Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenger er at det ikke er mangel på ressurser som gjør at Liverpool ikke vinner ligaen, det er mangel på intelligens (kanskje også litt uflaks) i transfermarkedet. Dossena og Keane er de to nyeste eksemplene - totalt unødvendige kjøp.

 

Dossena kan jeg ikke kommentere. Du har sannsynligvis rett, men jeg liker spilleren for godt til å si at han var unødvendig kjøp. Keane var ikke et unødvendig kjøp. Det er sannsynligvis skadene til Torres som har gjort at vi ikke vant serien og hvis Keane hadde slått til, hadde vi kanskje vunnet. Faktum er at vi i dette transfervinduet sannsynligvis kommer til å bruke mye penger på en lignende spiller, rett og slett fordi vi ikke har nok virkelig gode alternativer på topp.

 

Dossena var unødvendig fordi nå er han tredje(?)valg på venstrebacken, etter Aurelio og Insua. Trenger da ikke tre venstrebacker heller. Èn etablert (Evra), ett talent(Fabio?) og kanskje en potet(du vet hvem).

 

Hadde dere droppet Dossena, Keane og kanskje tilogmed Riera kunne dere heller kjøpt f.eks Silva, og vært et desidert sterkere lag. Konklusjon: Benitez er dum :)

Lenke til kommentar
Har det vært noe spørsmål rundt det da?

 

At folk ikke liker at SAF sparer spillere?

Vi møter Hull i siste serierunde, og de kjemper for å unngå nedrykk. Stiller vi med ett reservelag, så er sjansene for at Hull vinner ganske mye større enn de hadde vært om vi hadde toppet laget. Og dette liker jo ikke de andre nedrykksklubbene, for de vil ikke at United skal la Hull vinne kampen og at de lagene må rykke ned i stedet for Hull. De truer med å saksøke United hvis de ikke stiller med toppet lag, noe som er det latterligste jeg har hørt på lenge.

Lenke til kommentar
Åh, stakkars Everton.

 

De burde heller saksøke dommeren, det var han som sugde.

 

 

...Som alltid når Utd. taper..

 

Ehm... nei. Alle tapene i år i PL hadde absolutt ingenting å gjøre med dommerne. Liverpool borte, Liverpool hjemme, Arsenal borte, Fulham borte. Det hadde rett og slett ikke noe å gjøre med dommerne; mens 0-0 kampen mot Everton i semi-finalen av FA Cupen VAR faktisk pga. vi ikke fikk den klareste straffe (og rødt kort) jeg har sett på lenge som ikke ble gitt. Menmen.

Lenke til kommentar

Haha, en ting Liverpool liker å si mye, og det er: "Neste år" :!:

 

- Når jeg ser tilbake på de tre uavgjorte kampene på rad er de nøkkelen. Hadde vi klart å gjøre dem om til seire ville vi sannsynligvis vært mestere, eller i hvert fall med i kampen før siste runde, sier Gerrard til The Guardian.

Hvis United hadde vunnet mot Newcastle, Chelsea, 2xLiverpool, 2xArsenal, Everton, Aston Villa, Tottenham og Fulham, så hadde de fått full pott.

Lenke til kommentar

Liverpool er faktisk det eneste laget som kan gjøre ting bedre neste år. United har jo ingen forbedringspotensiale denne sesongen. United har jo gjort det stort mot topp fire i år, jadda....

 

Lurer på hvem som har størst potensiale til å gjøre en bedre sesong neste år. Laget som har spilt langt over evnen, eller lagene som har spilt langt under forventet? (Chelsea, Arsenal og United).

Lenke til kommentar

Hva skal de si egentlig? Jeg vet at vi mobber dem for det, men de har jo all grunn til å være optimistiske. Liverpool har gjort en kjempesesong og det er ikke umulig at de avgjør flere kamper neste år. De kan meget godt ta seks poeng mot både oss og Chelsea neste sesong også. De har kvalitetene til det. Hva hadde vi sagt hvis Liverpool hadde tatt tittelen i år? Antageligvis hadde vi snakket om neste år vi også. De supporter laget sitt, og har tro på at det kan vinne neste sesong, og for å være helt ærlig så tror jeg at Liverpool nærmer seg et seriegull. Liverpool kommer antagelig til å forsterke stallen i sommer, og til og med kanskje med Tevez. Det er et sitat jeg husker meget godt når det gjelder Tevez og det kom fra Ferguson selv:

 

"He'll give me 15 goals a season, and what's more important is that they'll be important ones too"

 

og det er sant det som står her. Tevez er en matchvinner, og mannen som kan snu uavgjort kampene deres til seiere sammen med Gerrard og Torres. Får de en matchvinner type til, og er heldige med skader neste sesong så skal vi ikke se bort ifra at vi taper ligagullet til de.

Lenke til kommentar

Man United kan bli saksökt for å stille med svekket lag mot Hull.

 

Rykter skal ha det til at Ferguson vil stille med denne ellveren mot Hull:

 

Kuszczak

Rafael, Neville, Corry Evans

Fabio, Tosic, Fletcher, Possebon, Martin

Macheda, Welbeck.

 

Hva mener dere? Tror dere at Man United vil få söksmål mot seg om de taper mot Hull med dette laget?

 

Link til Nettavisen sak: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2629417.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...