Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Er snakk om mye penger i tap å rykke ned Latias.

Og hvorfor skal United bry seg om det? I stedet for å saksøke andre klubber, så kan de heller bruke tiden på å lære seg å spille fotball. Er jo de som ikke er gode nok, så dumt at de skal prøve å saksøke ett lag som allerede har vunnet serien, og som må spare spillere til CL-finalen tre dager senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er snakk om mye penger i tap å rykke ned Latias.

Og hvorfor skal United bry seg om det? I stedet for å saksøke andre klubber, så kan de heller bruke tiden på å lære seg å spille fotball. Er jo de som ikke er gode nok, så dumt at de skal prøve å saksøke ett lag som allerede har vunnet serien, og som må spare spillere til CL-finalen tre dager senere.

 

Eg har ikke sagt noe om at United skal bry seg, eller noenting. Sa bare at grunnen til å prøve på noe slikt vil være at det er snakk om ufattelig store summer.

Lenke til kommentar
Er vel ikke alt for lenge siden dere slaktet O'Shea etter en kamp.

 

Er vel ikke mer enn ett par stykker som gjorde det. De fleste mener vel att han ikke er god nok til å være første valg for United, men det er han ikke eller. Og han har hatt en strålende sesong i fraværet til Brown. Og han har vist att han er veldig trygg når han får spille fast.

Lenke til kommentar

Husk at det var mange som mislikte stripen på dagens drakt da den var ny.

 

Jeg tror vi fremover kommer til å se mye "provoserende" drakter, som vil ta litt tid å venne seg til. Jeg tror forandringene vil være større fra drakt til drakt enn før, for å motivere folk til å kjøpe nye drakter oftere.

 

Min Djemba-Djemba-drakt fra en år tilbake fortjener snart en oppfølger, så får vel bli en Ljalic til høsten, eller noe slikt :)

Lenke til kommentar
Er vel ikke alt for lenge siden dere slaktet O'Shea etter en kamp.

 

Det var vel to personer, muligens tre? Blant dem var Corey som av en eller annen forunderlig grunn har prestert å si at han aldri har hatt tro på han siden han debuterte som et av de mest lovende backtalentene i England. O'Shea blir bare bedre, og bedre når han spiller fast, og er blant de av spillerene som bryter flest pasninger. Akkurat nå har jeg ikke noe problem med at han er førstevalg på backen, og det er Brown/Neville/Rafael som må kjempe for å ta plassen fra han. Jeg er helt sikker på at han hadde vært et førstevalg i de fleste klubber i PL, og jeg har ikke noe problem med at han er et førstevalg neste sesong hvis Rafael ikke forbedrer seg defensivt, og Bro elsker karenewn viser klasse.

 

Jeg elsker han :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...