Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er bare så glad i dag! :D Herligste følelsen å ha vunnet PL. Dagen etter er jo nesten bedre, også er disse player of the year awards så spennende i tillegg. Men greit, jeg skal slutte. :p

 

EDIT:

Han bekrefter det alle visste.

 

Han er og blir en dårlig taper, noe han burde ha blitt bedre til de siste årene.

 

Bitter og klasseløs hykler.

 

Han vet hvertfall å pådra seg misnøye fra andre klubber. Det er ikke tilfeldig akkurat. Se på striden han hadde med Mourinho. Og selv om Jose og Fergie hadde sine feider var de alltid gode venner. Inviterer andre managere på vin etter kampene, etc.

 

Denne tråden sier det meste....

Endret av tc47
Lenke til kommentar

For all del, hvis de fleste vil høre hva som skjer så er det bare å kjøre på tc.

 

Jeg følte bare ikke at det var så stor nytteverdi i å vite at det vises en sesongvideo som jeg ikke får se, eller at spillerne faktisk møter opp til en prisutdeling. Tydeligvis tok jeg feil.

 

Men jeg vil gjerne vite hvem som vinner de ulike prisene =)

Lenke til kommentar

Nå har vi jo gått glipp av mye. Som f.eks en aaavslappet Fergie på sofaen. Som sier at Park IKKE vil bli "dissapointed" denne gangen etter att han utelatt han fra CL finale troppen i fjor som "knuste hjertet" til Fergie. :D

 

La meg bare ta det viktige som snart kommer nå. Nominasjonene til Player of the Year vises nå. Noen herlige øyeblikk. Fletch, Berba magic, Ronaldo, Carrick, Vida, Rooney.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Bryan Robson presenterer Jimmy Murphy Trophy, Academy Player of the Year:

Nominees: Matt James, Macheda, Welbeck

AND THE WINNER IS:

 

MACHEDA!

 

Gratulerer Kiko!

 

Tror det har mye å gjøre med Villa og Sunderland (spesielt Villa) målene men uansett, han har vært veldig god ellers i hele sesongen så. :)

 

Sliter med å holde tale for å si det sånn! :D

 

Haha, "yeahhhhh" :cool:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ole Gunnar Solskjær (! Alle synger navnet hans i prosessen og; haha, verten sier sangen er mye bedre enn sangen som vant Eurovision for Norge i går! Og Ole sier: Yeah, it is much better! Haha, den var litt stygg da! :D) presenterer Reserve Player of the Year:

 

Nominees: James Chester, Tom Cleverley (som OGS sa tidligere har vært mest imponerende under han; og for de som husker, så scorte han i pre-season for oss og), Corry Evans (Jonny Evans sin bror for de som ikke vet).

 

AND THE WINNER IS:

 

James Chester!

 

Gratulerer Chester! Som var med å rykke opp fra League One til Championship for Peterborough! Som alle vet, så er treneren der Darren Ferguson, sønnen til vår egen Sir Alex! :)

 

Får spørsmål å sammenligne Darren og Fergie og han sier at de er mye av det samme som alle elsket. Også sier verten at det må være likegreit å spiller under begge, også sier han "Definetely, but I'd rather play for the one here!". Herlig svart, alle elsket den gitt! Fergie dro på latteren etter det svaret og. Nice one James! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...