Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fabio er alltid skadet.

 

Er det han som er gift eller Rafael? Hvis Fabio, så skylder eg på for mye sengekos. Det kan være slitsomt for en ung brasse.

 

Hvis Rafael er gift så skylder eg på for lite sengekos for Fabio. Det er HVERTFALL farlig for en ung brasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hekkans vårkåte brasse.

 

Men trenger vi sette Neville utpå banen i det hele tatt? Han er jo kjekk å ha i backup om noe galskap skulle skje der bak i forsvaret... Tenker da på CL.

Er jo ingen som sier at Fabio faktisk er skadet. Rafael er god som backup i CL-finalen han. :cool:

Lenke til kommentar
PIG

Rafael - Neville - Rio - Fabio

Nani - Gibson - Fletcher - Tosic

Macheda - Welbeck

 

Det er laget jeg ønsker. Tror kanskje Fabio er skadet men ellers. :)

 

Rio fordi jeg ikke føler han kan bare komme inn på laget i Roma og spille 100% uten kamptrening før. Han kan gjerne gå ut etter 60 min på KC, men vil at han skal starte der.

Rio trenger ikke matches i Hull kampen, etter en så lang sesong har han matchformen inne uansett. Men ser ingen grunn til at han ikke kan starte. Nani håper jeg får starte, å får seg et mål slik at han kan avslutte sesongen positivt.

 

I CL-finalen er jeg litt skeptisk til hva vi skal starte med, Berbatov eller Tevez? Tevez vil nok passe kampen best, men om vi skal satse på kontringer er Berbatov det åpenbare valget. Jeg er veldig usikker.

Lenke til kommentar
I CL-finalen er jeg litt skeptisk til hva vi skal starte med, Berbatov eller Tevez? Tevez vil nok passe kampen best, men om vi skal satse på kontringer er Berbatov det åpenbare valget. Jeg er veldig usikker.

Eller ikke bruke noen av dem?

 

VDS

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Carrick - Anderson - Scholes

Ronaldo - Rooney - Park

 

Eller Giggs i stedet for Scholes.

Lenke til kommentar
PIG

Rafael - Neville - Rio - Fabio

Nani - Gibson - Fletcher - Tosic

Macheda - Welbeck

 

Det er laget jeg ønsker. Tror kanskje Fabio er skadet men ellers. :)

 

I CL-finalen er jeg litt skeptisk til hva vi skal starte med, Berbatov eller Tevez? Tevez vil nok passe kampen best, men om vi skal satse på kontringer er Berbatov det åpenbare valget. Jeg er veldig usikker.

 

Tror nok det blir Tevez ettersom Fletcher er ute. Ingen Hargreaves, ingen Fletcher og med en Scholes som har hatt en skuffende sesong må vi nok ha løpsstyrken til Tevez, Park og Rooney. Tipper følgende:

 

VDS

Oshea Rio Vidic Evra

CR7 Andy Carrick Park

Tevez Rooney

 

Trenger mye løpskraft mot Barca.

 

Edit: Fikset litt sitering.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Van der Sar

O'Shea Rio Vidic Evra

Ronaldo Carrick Scholes Rooney

Berbatov Tevez

 

Håper på noe sånt i Roma. en 4-4-2 som glir over i 4-2-4 i det offensive spillet.

Ikke faen om Park skal sitte på benken. Fyren har vært strålende denne sesongen, og det verste man kan gjøre er å ikke la han spille i den andre CL-finalen på to sesonger.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Latias. Både Tevez og Park skal starte denne kampen pga. løpskraften, og spesielt at Park fortjener å spille denne finalen. Han vil btw bli den første spilleren fra Korea som spiller en CL-finale og. :) Og Fergie sa jo til MUTV at han er med i 18 ihvertfall, og hintet egentlig litt til at Park starter og. :)

 

Ellers skjønner jeg lite med dette at Scholes har hatt en skuffende sesong? Kan dere utdype litt sånn at jeg skjønner det litt bedre? Ser selv at han ikke har vært 100% fantastisk, men husk nylig Boro kampen der han og Giggs var store, West Ham borte kampen da Scholes var med på en nydelig rask tenkt (som bare han kan gjøre) ball tilbake til Giggs på førstetouch som Giggs putta på (eneste målet i kampen) og nylig når han kom inn på mot Spurs når vi lå under 1-2 for Fletcher og viste masterclass i midtbanen og bidro som faen til comeback også. Skjønte ikke dette helt av dere.

Ikke den beste sesongen av han? Såklart. Skuffende/Svakt? Ser den ikke....

 

Heller Evans enn Neville.

 

Hvis Rio plutselig ikke er klar til finalen i Roma og Evans finner på å bli skadet mot Hull på KC da? Blir for farlig å starte med Evans. Derimot vil jeg at Rio skal spille for å få meg seg noen minutter før Roma, men enig med Hyrlen også da; han hadde nok klart seg i Roma uten de minuttene også.

Lenke til kommentar

Jeg håper vi starter med Berbatov fremfor Tevez i finalen. Vi skal forhåpentligvis få holde på ballen også, og Park er den løpskraften vi trenger. Berbatov er bedre til å holde på ball, og spille igjennom andre. Rooney løper også som bare. Barcelona er virkelig ikke så gode at vi må spille med 3 arbeidshester. De skal ikke utspille oss i finalen.

Lenke til kommentar
Blir sikkert PIG i mål mot Hull da. Håper det blir hans siste kamp i United-trøya, for han er Pointless In Goal. Og jeg vet at det ikke er derfor han blir kalt PIG, men synes han heller burde bli kalt PIG av den grunn. :p

 

Var jo noen her som trodde det stod for "Polish International Goalkeeper" :!:

Lenke til kommentar

At vi har laget mange mål på slutten av kamper viser vel bare moralen i laget. Hvorfor man kaller det "Lucky Late Winners" forstår jeg ikke helt..

 

Når det gjelder kort er vel bildet litt mer nyansert. At vi ikke har fått noe røde imot er vel ikke helt feil, selv om noen taklinger i løpet av året kanskje burde gitt det. Men ingen, etter min mening, klare feil der.

 

Straffer: samme her forsåvidt. Det handler jo også om hva motstanderne har gjort i kampen. Er vel ikke får feil at vi blir taklet innenfor feltet..? ;)

 

Edit: tallene sier det tallene sier. Og de kan ikke diskuteres. Men det som ligger bak kan diskuteres til vi blir blå i trynet.

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...