Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. F.eks Player of the Year heter Sir Matt Busby Player of the Year. Så er det Fan's player of the year, som er via internettsiden manutd.com osv. Samme med årets mål and so on. Reklamepause nå, boohoo. Dette er gøy. :)

 

EDIT: Btw, Edwin var HELT fucked. Tror han drakk litt for mye i natt! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Haha genser, var litt keen på sånt nå som PL var ferdiggjort.

 

Man, nå tenker jeg litt. Rooney er jo der oppe han og i år, har vært så syk.

 

1. Vidic

2. Rooney

3. Ronaldo/Fletcher/Giggs :p

 

Tror det er sånn for meg.

 

EDIT: Giggs intervju nå. Si ifra om noen andre her også ser på da. :)

 

Virker nesten som Ji og Pat er homo av og til. Henger jo BARE med hverandre. :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Han bekrefter det alle visste.

 

Han er og blir en dårlig taper, noe han burde ha blitt bedre til de siste årene.

 

Bitter og klasseløs hykler.

 

Han vet hvertfall å pådra seg misnøye fra andre klubber. Det er ikke tilfeldig akkurat. Se på striden han hadde med Mourinho. Og selv om Jose og Fergie hadde sine feider var de alltid gode venner. Inviterer andre managere på vin etter kampene, etc.

Lenke til kommentar

Hahahaha. Noen som ser? Han som presenterer det hele gjorde nettopp narr av Chelsea og spesielt Pool til glede for alle der. :D

 

EDIT: Nå kommer Fergie inn med alle spillerne. :) Ronny og Ando kødder seg som vanlig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Benitez er bare barnslig. Han prøvde seg på mindgames mot Fergie og nå sutrer han fordi han ble slått

 

Og som vanlig viser scouserene sin storhet med å støtte han fullt ut. De samme som gang på gang har klaget på Fergie.

 

Jeg vet jeg ikke burde la meg irriterere, men jeg gjør nå engang det. De verste supporterene blandt de største klubbene i England

 

PS! Ja jeg generaliserte nå, jeg kjenner mange flotte Liverpool supportere.

 

Og igjen så vil jeg takke Viasat for sin dekning av MUTV.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

:cry: For en video som vises på Player Awards nå. Litt av historien til utd, som 20LEGEND sitt mål på Camp Nou, Sir Matt Busby samt best moments fra i år osv. :(

 

EDIT: HAHA, Scholesy lappet for seg selv når de gratulerte han med 600 kamper for Utd. "Homegrown talent". :love: Faen Scholesy er syk, tror faktisk ikke han liker det her en gang. Vil bare være hjemme han. :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...