Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chelsea- Noe mindre stemning, men likevel en viktig kamp. De ekte hardbaka Red Armyfolka gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene, så nivået på Stretford End er noe labert.

8807001[/snapback]

Gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene? Kampene mot Chelsea har jo blitt den viktigste kampen i sesongen.

8808002[/snapback]

Altså, bare fordi kampen er viktig betyr ikke at stemningen er spesiellt god. Dessuten er det knapt risiko rundt kampen. Er veldig greit om du vil se en storkamp når du reiser bort med familie o.l.

Jeg snakker av erfaring her, men kan jo hende at det var et engangstilfelle, for all del.

Lenke til kommentar
Chelsea- Noe mindre stemning, men likevel en viktig kamp. De ekte hardbaka Red Armyfolka gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene, så nivået på Stretford End er noe labert.

8807001[/snapback]

Gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene? Kampene mot Chelsea har jo blitt den viktigste kampen i sesongen.

8808002[/snapback]

Ikke for hardcoresupporterne.

Lenke til kommentar
Haha, Liverpool slår dere hvertfall på drakter neste sesong om det der skulle være de ekte draktene. Fy søren så stygg bortedrakta var da. :wee:

8820641[/snapback]

Gjør jo ikke det, det vil jo stå LFC på de og det er jo ikke pent i hele tatt. Det eneste pene med draktene til liverpool er jo fargen ;)

Var ikke veldig pene, men de syntes jeg ikke om årets drakter heller med det gikk seg til utover i sesongen :)

Lenke til kommentar
Haha, Liverpool slår dere hvertfall på drakter neste sesong om det der skulle være de ekte draktene. Fy søren så stygg bortedrakta var da. :wee:

8820641[/snapback]

Gjør jo ikke det, det vil jo stå LFC på de og det er jo ikke pent i hele tatt. Det eneste pene med draktene til liverpool er jo fargen ;)

8820668[/snapback]

Whaat? Rødfargen Liverpool bruker er jo så forferdelig. Ser ut som en utvaska United drakt.

Hva er så utrolig stygt med bortedrakta wh1te?

8820683[/snapback]

Hvis du ikke synes dette er stygt så vet ikke jeg.

unitedmj6.jpg

Lenke til kommentar

De hadde ikke nødvendigvis trengt å plage oss med det i midten, men jeg var ikke så alt for positiv til denne sesongens drakter heller. Og for å være ærlig, den var ikke så ille at jeg blir flau, men såklart, fra en av verdens største klubber hadde jeg ventet meg mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...