Larsemão Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Skal vi ha AIG neste sesong også? Trodde det skulle bli ny sponsor etter DENNE sesongen jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Chelsea tar kaka uansett, så det er ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Skal vi ha AIG neste sesong også? Trodde det skulle bli ny sponsor etter DENNE sesongen jeg? Ny sponsor etter neste sesong. Altså, 10-11-sesongen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det der har vært snakk om er jo at begge partene blir enig om å avslutte kontrakten en sesong tidlig. Det har også vært spørsmål rundt betalinger fra AIG, men ser ut til at dette har stillnet. United har tross alt fremstått veldig bra den siste tiden med mye pr. Når United sender ut drakter med logoer til diverse store firmaer er det jo fordi det var spørmsål rundt AIG-fremtiden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Måtte le av denne! Haha. Morsomt at alle sammen er klare for å si "fucking", men så er de vel sensurert og må si "so much". :!: Hæ? Fordi sangen går slik; "And Alan Shearer, was a fuckin dearer". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 * "was fucking dearer" Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Tror Jotun misforsto fordi jeg av en eller annen grunn greide aa quote feil innlegg.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det heter da vitterlig "When Alan Shearer is fuckin' dearer"? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det heter da vitterlig "When Alan Shearer is fuckin' dearer"? Nope, tror ikke det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er da ikke "When"... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 You make me happy, when skies are grey And Alan Shearer Was fucking dearer Please dont.. bla bla Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jess, det jeg trodde. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Tror Jotun misforsto fordi jeg av en eller annen grunn greide aa quote feil innlegg.. Hehe. Ble litt klokere nå ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 * "was fucking dearer" Flisespikkeri... Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Poenget er vel: Solskjær Manchester United Alan Shearer Newcastle united Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nå begynner ting å falle på plass her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) ooooooh. NAUGHTY BOY POINTS! Såg stilig ut if i might say. Må spillerne ha spilt et visst antall kamper før de får et skikkelig navn, og ikke et tullenavn? Endret 21. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva skal de si egentlig? Jeg vet at vi mobber dem for det, men de har jo all grunn til å være optimistiske. Liverpool har gjort en kjempesesong og det er ikke umulig at de avgjør flere kamper neste år. De kan meget godt ta seks poeng mot både oss og Chelsea neste sesong også. De har kvalitetene til det. Hva hadde vi sagt hvis Liverpool hadde tatt tittelen i år? Antageligvis hadde vi snakket om neste år vi også. De supporter laget sitt, og har tro på at det kan vinne neste sesong, og for å være helt ærlig så tror jeg at Liverpool nærmer seg et seriegull. Liverpool kommer antagelig til å forsterke stallen i sommer, og til og med kanskje med Tevez. Det er et sitat jeg husker meget godt når det gjelder Tevez og det kom fra Ferguson selv: "He'll give me 15 goals a season, and what's more important is that they'll be important ones too" og det er sant det som står her. Tevez er en matchvinner, og mannen som kan snu uavgjort kampene deres til seiere sammen med Gerrard og Torres. Får de en matchvinner type til, og er heldige med skader neste sesong så skal vi ikke se bort ifra at vi taper ligagullet til de. Skal vi diskutere eller? Draktene ser forresten mye finere ut på spillerene ser jeg. @Points: ser herlig ut. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Må spillerne ha spilt et visst antall kamper før de får et skikkelig navn, og ikke et tullenavn? Haha. Nei er bare no galt med charset'et. Skal fikses etterhvert. Bare jævela dumt at jeg fikk idéen om å lage dette NÅ. Blir liksom 1 kamp det kan brukes før det er 3 mnd pause. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå