Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært greit å vite hva som er sant og ikke i den saken.

 

At Tevez sier etter at PL er sikret at det kanskje var "goodbye" og at situasjonen er vanskelig trenger ikke bety at han selv vil bort. Og all sytingen og klagingen trenger ikke være mye sant i.

 

Er alt i media sant, så kan han hoppe i atlanteren. Da vil eg ikke ha han i klubben. SÅ godt har han IKKE spilt denne sesongen at han har grunn for å gå ut og sutre på det nivået der.

 

Han burde revet seg i det halvssvidde håret og tatt seg sammen istedet for å få "sympatispilletid" gjennom media.

 

Men som sagt, man kan ikke tro på mye av det journalistene "graver" frem.

Lenke til kommentar

Gjøre slik han ønsker? Det er SAF som er sjefen, ikke Tevez. Og velger Tevez å sutre i media, så kan han bare dra fra klubben.

 

Han skjønner hva goodbye betyr, er ikke vanskelig å si "no"

Med den engelsken han kan, så tror jeg ikke han vet hva dette betyr.

Lenke til kommentar
Han skjønner hva goodbye betyr, er ikke vanskelig å si "no"

 

Er ikke bare opp til han. Fergie har jo blandt annet gått ut og sagt at fee'en for Tevez er "urealistisk"

 

Klikketiklikk

 

Så det virker selvsagt begge veier. Og med han kødden Kia som sitter og trekker i trådene er jo kaoset komplett når man ikke har en klubb å forhandle med, men forretningsmenn. Hele lånesagaen med MSI burde vært kansellert for lenge siden. Det opplegget Tevez har på gang der er en stor skam. Heldigvis har FA satt en stopper for det og krever salg. Men det eg da lurer på: Kan MSI fortsette å eie Tevez hvis han går til Europa? Er jo kun FA som har satt foten ned. Med andre ord har eg ingen problemer med å forstå at MSI skulle lage trøbbel. De er jo selvsagt interressert i å fortsatt eie Tevez og leie han ut år for år. Det er jo der pengene ligger.

 

Gjøre slik han ønsker? Det er SAF som er sjefen, ikke Tevez. Og velger Tevez å sutre i media, så kan han bare dra fra klubben.

 

Det var sarkastisk ment Latias. Seff skal vi drite i stjernenykkene. Mener helt klart det.

Lenke til kommentar

Tevez kan, som alle andre, si opp arbeidskontrakten med eierne. Det er jo ikke sånn at når du skriver en arbeidskontrakt, så er du bundet til den uansett, og hvis du vil bytte jobb etc, må du bli "solgt" av din nåværende arbeidsgiver. Tevez kan gå gratis til akkurat hvem han vil når transfervinduet åpner, hvis han selv ønsker det.

Lenke til kommentar

Med mindre man har en arbeidskontrakt som den nye bedriften må kjøpe deg ut av for at du skal kunne gå.

 

Finnes de også. Men de er sjeldne.

 

Dette forholdet mellom MSI og Tevez er komplisert og MSI ønsker selvsagt å bli behandlet på lik linke med fotballagene. Heldigvis har noen fått øynene opp og satt en stopper for dette opplegget.

Lenke til kommentar

PIG

Rafael - Neville - Rio - Fabio

Nani - Gibson - Fletcher - Tosic

Macheda - Welbeck

 

Det er laget jeg ønsker. Tror kanskje Fabio er skadet men ellers. :)

 

Rio fordi jeg ikke føler han kan bare komme inn på laget i Roma og spille 100% uten kamptrening før. Han kan gjerne gå ut etter 60 min på KC, men vil at han skal starte der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...