2bb1 Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Handlet meg ny tskjorte jeg gutta - knall rød selvfølgelig, og med dette motivet: http://www.tshirtsunited.com/images/design...dies_design.jpg 8814436[/snapback] "If he dies, he dies" Den skjønte jeg ikke helt? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Handlet meg ny tskjorte jeg gutta - knall rød selvfølgelig, og med dette motivet: http://www.tshirtsunited.com/images/design...dies_design.jpg 8814436[/snapback] "If he dies, he dies" Den skjønte jeg ikke helt? 8817426[/snapback] henger meg på her...følte liksom ikke at det var noe positivt over det, men mere: jeg gir faen i om det skjer han noe... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Mange ser jo på Vidic som superhelt inkludert meg. Superhelter dør jo aldri om de "dør", mens Vidic gjør det. Vetafan egentlig :!: Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Chelsea- Noe mindre stemning, men likevel en viktig kamp. De ekte hardbaka Red Armyfolka gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene, så nivået på Stretford End er noe labert. 8807001[/snapback] Gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene? Kampene mot Chelsea har jo blitt den viktigste kampen i sesongen. 8808002[/snapback] Altså, bare fordi kampen er viktig betyr ikke at stemningen er spesiellt god. Dessuten er det knapt risiko rundt kampen. Er veldig greit om du vil se en storkamp når du reiser bort med familie o.l. Jeg snakker av erfaring her, men kan jo hende at det var et engangstilfelle, for all del. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Chelsea- Noe mindre stemning, men likevel en viktig kamp. De ekte hardbaka Red Armyfolka gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene, så nivået på Stretford End er noe labert. 8807001[/snapback] Gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene? Kampene mot Chelsea har jo blitt den viktigste kampen i sesongen. 8808002[/snapback] Ikke for hardcoresupporterne. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Uniteds nye drakt for 2007/08 sesongen? Kilde. Andre bilder: Endret 9. juni 2007 av The1 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Synes kanskje årets sesong skjorte var bedre. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Synes faktisk jeg også, men slik har jeg følt det nesten hver sesong så det er vel en vanesak Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Syntes den drakta der var direkte stygg... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Håper virkelig den der er fake, for den var enormt ekkel. Synd å si det, men ser ikke for meg at jeg skal kunne klare å like den engang. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Haha, Liverpool slår dere hvertfall på drakter neste sesong om det der skulle være de ekte draktene. Fy søren så stygg bortedrakta var da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Haha, Liverpool slår dere hvertfall på drakter neste sesong om det der skulle være de ekte draktene. Fy søren så stygg bortedrakta var da. 8820641[/snapback] Gjør jo ikke det, det vil jo stå LFC på de og det er jo ikke pent i hele tatt. Det eneste pene med draktene til liverpool er jo fargen Var ikke veldig pene, men de syntes jeg ikke om årets drakter heller med det gikk seg til utover i sesongen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Årets hvite United-drakt skal det mye til for å overgå. Fantastisk stygg bortedrakt btw Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Hva er så utrolig stygt med bortedrakta wh1te? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Begynner å bli vandt med den allerede Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Haha, Liverpool slår dere hvertfall på drakter neste sesong om det der skulle være de ekte draktene. Fy søren så stygg bortedrakta var da. 8820641[/snapback] Gjør jo ikke det, det vil jo stå LFC på de og det er jo ikke pent i hele tatt. Det eneste pene med draktene til liverpool er jo fargen 8820668[/snapback] Whaat? Rødfargen Liverpool bruker er jo så forferdelig. Ser ut som en utvaska United drakt. Hva er så utrolig stygt med bortedrakta wh1te? 8820683[/snapback] Hvis du ikke synes dette er stygt så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Kunne såklart vært bedre, jeg er enig i det. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Trendy med en fartsstripe på drakta da! Synes bortedraktene til både United og Liverpool for kommende sesong er helt forferdelige. Endret 9. juni 2007 av wipy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Hjemmedrakten syns jeg var ganske anonym, bortedrakta var fin den. Men skiller seg helt klart ut fra andre Uniteddrakter opp gjennom tidene. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 De hadde ikke nødvendigvis trengt å plage oss med det i midten, men jeg var ikke så alt for positiv til denne sesongens drakter heller. Og for å være ærlig, den var ikke så ille at jeg blir flau, men såklart, fra en av verdens største klubber hadde jeg ventet meg mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå