tc47 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hadde ikke hatt noe imot det nei. Men jeg tenker noe slikt for å være helt ærlig: VDS O'Shea - Rio - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Scholes- Park Tevez - Rooney Benken: PIG, Giggs, Berbatov, Evans, Rafael, Anderson, Neville (Kiko/Welbeck får kanskje denne plassen om de imponerer mot Hull?) Men jeg tror vi ser noe sånt: VDS O'Shea - Rio - Vidic - Evra Carrick - Anderson - Giggs Ronaldo - Berbatov - Rooney (med Rooney veldig defensiv som hjelper Evra mot Messi hele tiden dessverre.) Kunne ikke kampen vært på lørdag? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tror kiko får sjangsen før Welbeck, men begge får vel sjangsen alikevel så.. Jeg tror at hvis en av de utmerker seg spesielt så får de plassen på benken, og jeg unner Welbeck den plassen mye mer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tror kiko får sjangsen før Welbeck, men begge får vel sjangsen alikevel så.. Jeg tror at hvis en av de utmerker seg spesielt så får de plassen på benken, og jeg unner Welbeck den plassen mye mer. Way to copy me. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nå skrev jeg jo et innlegg et innlegg over dit hvor jeg praktisk talt sa det samme da , but great minds think alike Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Godt poeng, var jo det innlegget jeg sikkert fikk inspirasjon av og. Let's call it even. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ronaldo bryr seg ikke om Real Godt å høre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tror det var klokt gjort av Ronaldo. Holder vel med rotet rundt Tevez i årets silly season. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Skeptisk.... The Sun, faktisk. :!: Tror ikke vi bruker Ronaldo som enslig spiss. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Berbatov spiller garantert. Det geniale hodet hans kommer til å sikre oss CL i år! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ser ut som Stretford End Flags har blitt enige med klubben om et rørende og fantastisk mosaic på Stadio Olympico i anledning Champions League-finalen. FOR SIR MATT Jeg elsker det rett og slett! Dette burde inspirere fansen, spillerne og alle rundt klubben til å gå hen og vinne i Roma! Fabelaktiv ide Og for en måte å hedre 100-års dagen til sir Matt Busby som startet det hele og vant vårt første trofe ute i Europa! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det hadde vært tøft. Berbatov spiller garantert. Det geniale hodet hans kommer til å sikre oss CL i år! Det ser eg virkelig ikke bort fra. Tror også Tevez kommer innpå og scorer et mål. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Kunne vært et flott punktum for karrieren hans hos oss, eventuelt pustet nytt liv i håpet om at han blir. Endret 22. mai 2009 av Mr.SS Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hadde helt glemt at det var løpebane rundt, forbanna amatørmessig å legge en CL finale til en slik stadion. Å hvertfall når det er i stab-city Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Og så fjerner vi de som er SKADET. Du snakker om å -sette- spillere på tribunen. Ferdinand, Brown, Hargreaves, og muligens noen til? Ser den, men alikevel laget som jeg listet er ganske ekstremt dårlig iforhold til det beste laget Man United kan stille med pr dags dato. Hadde jeg värt Hull fan hadde jeg ihvertfall satt pris på Ferguson sitt sparesystem. Men Hull er da ikke vårt ansvar? Eller er det en regel som sier av vi må stille med et bra lag? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Og så fjerner vi de som er SKADET. Du snakker om å -sette- spillere på tribunen. Ferdinand, Brown, Hargreaves, og muligens noen til? Ser den, men alikevel laget som jeg listet er ganske ekstremt dårlig iforhold til det beste laget Man United kan stille med pr dags dato. Hadde jeg värt Hull fan hadde jeg ihvertfall satt pris på Ferguson sitt sparesystem. Men Hull er da ikke vårt ansvar? Eller er det en regel som sier av vi må stille med et bra lag? Det gjelder vel kun i Fa-cupen om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 I så fall hadde det vert morro å vist hva som definerer et bra lag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 WES! Og gode nyheter angående Rio! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vil heller bruke O'Shea enn en Brown uten kamptrening til finalen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ehm, sa jeg noe annet? SELVFØLGELIG skal O'Shea starte finalen. Det er bare fint at Wes får spille litt på søndag, tenkte jeg. Skal bli gøy å se han litt i aksjon igjen. Fergie har nok allerede bekreftet at akkurat O'Shea skal starte i Roma såå... Endret 22. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå