Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

At vi har laget mange mål på slutten av kamper viser vel bare moralen i laget. Hvorfor man kaller det "Lucky Late Winners" forstår jeg ikke helt..

 

Fordi de gangene det har skjedd med United så har det vært et hylekor av dimensjoner. United er jo bare et flakselag som scorer billige mål i slutten av kampene. Har selv en svoger som er svoren Liverpool supporter. Han har jo alltid mast og gnålt om disse flaksemålene. I år har det vært forholdsvis stille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå var vel United-kidza her inne som ''eide'' rettigheten for hylekor i starten av sesongen.

(evt hele) Så vil påstå at det gikk begge veier.

Og pga at det så regner jeg med at halvparten av ''hylekoret'' ble laget pågrunn av ''takk for sist''-syndromet.

 

Tror jeg ivertfall.

 

(svorgern din kjenner jeg desverre ikke(så vidt jeg vet) så han for ta sytinga på sin egen kappe.)

Syting er en uting anyways.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare akseptere at alle supportere blir skuffet/sint når hatlaget deres scorer sent, fordi da har de virkelig troa på at de skal avgi poeng?

 

Jeg skjønner godt alle som klager på Liverpool i år, men vi har (som dere også) vist figthervilje på slutten og klart å score. Dessuten har de fleste overtidsmålene vært fullt fortjente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Blir sikkert PIG i mål mot Hull da. Håper det blir hans siste kamp i United-trøya, for han er Pointless In Goal. Og jeg vet at det ikke er derfor han blir kalt PIG, men synes han heller burde bli kalt PIG av den grunn. :p

 

Var jo noen her som trodde det stod for "Polish International Goalkeeper" :!:

 

Ja, stemmer ikke det da?

Lenke til kommentar
Edit: tallene sier det tallene sier. Og de kan ikke diskuteres.

Jepp. Tallene sier det tallene sier. Tallene sier at United vant serien. It's a fact. :)

 

Nei, _de_ tallene sier ikke det. De tallene det her var snakk om sier at Liverpool har sterk (den sterkeste?) moral og at motstanderne spiller som griser ( :p ). Disse (http://www.premierleague.com/page/LeagueTa...,,12306,00.html) tallene sier at ManU vant serien.

 

Edit: Det laget som ligger øverst etter 38 kamper har fortjent å vinne, flaks eller ikke. Vi kan bare skylde oss selv for 14 poengtap hjemme.

Endret av indahla
Lenke til kommentar

14 tapte poeng hjemme? Det er rett og slett sykt, spesielt når det er mot lag som Stoke, Fulham og West Ham. :scared: United har vel 7, men ene var jo mot Arsenal der vi kun trengte uavgjort for å avgjøre serien. Så egentlig er er det kun 5, mot 3 mot Pool, og 2 mot Newcastle.

Lenke til kommentar

Det har i veldig mange år blitt fokusert på at Manchester United får flere straffer enn motstanderene. Da er det litt naturlig at man får igjen også.

 

Vi fikk vel 7 straffer av Mike Riley en sesong. En av dem var direkte feil.

 

Liverpool har ikke hatt mere flaks denne sesongen enn Manchester United har hatt i mange av demmes sesonger.....

 

Så kan man dele ut kritikk deretter :)

 

14 poeng hjemme er en del. På en annen side så har vi tatt 5 poeng mot Liverpool, Chelsea og Arsenal denne sesongen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

At vi har laget mange mål på slutten av kamper viser vel bare moralen i laget. Hvorfor man kaller det "Lucky Late Winners" forstår jeg ikke helt..

 

Når det gjelder kort er vel bildet litt mer nyansert. At vi ikke har fått noe røde imot er vel ikke helt feil, selv om noen taklinger i løpet av året kanskje burde gitt det. Men ingen, etter min mening, klare feil der.

 

Straffer: samme her forsåvidt. Det handler jo også om hva motstanderne har gjort i kampen. Er vel ikke får feil at vi blir taklet innenfor feltet..? ;)

 

Edit: tallene sier det tallene sier. Og de kan ikke diskuteres. Men det som ligger bak kan diskuteres til vi blir blå i trynet.

 

Hehe, jeg er jo faktisk enig med deg. Har du lest noe av engelsk avis i det siste? Det var faktisk konspirasjonsteorier om at dommerne måtte fikse serien for oss osv osv. og kalte også seierne våre i sene minuttene av kampen for flaks. Derfor tar han som skriver den tråden kalt det var "Lucky Late Winners". Dette er ogsp mot Liverpoolsupportere (en del) som sier mye om at PL i år gikk til feil lag og at det var flaks pga. dommertabbene og straffe(ne) vi fikk. Den tråden er jo direkte svar til mange Liverpool supportere og engelsk media. Men å si at Utd får aldri rødt når vi skal ha det, og aldri får straffer mot oss på OT (ser jo det i år), får straffe altfor lett osv., vel, da har man en slik tråd for å vise noe tilbake til mange irriterende Liverpool supportere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...