Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nå er Liverpool et mye mer kjent lag enn Celtic. Tror du ikke på det, bør du IQ testes.

8797692[/snapback]

Å Torres har også utalt at han helst ville spille for ManUtd, det var ifjor men likevel. Så tror nok dette ikke har noe med noen engelsk klubb og gjøre.

Ikke tror jeg LFC blar opp de enorme summene som kreves for Torres heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

8798617[/snapback]

Det tror ikke jeg heller. Tror Rafa verdsetter Eto'o høyere.

Lenke til kommentar

8798617[/snapback]

Det tror ikke jeg heller. Tror Rafa verdsetter Eto'o høyere.

8798751[/snapback]

Skeptisk, aner ikke hvorfor, men er veldig skeptisk. Tror, bare TROR han ikke passer inn i spillestilen til Liverpool..Men men, skal ikke starte noen diskusjon om dette i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Hadde vært kult med forumtreff i Manchester!! HEHE

8802510[/snapback]

Hvis du klarer å skaffe biletter til alle med hjelp av dine "kontakter" så er jeg med.

Kommer til å sitte på avtrekkern 18. Juni. Mamma maser så jævelig på å dra over å se kamp :!:

Lenke til kommentar
Hadde vært kult med forumtreff i Manchester!! HEHE

8802510[/snapback]

Hvis du klarer å skaffe biletter til alle med hjelp av dine "kontakter" så er jeg med.

Kommer til å sitte på avtrekkern 18. Juni. Mamma maser så jævelig på å dra over å se kamp :!:

8803704[/snapback]

Kontaktene mine er Supporterklubben, jeg blir bare prioritert fordi jeg er sjefens avkom. Men dersom vi alle er tidlig ute skal det være mulig å få billetter.

Lenke til kommentar
Satser selv på en tur til OT i år. Vil gjerne se United spille mot en av de andre toppklubbene i PL.

8805840[/snapback]

Nå har jeg sett alt fra Liverpool og City til Liechester, og alt har vært utrolig flotte opplevelser.

Det er vanskelig å få billetter til toppkampene, og derfor må du være tidlig ute.

Kamper det er god stemning på er:

Liverpool- Stemningen er fantastisk. Men det er en veldig risikabel kamp både på kveldstid i timene før kampen.

City- Stemningen kan ingen klage på. Også risikokamp, pleier å være early kickoff.

Chelsea- Noe mindre stemning, men likevel en viktig kamp. De ekte hardbaka Red Armyfolka gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene, så nivået på Stretford End er noe labert.

Andre kamper å anbefale: Tottenham, Blackburn, Champions Leaguekamper og Arsenal.

Ut i fra dette kan jeg bare si en ting: Du bør dra på en bortekamp minst en gang i livet ditt. Stemningen er unik, så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Jess, red army på bortekamp er noe for seg selv. Synger HØYT og KONSTANT!

8807046[/snapback]

Når jeg så United borte mot Blackburn, satt meg og noen supportere jeg hadde funnet meg å sang på toget på vei hjem.

Var gratistog pga risikoen for slosskamp, så var en del politi der, og de lot oss ikke synge.

Også på kampen.. Jeg klarte ikke snakke dagen etterpå.. Stemmen var helt ødelagt. Det var godt :thumbup:

Lenke til kommentar
Chelsea- Noe mindre stemning, men likevel en viktig kamp. De ekte hardbaka Red Armyfolka gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene, så nivået på Stretford End er noe labert.

8807001[/snapback]

Gidder ikke kaste bort pundene på disse kampene? Kampene mot Chelsea har jo blitt den viktigste kampen i sesongen.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Mener at den beste fotballoplevelsen min noensinne var hjemmekampen mot Arsenal i oktober 2004. Turen startet meget bra da jeg møtte Solskjær m/familie i boardingområdet like før avgang. I England var kampen det eneste samtalemnet, Arsenal hadde 49 kamper uten tap, og både avisene og tv-kanalen bragte temaet opp minst tre ganger i timen. Været var grusomt og det var konstant tordenvær (flyet hjem ble utsatt i fire timer). Dette ble selvfølgelig ikke ofret en tanke før vi kom hjem igjen. Selve kampen var fantastisk, høy nerve og mye sto på spill. To ting som jeg for alltid vil huske fra kampen må være: 1-0 scoringen til Scholes (som ble, helt korrekt, annulert) og hendelsen helt på slutten av kampen da en av ballguttene ble for ivrig og tok opp ballen, som var nesten nede ved Uniteds cornerflagg før den hadde vært ute. Uttrykket til den stakkars ungen da dommeren blåste og ga en dropp vil jeg alltid huske! Men seriøst så gøy det var...

Edit: Ble 2-0 til United hvis noen lurte... :p

Endret av Multekrem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...