Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hadde ikke hatt noe imot det nei. Men jeg tenker noe slikt for å være helt ærlig:

 

VDS

O'Shea - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes- Park

Tevez - Rooney

 

Benken: PIG, Giggs, Berbatov, Evans, Rafael, Anderson, Neville (Kiko/Welbeck får kanskje denne plassen om de imponerer mot Hull?)

 

Men jeg tror vi ser noe sånt:

 

VDS

O'Shea - Rio - Vidic - Evra

Carrick - Anderson - Giggs

Ronaldo - Berbatov - Rooney (med Rooney veldig defensiv som hjelper Evra mot Messi hele tiden dessverre.)

 

Kunne ikke kampen vært på lørdag? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som Stretford End Flags har blitt enige med klubben om et rørende og fantastisk mosaic på Stadio Olympico i anledning Champions League-finalen.

 

FOR SIR MATT

 

122ns07.jpg

 

Jeg elsker det rett og slett! Dette burde inspirere fansen, spillerne og alle rundt klubben til å gå hen og vinne i Roma! Fabelaktiv ide :) Og for en måte å hedre 100-års dagen til sir Matt Busby som startet det hele og vant vårt første trofe ute i Europa!

Lenke til kommentar
Og så fjerner vi de som er SKADET. Du snakker om å -sette- spillere på tribunen.

 

Ferdinand, Brown, Hargreaves, og muligens noen til?

 

Ser den, men alikevel laget som jeg listet er ganske ekstremt dårlig iforhold til det beste laget Man United kan stille med pr dags dato. Hadde jeg värt Hull fan hadde jeg ihvertfall satt pris på Ferguson sitt sparesystem.

 

Men Hull er da ikke vårt ansvar? Eller er det en regel som sier av vi må stille med et bra lag?

Lenke til kommentar
Og så fjerner vi de som er SKADET. Du snakker om å -sette- spillere på tribunen.

 

Ferdinand, Brown, Hargreaves, og muligens noen til?

 

Ser den, men alikevel laget som jeg listet er ganske ekstremt dårlig iforhold til det beste laget Man United kan stille med pr dags dato. Hadde jeg värt Hull fan hadde jeg ihvertfall satt pris på Ferguson sitt sparesystem.

 

Men Hull er da ikke vårt ansvar? Eller er det en regel som sier av vi må stille med et bra lag?

Det gjelder vel kun i Fa-cupen om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Ehm, sa jeg noe annet? SELVFØLGELIG skal O'Shea starte finalen. Det er bare fint at Wes får spille litt på søndag, tenkte jeg. Skal bli gøy å se han litt i aksjon igjen. :)

 

Fergie har nok allerede bekreftet at akkurat O'Shea skal starte i Roma såå... :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...