Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Haha ja det gjør Parky, vi så jo det litt på bursdagsbesøket han fikk av Carlitos og Pat. Herlig at Evra kaller Jung Song, Papa, haha. :)

 

Som sagt tidligere, tror det kanskje er litt mer enn vennskap mellom Pat og Ji! :D

 

Haha, @ ca. 1:30, se hva Fraizer sier. :D

 

Nå har vi en nick for han ihvertfall. :)

Hva med han som traff da? aka Downs syndrome :!:

 

Haha sa han seriøst Downs syndrome? Det hørte jeg faktisk ikke.

 

blackzorro.jpg

 

Haha Points. Nice! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer Evra-snacks:

“The older players need to show the younger ones how much of a privilege it is to play for United,” said Evra. “Two years ago I started to read a book of the story of Man United and I saw a DVD of the crash at Munich and it made me realise I need to have respect for that shirt because it is a big story and Manchester United is a big family. I don’t just want to say this to look nice in the papers, because it is true – we are a big family here and we have a big story and this is why Manchester United is a club apart. It is always hard to put on that shirt because every day when you do you are putting that story on your back.”
http://therepublikofmancunia.com/evra-manc...s-a-club-apart/

 

Syns det er på tide han får en egen sang snart.

Lenke til kommentar

Tror ikke Tosic spiller. Men ellers enig, kanskje Nevile i midten. Men Brown starter vel ikke? Tviler litt på akkurat det. Blir nok Evans og Neville i midten, Rafael på høyre og kanskje en litt mer "ukjent" på venstre. Vi får se. Gleder meg egentlig til kampen, er jo mye som står på spill for Newcastle/Hull så da blir det litt spennende selvom kampen er "død" for oss. Skal jo bli gøy å se Welbeck og Macheda linke opp sammen som de gjør i reservene og som de gjorde mot Everton i FA Cup semi-finalen. :D

Lenke til kommentar

Her har du løsningen, Latias:

resultimage.php?tactic=442&team=4&lineup=29,21,6,5,42,17,28,24,14,19,41.png

 

Skal jo bli gøy å se Welbeck og Macheda linke opp sammen som de gjør i reservene og som de gjorde mot Everton i FA Cup semi-finalen. :D

Mot Everton spilte Welbeck høyrekant, så regner med samarbeidet er enda bedre om de to spiller sammen på topp. :D

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Haha, smooth D'Amico. Og spilte ikke Welbeck VENSTREKANT*** og Macheda venstrespiss på Wembley? :p

 

EDIT: Fikset feilen som ødela hele poenget ved innlegget.

 

EDIT 2: Haha, Points, eksperimenterer du eller? Så banen i Latias sitt innlegg med laget ble rød en stund. :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Hmm, trodde det bare var hos meg det var borte jeg. Da får vi bare vente på en uttalelse fra opphavsmann/utgiver/teknisk ansvarlig/Points om problemet.

Han har sagt at hvis man har spillere uten bildet på laget, så kommer ikke laget opp. Vet ikke hvordan det kan være riktig, for da Silva-brødrene har ikke bilder, men kommer likevel opp.

Lenke til kommentar
Haha, smooth D'Amico. Og spilte ikke Welbeck VENSTREKANT*** og Macheda venstrespiss på Wembley? :p

Errrhmm, jo. Men pointet var uansett at at de ikke var et spisspar.

 

Edit: Siden Points har gitt opp kan jeg si at løsningen var Eckersly på venstrebacken. Ellers hadde jeg likt lag som deg bortsett fra deg, bortsett fra Rio i stedet for Evans.

 

Edit 2: Eckersley var problemet. Uten han gikk det fint.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Tror faktisk at pga. sytingen til Newcastle eller noe spiller EN midtbanespiller som ikke spiller i Roma. Anderson/Scholes/Giggs altså, en av de. Siden jeg tror det blir Anderson/Giggs (no Scholesy :()som starter i Roma, tror jeg det blir noe ala: (hvis Rio blir klar altså, litt ønsketenkning her)

 

resultimage.php?tactic=442&team=4&lineup=29,2,23,5,21,24,28,18,17,19,41.png

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Haha, smooth D'Amico. Og spilte ikke Welbeck VENSTREKANT*** og Macheda venstrespiss på Wembley? :p

Errrhmm, jo. Men pointet var uansett at at de ikke var et spisspar.

 

Edit: Siden Points har gitt opp kan jeg si at løsningen var Eckersly på venstrebacken. Ellers hadde jeg likt lag som deg bortsett fra deg, bortsett fra Rio i stedet for Evans.

 

Edit 2: Eckersley var problemet. Uten han gikk det fint.

På den linken jeg postet i stad, stod det at Eckersley også er utilgjennelig.

Lenke til kommentar

Ja jeg skal legge til muligheten for litt lettere bakgrunner tc47. Synes den grønne skjærer i øynene no så inni h..

 

Problemet med at bildet plutselig ikke funker er fordi det blir valgt spillere jeg ikke har lagt til bilde av enda. Den søker fram bilder og hvis den ikke finner bildet så dør scriptet. Jeg sørga for at alle de viktigste spillerne har bilde, for det er en liten jobb å sitte å lage bilde til hver eneste spiller, men jeg skal ta å fikse resten akkurat nå.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...