Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke flere "awards" nå vel? Jeg går ikke glipp av for mye om jeg tar kvelden?

 

Nope, bare litt chitchat, intervju osv. nå. Safe to sleep.

 

Faen meg flott dame som intervjuer.. :thumbup:

 

Datteren til Gordon McQueen faktisk, Hayley McQueen. Hun er ikke ille nei.

 

EDIT: Haha, Ronaldo innrømmer, "Maybe I'm not the best example.[for the youngsters]". :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Det er ikke flere "awards" nå vel? Jeg går ikke glipp av for mye om jeg tar kvelden?

 

Nope, bare litt chitchat, intervju osv. nå. Safe to sleep.

 

Faen meg flott dame som intervjuer.. :thumbup:

 

Datteren til Gordon McQueen faktisk, Hayley McQueen. Hun er ikke ille nei.

 

Bra :) Da slipper jeg å sitte oppe hele natta ;), selv om det hadde vært morsomt med flere utmerkelser.

 

God natt alle sammen, ha en fortsatt flott feiring av årets PL!

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5331735,00.html

 

Nei nei, det var jo ikke du som startet det din feite spanske tulling. Selv Josè hadde glimt i øyet når han kremtet frem sine obskøniteter. Respektløs nisse. All respekt til han for det han Liverpool har prestert i år med begrenset tropp, men mediastormen og krangelen mellom han og Sir Alex skapte han helt selv! At han nå er så patetisk at han ikke vil gratulere ham for triumfen er bare banalt og uproft. Bare hold fokus på din egen klubb som du mutrer om at Sir Alex skal ha, så skal vel vi dominere i noen tiår til. Jeg ser heller at Leeds spiller Fa-cupfinale på Old Trafford samme kveld som at City vinner CL å har banketten på Carrington enn at Liverpool og Benitez noensinne løfter Ligatrofeèt igjen.

Lenke til kommentar
Det er ikke flere "awards" nå vel? Jeg går ikke glipp av for mye om jeg tar kvelden?

 

Nope, bare litt chitchat, intervju osv. nå. Safe to sleep.

 

Faen meg flott dame som intervjuer.. :thumbup:

 

Datteren til Gordon McQueen faktisk, Hayley McQueen. Hun er ikke ille nei.

 

EDIT: Haha, Ronaldo innrømmer, "Maybe I'm not the best example.[for the youngsters]". :D

 

Hayley McQueen er rådeilig.

 

Angående Benitez så blir jeg også irritert.

 

Leser på United.no at det kommer en avgjørelse angående Tevez i Juni. Personlig tror jeg at Fergie vil at han blir, men at det er kontrakten Tevez har sammen med den økonomiske situasjonen som er problemet her.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Er morsomt å høre at Vidic ble kåret til årets spiller i United, for det fortjente han og mannen er fantastisk. Han har vært bunnsolid i år og har bidratt med endel scoringer som har vært viktige også.

 

Elsker deg Vidic :love:

 

 

Ronaldo fortjente årets mål også, knallperle var det.

Lenke til kommentar
Får vi se en naken mann løpe over banen?

 

Nope. Men en nesten helt naken mann. Med kun skjerf.

 

Haha :!:

 

Fader jeg lo.

Herlig å være tilbake i gode gamle Noreg igjen.

 

Greit herlig å reise til OT og få utdelt trofeet på bursdagen min.Blir ikke bedre enn det :innocent:

 

"18 times.Thats a fact!"

 

And now for the Champions Leauge:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

"Que Sera Sera Whatever will be will be,were going to Italy!"

Lenke til kommentar
Får vi se en naken mann løpe over banen?

 

Nope. Men en nesten helt naken mann. Med kun skjerf.

 

Haha :!:

 

Fader jeg lo.

Herlig å være tilbake i gode gamle Noreg igjen.

 

Greit herlig å reise til OT og få utdelt trofeet på bursdagen min.Blir ikke bedre enn det :innocent:

 

 

Må være veldig gøy :) Noe ikke alle får oppleve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...