Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Macheda mot Villa. Vi sliter, og går mot den tredje kampen på rad uten seier. Plutselig kommer 17-åringen Kiko og plasserer ballen lekkert i krysset. Herlig!

 

2. Chelsea-kampen på Old Trafford. Knuser jo Chelsea hele 3-0. Vår eneste seier mot de fire store lagene (Chelsea, Arsenal og Liverpool), men til gjengjeld var det en fantastisk kamp. :)

 

3. Snuoperasjonen mot Tottenham. Vi ligger under 2-0, men knuser dem 5-2 i andre omgang. For en herlig omgang! :D

 

4. Bortekampen mot Stoke. Vi kom akkurat hjem fra Japan, slet med jetlag, og var rustne i spillet. Men vi greier å få inn det avgjørende målet, og det var der vår 11 kamper lang "winning streak" startet. .9

 

5. Hjemmekampen mot Stoke. Det er dette som er forskjellen på oss og Liverpool: Vi knuser slike motstandere, mens Liverpool spiller uavgjort både hjemme og borte. Fin kamp som bare inneholdt flotte mål. Ronaldo scorte sitt 100. mål, mens Welbeck banker til fra 30 meter rett i krysset, i sin første PL-kamp for klubben. :w00t:

Lenke til kommentar

U-N-I-T-E-D, United are the team for me

With a knick knack paddy wack give the dog a bone.

Why dont City FUCK OFF HOME?

 

(Skrevet selv nå av det jeg husket, selvom jeg vet det er "rett" kan det være et par stavefeil kanskje)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
U-N-I-T-E-D, United are the team for me

With a knick knack paddy wack give the dog a bone.

Why dont City FUCK OFF HOME?

 

(Skrevet selv nå av det jeg husket, selvom jeg vet det er "rett" kan det være et par stavefeil kanskje)

du har rett, fant teksten på United.no har lurt på denne sangen i ganske mange mnd nå før jeg fant den på youtube

Lenke til kommentar
Reglene er ti kamper da. Så nei, jeg synes ikke han bør få det. Hadde han hatt 8-9 og vert plaget med skader så kanskje.

 

Jeg tror nok at han får en kamp til da.

Ja, det stemmer. 4 kamper totalt altså. Blir nok litt for lite ja, men tror uansett at Fergie kommer til søke så får vi ser hva det blir til.

 

Av hele kamper er det Chelsea som skiller seg mest ut. Av enkeltøyeblikk er det Macheda sin scoring mot Villa og Giggs sitt mot Wigan (?). Helt sykt å ha scoret i alle PL-sesongene, spesielt i de seneste årene da han har hatt færre og færre mål per sesong. I tillegg ble han vel matchvinner også.

 

Edit: Mot West Ham var det visst.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Tevez: - Vet jeg ikke blir i United

Den argentinske TV-kanalen TYC ville ha noen ord ut av ham. Og Tevez holdt ikke noe igjen.

Jeg vet at jeg ikke kommer til å fortsette i United. Jeg føler de har vist mangel på respekt overfor meg. Det handler ikke om de må betale fem millioner pund mer eller fem millioner pund mindre, men jeg føler jeg har blitt dårlig behandlet. Det er en del ved hvordan denne klubben blir ledet som jeg ikke forstår, sier en kritisk Carlos Tevez til TYC.

 

Jeg er ganske sikker på at Tevez ikke lenger er med i fremtidsplanene til United etter slike utalelser. Dersom det stemmer.. Han forsetter bl.a med å si følgende:

 

- Det er derfor best å forlate klubben, så jeg ikke havner i bråk med Alex Ferguson og direktørene. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke spiller mer
Lenke til kommentar

Når dere nå nevner hva dere husker best i fra sesongen, ser det ut til at dere bare husker deres triumfer. Har dere fortrengt nedturene? Ofte er det jo slik at man gjerne husker nedturene minst like godt. I alle fall husker jeg selv veldig godt Liverpool's kamp mot Tottenham som var ren overkjøring fra start til slutt, men et selvmål og mål på overtid gjorde at Tottenham vant 2-1. Definitivt ikke mitt beste minne fra sesongen, men definitivt en av kampene jeg husker best. Mitt beste minne fra sesongen derimot, er en kamp jeg kanskje trodde dere også husket godt. Skal ikke nevne hvilken kamp det er, da dere kanskje har fortrengt det. ;)

Lenke til kommentar
Tevez: - Vet jeg ikke blir i United

Den argentinske TV-kanalen TYC ville ha noen ord ut av ham. Og Tevez holdt ikke noe igjen.

Jeg vet at jeg ikke kommer til å fortsette i United. Jeg føler de har vist mangel på respekt overfor meg. Det handler ikke om de må betale fem millioner pund mer eller fem millioner pund mindre, men jeg føler jeg har blitt dårlig behandlet. Det er en del ved hvordan denne klubben blir ledet som jeg ikke forstår, sier en kritisk Carlos Tevez til TYC.

 

Jeg er ganske sikker på at Tevez ikke lenger er med i fremtidsplanene til United etter slike utalelser. Dersom det stemmer.. Han forsetter bl.a med å si følgende:

 

- Det er derfor best å forlate klubben, så jeg ikke havner i bråk med Alex Ferguson og direktørene. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke spiller mer

Se på kilder: Daily Mail er ikke den mest troverdige avisen i England....

Lenke til kommentar
Tevez: - Vet jeg ikke blir i United

Den argentinske TV-kanalen TYC ville ha noen ord ut av ham. Og Tevez holdt ikke noe igjen.

Jeg vet at jeg ikke kommer til å fortsette i United. Jeg føler de har vist mangel på respekt overfor meg. Det handler ikke om de må betale fem millioner pund mer eller fem millioner pund mindre, men jeg føler jeg har blitt dårlig behandlet. Det er en del ved hvordan denne klubben blir ledet som jeg ikke forstår, sier en kritisk Carlos Tevez til TYC.

 

Jeg er ganske sikker på at Tevez ikke lenger er med i fremtidsplanene til United etter slike utalelser. Dersom det stemmer.. Han forsetter bl.a med å si følgende:

 

- Det er derfor best å forlate klubben, så jeg ikke havner i bråk med Alex Ferguson og direktørene. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke spiller mer

 

Den idioten der provoserer meg. Han har fått spille 34 kamper fra start denne sesongen. Berba har 35 og Rooney 36 tror jeg. Fy faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...