Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den bortedrakta så ut som om Michael Schumacher hadde kjørt over den med sin røde F1 Ferrari :!: Den røde derimot er mye bedre enn den nåværende 70-talls saken....

8823962[/snapback]

Den drakten vi hadde nå skulle hedre busby-babes, og jeg vil anta at det ikke heeelt var på 70-tallet, men mer 50 ^^

Lenke til kommentar

Helt riktig mrs hatta. Denne drakten skulle også bare vare i ett år som jeg har fått med meg. Så det er mest sannsynlig at de nye draktene, som forøvrig ikke var all verdens, er real deal. Uansett så er disse nye draktene en far cry fra de utrolig stygge umbro draktene for endel år tilbake. De med blåe striper langs armene.

Endret av Spykar
Lenke til kommentar
Handlet meg ny tskjorte jeg gutta - knall rød selvfølgelig, og med dette motivet:

http://www.tshirtsunited.com/images/design...dies_design.jpg

:love:

8814436[/snapback]

"If he dies, he dies"

Den skjønte jeg ikke helt?

8817426[/snapback]

"If he dies, he dies" er tatt fra Rocky 4. Ivan Draco knocker ut Apollo i filmen og sier det sitatet. Spiller vel på at Draco er fra østblokka, noe Vidic også er + han er hard :)

Lenke til kommentar
Jeg savner den blå United-drakten. Tredjedrakten fra 1997. Den klart kuleste.

mufc-kit97t.gif

8836382[/snapback]

Hvis du mener "kuleste" som i styggeste så ja.

Kuleste drakten United har hatt er 96/97, med trykk av oldtrafford på sidene og ikke minst krage. (Cantona anyone?).

Lenke til kommentar
Hvis du mener "kuleste" som i styggeste så ja.

Kuleste drakten United har hatt er 96/97, med trykk av oldtrafford på sidene og ikke minst krage. (Cantona anyone?).

8836407[/snapback]

Nei, mener "kuleste" som i "kuleste".

Har 96/97 med Solskjær bakpå, jeg også. Alle andre hadde Cantona, jeg hadde Solskjær.

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar

Hver gang vi har fått ny drakt har jeg mislikt den de første dagene, men så ser de ikke så gale ut likevel.

Men jeg vet ikke... Er uansett ikke drakten som sier hvem du er som fotballspiller, det er prestasjonene, og vi er ikke Unitedsupportere fordi drakten er stilig håper jeg....

edit: Slurvete ufrorståelig skriving

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar

Nyter laget.

Men er kjipt om det ser ut som om drakten er restmateriale fra frelsesarmèens innsamling. Det er jo faktisk et plagg som blir brukt med ein gang vaskemaskinen har vasket det og snora har tørket det, så det er jo ikkje dumt at det ser fint ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...