Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Poenger er at det ikke er mangel på ressurser som gjør at Liverpool ikke vinner ligaen, det er mangel på intelligens (kanskje også litt uflaks) i transfermarkedet. Dossena og Keane er de to nyeste eksemplene - totalt unødvendige kjøp.

 

Dossena kan jeg ikke kommentere. Du har sannsynligvis rett, men jeg liker spilleren for godt til å si at han var unødvendig kjøp. Keane var ikke et unødvendig kjøp. Det er sannsynligvis skadene til Torres som har gjort at vi ikke vant serien og hvis Keane hadde slått til, hadde vi kanskje vunnet. Faktum er at vi i dette transfervinduet sannsynligvis kommer til å bruke mye penger på en lignende spiller, rett og slett fordi vi ikke har nok virkelig gode alternativer på topp.

Lenke til kommentar
Dossena kan jeg ikke kommentere. Du har sannsynligvis rett, men jeg liker spilleren for godt til å si at han var unødvendig kjøp. Keane var ikke et unødvendig kjøp. Det er sannsynligvis skadene til Torres som har gjort at vi ikke vant serien og hvis Keane hadde slått til, hadde vi kanskje vunnet. Faktum er at vi i dette transfervinduet sannsynligvis kommer til å bruke mye penger på en lignende spiller, rett og slett fordi vi ikke har nok virkelig gode alternativer på topp.

Er det mulig? Hva om vi ikke hadde hatt noen skader vi heller, hvor stor ville seiersmarginn vært da?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt poenget.. Uansett hvilke argumenter Liverpool-leiren kommer med har Manchester United vunnet ligaen på den måten en liga kan vinnes, ved å samle flest poeng i løpet av 38 serierunder.

 

Hva ønsker man å oppnå, egentlig? Verdens beste fotballag fikk flest poeng, og da vinner man ligaen. Skader, som vi forsåvidt har lidt hardt av, er ikke relevant.

Lenke til kommentar

Rio fordi jeg ikke føler han kan bare komme inn på laget i Roma og spille 100% uten kamptrening før. Han kan gjerne gå ut etter 60 min på KC, men vil at han skal starte der.

Rio trenger ikke matches i Hull kampen, etter en så lang sesong har han matchformen inne uansett.

 

Tenkte meg det. Var en slik tankegang jeg hadde.

 

Når man leser slutten av artkkelen så føler jeg dessverre at det betyr at Rio ikke har den beste sjansen for å spille på søndag/finalen. Samtidig er det herlig lesnig og sier litt om hvor god Jonny har vært i år og hvor mye tillitt han får fra Fergie nå. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Er enig med scum-fansen her, er ikke noe vits i å snakke om "what if". Liverpool ville vært verdige vinnerere, men de var ikke gode nok mot dårligere motstand. Slik er det og troppen har utviklet seg gjennom året, så tror sjansene for seriegull er enda bedre neste år. Spesielt hvis manu skulle finne på å selge Tevez og Ronaldo.

Lenke til kommentar

Sitter å jobber med et lite system her som enkelt gjør at jeg grafisk kan presentere line-ups. Enkelt og greit går man inn på en nettadresse, velger formasjon og får dermed opp en liten fotballbane hvor man via dropdown-menyer enkelt velger ut en spiller i hver posisjon, trykker på submit-knappen, kopierer koden man får opp, limer inn her og vips så har man en fin grafisk presentasjon av line-up'en. I utgangspunktet laget jeg denne for meg selv, men hvis det er interesse for det, både fra United- og Pool-supporterne (muligens flere?) kan jeg jobbe litt mer med det slik at andre også kan bruke det.

 

I øyeblikket har jeg kun brukt et par timer på det, så er ikke sånn superduperbra, men under er et resultat-bilde fra første testen. Som dere kanskje ser holder jeg enda på med 4-4-2 og det mangler en del spillere fordi det tar tid å sitte å tweake spillere til riktige posisjoner.

 

:)

 

resultimage.jpg

Endret av Points
Lenke til kommentar
Latterlig. United bør få stille hvilket lag de vil. Det er ikke deres skyld at bunnlagene er i den posisjonen de er. Men United vil aldri blir straffet om vi stiller reservepreget.

Sikker på det, mtp. at det er FA som bestemmer det? :!:

Men ellers er jeg enig. Hva faen er vitsen med å saksøke ett lag som sparer spillere? Noe av det rareste jeg har hørt på lenge. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hmm - får man til å flytte spillerene rundt på brettet (vilkåerlig formasjon) med PHP?

(har kodet fint lite PHP)

Nei. Kan ikke Java godt nok til få til dette. Men så lenge man kan velge en formasjon som utgangspunkt, er det ikke noe i veien for å legge inn ekstrafunksjoner som man lett kan huke av: "offensive vinger", "offensive backer", "hengende spiss" osv og til og med legge til litt piler osv.

 

Uansett er hele poenget at jeg synes det ser bedre ut med grafiske lineups med bilder og fine farger en svart på hvitt tekst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ikke verst, Points!

 

Er det mulig? Hva om vi ikke hadde hatt noen skader vi heller, hvor stor ville seiersmarginn vært da?

 

Det kan vi jo spekulere i. Det kom kanskje ikke godt nok frem at jeg kun snakket om Liverpool?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...