Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal de si egentlig? Jeg vet at vi mobber dem for det, men de har jo all grunn til å være optimistiske. Liverpool har gjort en kjempesesong og det er ikke umulig at de avgjør flere kamper neste år. De kan meget godt ta seks poeng mot både oss og Chelsea neste sesong også. De har kvalitetene til det. Hva hadde vi sagt hvis Liverpool hadde tatt tittelen i år? Antageligvis hadde vi snakket om neste år vi også. De supporter laget sitt, og har tro på at det kan vinne neste sesong, og for å være helt ærlig så tror jeg at Liverpool nærmer seg et seriegull. Liverpool kommer antagelig til å forsterke stallen i sommer, og til og med kanskje med Tevez. Det er et sitat jeg husker meget godt når det gjelder Tevez og det kom fra Ferguson selv:.

 

Skal vi diskutere eller?

 

Draktene ser forresten mye finere ut på spillerene ser jeg.

 

@Points: :love: ser herlig ut.

Om Liverpool vinner ligaen snart? Jeg tror ikke det, de har fått max ut av det som er mulig med den troppen. De mangler skikkelige vinger med unntak av Riera. Får de skikkelige skadeproblemer lik de Arsenal, Chelsea og United opplevde i år har jeg ingen tro på at troppen er sterk nok til å tåle det. Spesielt når de yngre som har fått matching under Benitez ikke klarer å prestere, med enkelte unntak da. Om de i tillegg skal prøve seg på flere fronter (CL, PL og FA-cupen) tror jeg uansett ikke troppen er bred nok, eller innehar de squad-playerene som trengs...

Lenke til kommentar

Leggetid. For deg og Lunatic ;)

 

Skuff at kampen mot Hull er på søndag. Ser ikke poenget med det. Tyne det unødvendig inn mot CL finalen. Kan ikke se noen som helst grunner til at det ikke spilles på lørdagen.

 

De kunne meget gjerne hatt serieavslutningen på Lørdag.

Lenke til kommentar

De skal gjøre det ekstra vanskelig for oss, men vi liker det jo sånn. Den vanskelige veien er ofte den fineste når man tenker på det i ettertid. Hvor spesielt hadde det vært om vi ledet 2 - 0 i 1999 før Bayern Munchen scoret en redusering? Nei. Det er bedre når alt er vanskeligere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...