Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når dere nå nevner hva dere husker best i fra sesongen, ser det ut til at dere bare husker deres triumfer. Har dere fortrengt nedturene? Ofte er det jo slik at man gjerne husker nedturene minst like godt. I alle fall husker jeg selv veldig godt Liverpool's kamp mot Tottenham som var ren overkjøring fra start til slutt, men et selvmål og mål på overtid gjorde at Tottenham vant 2-1. Definitivt ikke mitt beste minne fra sesongen, men definitivt en av kampene jeg husker best. Mitt beste minne fra sesongen derimot, er en kamp jeg kanskje trodde dere også husket godt. Skal ikke nevne hvilken kamp det er, da dere kanskje har fortrengt det. ;)

Sånt er ikke viktig når man tar seriegull :) Greit nok at spillerne skal lære av det, men vi supportere trenger ikke lære noen ting :)

Lenke til kommentar
Hvis disse uttalelsene er sanne kan han bare stikke til helvete. Spillere som whiner i media vil jeg ikke ha i klubben.

Er enig i det, og i allefall når han har fått så god støtte av oss fans. Så sier han at det beste er å forlate klubben, jævla idiot!

Lenke til kommentar

Ta det med ro 2B'1, det har vært 17.mai i dag. Tenkte å lage en bedre førstepost etter hvert. Får se om det blir i kveld eller ved en senere anledning, men nå er den i alle fall oppdatert med det viktigste

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Folks! Ikke glem, Player Awards i kveld på Old Trafford! 20.30 er alt i gang, altså om 10 min! Live stream for alle de som betaler for MUTV Online! :)

 

Håper på dette:

 

Player of the Year: Vidic

 

Fans' Player of the Year: Fletcher

 

Reserve Player of the Year: Usikker men håper på Welbeck eller kapteinen James i midten, eller Corry Evans, kanskje Lee Martin! Tror egentlig det blir Martin eller Corry Evans.

 

Young Player: Dunno! :p

 

Gleder meg!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hahaha. Så noen det? Carrick sin dame var faen ikke stygg, og shock of the day: ikke Fletcher sin heller! Og Nani, haha, jævla kuk tar med seg en jævla hot date av det jeg kunne se.

 

Sesongens høydepunkter med MUTV kommentator nå: HERLIG dette! Scholesy og Giggsy ser ut til å ha kommet uten dame. Rooney var der med Coleen som er jo gravid så puppene hang litt ut for å si det sånn.

 

Macheda målet med MUTV kommentatoren var så herlig. AND HERE GOES MACHEEEEEEEEEEEEEDA (grinestemme) elns. Også Tevez backheel + Ronaldo headingen mot Spurs. Dette er så jævlig gøy å se på, anbefaler det guys!

 

EDIT: Haha. Rafael så jævlig lost ut, hadde ingen å være med. :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Ta det med ro 2B'1, det har vært 17.mai i dag. Tenkte å lage en bedre førstepost etter hvert. Får se om det blir i kveld eller ved en senere anledning, men nå er den i alle fall oppdatert med det viktigste

 

Jeg er helt rolig :p Jeg tenkte ikke på at det var 17. mai da jeg skrev det :!:

 

Mye bedre førstepost nå :D

Lenke til kommentar

Shit, glemte goal of the season.

 

Håper og tror det blir Welbeck mot Stoke! Men tror Macheda mot Villa tar den, eller kanskje Ronaldo sitt frispark mot Blacbkurn eller Stoke. Kanskje Ronaldo mot Porto; Tevez mot Fulham i FA Cup kampen.

Men Welbeck mot Stoke for meg, vær så snill gi an til young Danny!

 

Der viste de målet til Macheda i fullt med kommentatoren, sykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...