Ol'H Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvem hadde ikke vært bitter? Jeg har startet å få nerver, gikk nettopp opp for meg at det er mindre enn ei uke til kampen. Håper Sir Alex pakker Rooney inn i bobleplast mellom treningene. Faen som jeg gleder og gruer meg, tror det må mye øl til for å roe nervene før dette. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Brighton kjøpt opp Har enda ikke sett effekten av oppkjøp i QPR enda, så vi får se med Brighton Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Brighton kjøpt opp Har enda ikke sett effekten av oppkjøp i QPR enda, så vi får se med Brighton "Problemet" med Q.P.R. er vel at de ikke sprøyter inn enormt mye til transferbudsjettet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Brighton kjøpt opp Har enda ikke sett effekten av oppkjøp i QPR enda, så vi får se med Brighton "Problemet" med Q.P.R. er vel at de ikke sprøyter inn enormt mye til transferbudsjettet. Pluss at vis de først henter stjerner, er de gjerne over 33 år gammel Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Herlige typer de der Jeg har spurt her i tråden angående de der før. De sitter alltid på samme plass på stadion, rett ved hjemmelagets benk og slikt. Hvorfor? Kan man kjøpe konkrete seter for en hel sesong? Eller er det for at folk som ser kampen fra diverse hjørner av verden skal se at på Old Trafford er alle velkomne? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg er ganske sikker på at du kan kjøpe konkrete seter for hele sesongen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sesong-billetter gjelder for samme plass hver gang, kan endres fra sesong til sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Herlige typer de der Jeg har spurt her i tråden angående de der før. De sitter alltid på samme plass på stadion, rett ved hjemmelagets benk og slikt. Hvorfor? Kan man kjøpe konkrete seter for en hel sesong? Eller er det for at folk som ser kampen fra diverse hjørner av verden skal se at på Old Trafford er alle velkomne? Har ikke trykket på linken enda, men kan nesten vedde på at det er snakk om sikhene. Sant? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Måtte le av denne! Haha. Morsomt at alle sammen er klare for å si "fucking", men så er de vel sensurert og må si "so much". :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Måtte le av denne! Haha. Morsomt at alle sammen er klare for å si "fucking", men så er de vel sensurert og må si "so much". :!: Hæ? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Da virker det ganske sannsynlig at dette (som er nesten helt lik den som ble postet tidligere) er drakten vår neste sesong: Grunnen til at det er så sikkert, er at flere på RedCafé har mottatt en mail fra Nike med dette bildet: Jeg vet at en del av dere hater denne drakten, men jeg liker den faktisk ganske godt. Endret 21. mai 2009 av GBD Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg synes den drakten var ok, jeg Edit: Byttet ut "kul" med "ok" Endret 21. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Såg heldigvis mye bedre ut på spillerne enn liggende på bordet. Keeperdrakten var fet. Men det ville vel ikke vært vanskelig for en tulling å redigere det bildet der så det ser ut som kommer fra Nike. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Men det ville vel ikke vært vanskelig for en tulling å redigere det bildet der så det ser ut som kommer fra Nike. Sannsynligvis ikke. Men jeg vil tro at det er vanskeligere å sende ut en mail i Nikes navn? EDIT: For med mindre flere har gått sammen om den samme løgnen så er det bildet altså sendt ut fra Nike, men utelukker ingenting. Endret 21. mai 2009 av GBD Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg hater den nå, som alle andre drakter med en gang jeg ser dem. Men etterhvert så begynner jeg å like dem, så jeg har ingen bekymring. Men jeg kommer virkelig til å savne fartsstripene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Den svarte stripen skulle ha vært hvitt, mens Nike-logoen svart. Men fint å se noe orginalt da. :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Den V'en var ikke så stor som først fryktet. Å den var svart, ikke mørkeblå. Men still, Arsenal stikker av med de beste fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå