Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, gammelt nytt og har blitt diskutert før.

De kan jo prøve seg. Blir helt sykt.

Hva er det som er sykt med dette? Man United stiller med C-laget og sparer topp 20 spillerne sine = Hull klarer seg på bekostning av et annet lag som ellers hadde klart seg.

Ergo, Man United har skylden i at et lag taper rundt 500 millioner kroner.

Blir jo helt latterlig å saksøke United for noe sånt.

Et hvert lag har sine egne prioriteter og bør derfor få stille hvilket som helst lag de selv vil.

Det burde jo väre en regel at man ikke stiller med for stor forskjell fra uke til uke. Dette er jo et stort problem i norsk 2.divisjon og små lagene er sure på Elitelagene sine 2.lag.

Lenke til kommentar

Hva er det som er sykt med dette? Man United stiller med C-laget og sparer topp 20 spillerne sine = Hull klarer seg på bekostning av et annet lag som ellers hadde klart seg.

Da må man jo begynne å plukke sesongen i fra hverandre da. United har spart spillere mot de "dårligere" lagene ved flere anledninger denne sesongen grunnet tett kampprogram.

Skal ikke se bort fra at noen av de andre lagene i nedrykksstriden har hatt samme fordel, bare i litt mindre grad. Dette kunne de fint ordnet opp i selv. Og hvis du ikke synest at dette er sykt så tviler eg på at det hjelper enda så mye at vi argumenterer for eller imot det.

Hvis man skal tenke slik du gjør i siste setning så kan jo Hull evt. saksøke oss hvis vi stiller med fullt lag, slår de og Hull rykker ned. Da er jo United, ifølge din logikk, skyld i at Hull rykker ned og taper 500 mill.

Skylden har klubbene selv.

Lenke til kommentar

Da må man jo begynne å plukke sesongen i fra hverandre da. United har spart spillere mot de "dårligere" lagene ved flere anledninger denne sesongen grunnet tett kampprogram.

Skal ikke se bort fra at noen av de andre lagene i nedrykksstriden har hatt samme fordel, bare i litt mindre grad. Dette kunne de fint ordnet opp i selv. Og hvis du ikke synest at dette er sykt så tviler eg på at det hjelper enda så mye at vi argumenterer for eller imot det.

Hvis man skal tenke slik du gjør i siste setning så kan jo Hull evt. saksøke oss hvis vi stiller med fullt lag, slår de og Hull rykker ned. Da er jo United, ifølge din logikk, skyld i at Hull rykker ned og taper 500 mill.

Skylden har klubbene selv.

Er jo forskjell fra å spare 4-6 spillere en å sette de 20 beste spillerne på tribunen. Klarer du å se forskjell på dette?

Lenke til kommentar

Klarer fint det, men ser fremdeles ikke problemet. Dette er opp til United selv.

Liverpool, Chelsea, Arsenal, ja alle klubber hadde gjort akkurat det samme. Til og med de lagene som "ettersigende" hyler nå. (Ettersigende siden dette nokså sikkert kun er mediaoppspinn)

Dessuten vil eg ikke at United tar sjansen på et søksmål fra Hull ved å stille fullt lag og sende de ned en divisjon. DET ville vært skummelt.

Lenke til kommentar
Er jo forskjell fra å spare 4-6 spillere en å sette de 20 beste spillerne på tribunen. Klarer du å se forskjell på dette?

Kan du sette opp sannsynlg lagoppstilling du ser for deg med 20 beste spillerne våre vilt?

Eller kan du ikke bare innrømme at du overdrev nå.

Lenke til kommentar

Kan du sette opp sannsynlg lagoppstilling du ser for deg med 20 beste spillerne våre vilt?

Eller kan du ikke bare innrømme at du overdrev nå.

Kuszczak

Rafael, Neville, Corry Evans

Fabio, Tosic, Fletcher, Possebon, Martin

Macheda, Welbeck.

Med dette laget fant jeg 18 spillere jeg mener er bedre en denne gjengen:

Jeg kjenner heller ikke så mye til Man United sin stall og derfor kan jeg ha mistet et par. Men overdriver ikke.

Van der Sar

Vidic

O`Shea

Evra

Ferdinand

Brown

Ronaldo

Carrick

Giggs

Fletcher

Park

Scholes

Anderson

Nani

Hargreaves

Berbatov

Rooney

Tevez

Lenke til kommentar
Og så fjerner vi de som er SKADET. Du snakker om å -sette- spillere på tribunen.

Ferdinand, Brown, Hargreaves, og muligens noen til?

Ser den, men alikevel laget som jeg listet er ganske ekstremt dårlig iforhold til det beste laget Man United kan stille med pr dags dato. Hadde jeg värt Hull fan hadde jeg ihvertfall satt pris på Ferguson sitt sparesystem.

Lenke til kommentar

Så lenge de er i troppen til United, kan de brukes! Basta bom! United bruker til enhver tid de spillernme de føler kan vinne en kamp! Skal vi bli saksøkt for å stilt det laget vi stilte i Fa-Cupen? Tror ikke det nei. Det laget var langt fra toppet og det fulgte Everton til døra. Så bare hold kjeften på dere. OG hva med kampene united har startet med spillere som er anntatt dårligere enn førstevalget. Skal man saksøkes for det? Da kan vi jo saksøke alle klubber i PL og alle andre ligaer. Alle lag er ansvarlige for seg selv. Bare fordi de suger dritt og ikke klarer å overleve, så skal de klage på alle andre.

Lenke til kommentar

Det er direkte barnslig av det laget som har kommet med slike uttalelser.. Minner meg litt om når laget mitt tapte i friminuttet på barneskolen, og jeg begynnte å finne på unskyldninger om hvorfor vi tapte..

Jeg er ekstremt overrasket over at en mann i 30 årene kommer med slike uttalelser.. ( har ingen aning hvor gammel han er, tipper ).. Mesten like overrasket som jeg er av benitez.. herregud for en type.. DETTE ER EN VOKSEN MANN! åsså sitter han der "nei! jeg nekter! jeg gratulerer ingen.. for vi var best! bare poeng som er forskjell".. makan til dårlig taper skal du lete lenge etter.. selv om SAF ikke er noe god taper han heller...

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Og så fjerner vi de som er SKADET. Du snakker om å -sette- spillere på tribunen.

Ferdinand, Brown, Hargreaves, og muligens noen til?

Ser den, men alikevel laget som jeg listet er ganske ekstremt dårlig iforhold til det beste laget Man United kan stille med pr dags dato. Hadde jeg värt Hull fan hadde jeg ihvertfall satt pris på Ferguson sitt sparesystem.

Vi har spillt, og vunnet, med lag som ikke er langt unna det du lister opp i Ligacupen :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...