Giallorossi Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg har en oppskrift til deg:- Gå inn på youtube.com - Skriv Ronaldo vs Porto - Trykk Enter - Trykk på øverste resultat Eller Slikt Tc47: Du skriver som en fjortenåring med tegn til Mensen ( ). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Jeg er bare så glad i dag! Herligste følelsen å ha vunnet PL. Dagen etter er jo nesten bedre, også er disse player of the year awards så spennende i tillegg. Men greit, jeg skal slutte. EDIT: Han bekrefter det alle visste. Han er og blir en dårlig taper, noe han burde ha blitt bedre til de siste årene. Bitter og klasseløs hykler. Han vet hvertfall å pådra seg misnøye fra andre klubber. Det er ikke tilfeldig akkurat. Se på striden han hadde med Mourinho. Og selv om Jose og Fergie hadde sine feider var de alltid gode venner. Inviterer andre managere på vin etter kampene, etc. Denne tråden sier det meste.... Endret 17. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Denne tråden sier det meste.... a legendary manager, Benitez. That's something that you'll never be. FAKKT! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 qoute When Jose Mourinho comes across as more gracious in defeat than yourself, you know you have problems. Red Cafe Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 20LEGEND på sofaen! Ååh! (@ Giallo ) Reporter: How is it being a manager? Solskjær: I can feel the grey hairs coming. Hohoho. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Kan du ikke bare ta en oppsummeringspost når det er over tc? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg vil gjerne vite vinnere av priser og om noen sier noe morro:) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Greit GBD, tenkte jeg kunne bare si ifra når ting skjedde osv. siden det er litt moro og sånt for de som ikke ser og vil vite om det mens det faktisk skjer. Men jeg ser poenget ditt. Sorry! Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg og Forventer en fyldig reportasje etter sendinga tc! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Greit GBD, tenkte jeg kunne bare si ifra når ting skjedde osv. siden det er litt moro og sånt for de som ikke ser og vil vite om det mens det faktisk skjer. Men jeg ser poenget ditt. Sorry! Why not? Jeg får ikke sett, men koser meg med lesingen fra deg tc. Kjør på for min del. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Hahaha. Det der var faktisk mer patetisk enn forventet fra Benitez sitt hold, og jeg hadde ikke forventet mye. Den mannen eier ikke klasse. Han fremstår som en bitter og sutrete unge. Er glad vi ikke har en slik klovn som styrer vår klubb. Slikt er pinlig. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 For all del, hvis de fleste vil høre hva som skjer så er det bare å kjøre på tc. Jeg følte bare ikke at det var så stor nytteverdi i å vite at det vises en sesongvideo som jeg ikke får se, eller at spillerne faktisk møter opp til en prisutdeling. Tydeligvis tok jeg feil. Men jeg vil gjerne vite hvem som vinner de ulike prisene =) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Nå har vi jo gått glipp av mye. Som f.eks en aaavslappet Fergie på sofaen. Som sier at Park IKKE vil bli "dissapointed" denne gangen etter att han utelatt han fra CL finale troppen i fjor som "knuste hjertet" til Fergie. La meg bare ta det viktige som snart kommer nå. Nominasjonene til Player of the Year vises nå. Noen herlige øyeblikk. Fletch, Berba magic, Ronaldo, Carrick, Vida, Rooney. Endret 17. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Bryan Robson presenterer Jimmy Murphy Trophy, Academy Player of the Year: Nominees: Matt James, Macheda, Welbeck AND THE WINNER IS: MACHEDA! Gratulerer Kiko! Tror det har mye å gjøre med Villa og Sunderland (spesielt Villa) målene men uansett, han har vært veldig god ellers i hele sesongen så. Sliter med å holde tale for å si det sånn! Haha, "yeahhhhh" Endret 17. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Federico er ganske deilig tbh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Solskjær! Liker å se den levende legenden tale Endret 17. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Ole Gunnar Solskjær (! Alle synger navnet hans i prosessen og; haha, verten sier sangen er mye bedre enn sangen som vant Eurovision for Norge i går! Og Ole sier: Yeah, it is much better! Haha, den var litt stygg da! ) presenterer Reserve Player of the Year: Nominees: James Chester, Tom Cleverley (som OGS sa tidligere har vært mest imponerende under han; og for de som husker, så scorte han i pre-season for oss og), Corry Evans (Jonny Evans sin bror for de som ikke vet). AND THE WINNER IS: James Chester! Gratulerer Chester! Som var med å rykke opp fra League One til Championship for Peterborough! Som alle vet, så er treneren der Darren Ferguson, sønnen til vår egen Sir Alex! Får spørsmål å sammenligne Darren og Fergie og han sier at de er mye av det samme som alle elsket. Også sier verten at det må være likegreit å spiller under begge, også sier han "Definetely, but I'd rather play for the one here!". Herlig svart, alle elsket den gitt! Fergie dro på latteren etter det svaret og. Nice one James! Endret 17. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 noen som vet hva neste award er? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 noen som vet hva neste award er? Tror det er "Goal of the year", men er ikke sikker Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Haha, Fergie synger med på It's(?) Amore! noen som vet hva neste award er? Tror det er "Goal of the year", men er ikke sikker Ja det er det. Goal of the Season. Endret 17. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå