå, om enn ikke så veldig overraskende. Jeg har vært litt fristet til å gå over alle United-kampene i år og se på tvilsomme offsideavgjørelser, da jeg føler vi har vært svært uheldige på dette feltet. Det er dog alt for mye arbeid for min smak, i tillegg er jeg redd for at det bare er min selektive hukommelse som spiller meg et puss. Er det flere som har lagt merke til dette? Jeg føler vi blir snytt for mål eller alene med keeper-sjanser i omtrent hver eneste kamp, senest Park sitt "mål" mot Arsenal.

 

Ikke at det betyr noe, jeg er fortsatt i lykkerus over en enormt bra sesong, uavhengig av hvordan det går i morgen og på onsdag.

 

Viser bare det vi som er fans av stort sett alle andre lag alt vet: Liverpool fans lever i sin egen lille boble.

Lenke til kommentar
Etter å nok en gang ha fått høre talen om hvor heldige vi har vært med mål mot slutten av kampene og dommeravgjørelser i år fra en veldig bitter kamerat bestemte jeg meg for å faktisk sjekke litt rundt. Heldigvis var det noen som allerede hadde gjort nettopp dette.

 

OK, so after a weekend of hearing my mates go further down the road of 'lucky late winners', 'refs on your side', 'penalties at OT' and so on I decided to look up these statistics and prove them wrong. Here is what I found for the 37 games played each over the Premiership season (exclusively) so far:

 

Late winners (last 10 minutes):

Liverpool: seven (five in injury time)

(Torres '83 vs. Sunderland... Pogatetz '85 & Gerrard '90 vs. Boro... Kuyt '90 vs. City... Kuyt '85 vs. Wigan... Torres '89 & '90 vs. Chelsea... Torres '90 vs. Portsmouth... Benayoun '90 vs. Fulham)

 

Man Utd: five (three in injury time)

(Vidic '90 vs. Sunderland... Tevez '83 vs. Stoke... Berbatov '90 vs. Bolton... Macheda '90 vs. Villa... Carrick '86 vs. Wigan)

 

Red cards for:

Liverpool: ten (!!) in 37 f'king games!

(Vidic x2, Tim Cahill, Dunne, A. Valencia, Adebayor, Friedel, Folan, Barton, Lampard)

Man Utd: two

(Andy Wilkinson of Stoke... Paul Robinson of West Brom)

 

Red cards against:

Liverpool: zero. Not a single one.

Man Utd: five

(Vidic x2... Ronaldo... Scholes... Rooney)

 

Penalties for:

Liverpool: five

(vs. Portsmouth... vs. Man Utd... vs. Villa (x2)... vs. West Ham)

Man Utd: four

(Ronaldo vs. Bolton... vs. Everton... vs. Liverpool... vs. Spurs)

 

Penalties against:

Liverpool: two

(Ronaldo... Mido)

Man Utd: three

(Giovanni... Gerrard... D. Murphy)

 

Also, before anybody tries to bring up the 'penalties at OT' bit, Liverpool at Anfield were awarded three penalties and not one was given to the opposition, while at Old Trafford Man Utd were awarded three and three were given against us.

 

Liverpool were given more penalties than us (and more at home), had less penalties given against them than us (and none at home, compared to our 3 for, 2 against at Old Trafford). They also had five times the amount of opposition players get sent off against them than we did (10 vs 2), were not given one red card all season whereas we had five to deal with, had less fixture congestion and less matches due to getting knocked out of every single cup competition before we did... and still we had it all wrapped up when they still had 2 games to play!

http://www.redcafe.net/f6/lucky-late-winne...eferees-249774/

 

Rimelig interessant og ikke minst hyggelig lesning tør jeg påstå, om enn ikke så veldig overraskende. Jeg har vært litt fristet til å gå over alle United-kampene i år og se på tvilsomme offsideavgjørelser, da jeg føler vi har vært svært uheldige på dette feltet. Det er dog alt for mye arbeid for min smak, i tillegg er jeg redd for at det bare er min selektive hukommelse som spiller meg et puss. Er det flere som har lagt merke til dette? Jeg føler vi blir snytt for mål eller alene med keeper-sjanser i omtrent hver eneste kamp, senest Park sitt "mål" mot Arsenal.

 

Ikke at det betyr noe, jeg er fortsatt i lykkerus over en enormt bra sesong, uavhengig av hvordan det går i morgen og på onsdag.

 

Jo, men du må huske at vi fikk et galt straffespark i en kamp vi vant 5-2 :)

Lenke til kommentar

Kommer aldri til å skje at vi blir trukket i poeng for å stille med et anntatt svakere lag mot Hull.

 

Hvorfor blir vi ikke sagsøkt for å gjøre det samme i de første rundene i FA og Ligacupen? Hvorfor skjer det ikke med Arsenal som sender utpå et lag som så vidt har passert 20 år i snittalder mer enn en gang i løpet av en sesong. Når man har 38 kamper å sikkre plassen på så får man holde kjeft hvis noen faktisk synes det er rart at Ferguson faktisk synes at en Champions League finale er hakket vikrigere enn kampen mot Hull.

 

De 11 som United sender utpå når kampen starter kl. 17 hadde anntagelig gått rett inn på samtlige lag som kjemper i nedrykksstriden og styrket laget dems, så de får slutte å sutre!

Lenke til kommentar

Starte med både Evans og Rio? Det er det verste man kan gjøre! Få inn Brown i midtforsvaret. ;) Uansett, Eckersley er vel utilgjennelig til denne kampen. Håper også at vi heller får sett Tosic enn Possebon, men tror ikke det skjer. :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...