Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CHAMPIONS! Fy faen for noen spennende siste minutter, trodde jeg skulle svime av når Van Persie fikk den i stolpen i sluttminuttene. Nervepirrende til de grader, herlig når de rodde det i land. Skuffende at det ikke ble nevnt på NRK nyhetene nå, stussa virkelig på det.

Lenke til kommentar

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

 

CHAMPIONS! FUCKING CHAMPIONS! 3 JÆVLA ÅR PÅ RAD! MOTHERFUUUUUUCKER! :D

 

Går det an? Det er jo helt forbanna villt at vi tar hat-trick av PL to ganger på 10 jævla år. Det er for sykt Fergie, relax nå da! Dette blir jo nesten urettferdig mot andre lag, fy faen. Feiringene i dag var helt ville, av spillerne og av oss på Scotsman og etterpå! Anderson når han marchet som se soldatene, hahaha. Og intervjuet med Ronaldo på portugisisk osv., hahahahah! :D Gotta love him!

 

Og Wazza når han gikk ut i 92., vet ikke hvorfor men jeg begynte nesten å gråte da. Wazza er så syk, måten han jobbet på i 92 min opp og ned venstrekanten. :cry: Jeg elsker deg Wazza, ELSKER deg. Og stemningen på OT i mange deler av kampen, og når Tevez gikk ut og sa "farvel" var jeg ganske lei meg ja. Men han fikk en syk farvel hvis det var faktisk det av OT, og han sa at han elsket supporterne etterpå på hvilken som helst måte han kunne mtp. på at et var på engelsk, noe han ikke har mestret enda som han har gjort med Utd supporterne (Red Army ihvertfall).

 

18-18, herregud. Ferguson, når han kom til Utd sa at han ville "knock Liverpool of their perch" og fy faen som han har gjort det. Liverpool har ikke vunnet PL, vi har vunnet det 11 ganger og Giggs har vært med hver eneste gang med nr.11 på bak trøya. Hvorfor er livet så perfekt? Nesten så jeg driter i CL for nå, som Limbs sa, nå kan ingen gjøre noe med seriegullet, it's fuckin' ours. CL er en kamp, knockout i Roma, som blir utrolig gøy å følge med på mot 2.beste laget offensivtmessig i verden. Blir bra, men mtp. at vi faktisk tok tittelen i fjor og har klart finalen i år selvom vi har vært med på over 60(!) kamper, vært i Monaco for Supercup finalen, JAPAN på klubb VM som vi til og med vant og alt det andre med å ha 3 kamper på en uke osv; så er det at vi er i CL finalen sykt nok. Det som er sykere er at the "real" Treble hadde vært on the cards om Everton hadde fått det røde kortet og vi straffen vår på Wembley. Men, don't cry over spilt chickens eller whatever det kalles for.

 

CHAMPIONS! WE ARE THE FUCKING CHAMPIONS! RED ARMY, ONE UNITED, RED DEVILS! GET IIIIIIIIIIN! :D

 

Nok en gang fratatt scoring pga. latterlige linjedommere.

 

Haha ja, det er helt sykt. Jeg er bare så glad for at PL er over, fordi på de siste kampene har vi fått så latterlige avgjørelser mtp. å ha vært gjennom i onside osv.! Irriterende at linjedommere må være så blinde av og til altså. Jeg vet jeg er litt biased, men jeg kan ærlig talt ikke si at lag mot oss har fått halvparten like dårlige avgjørelser når det kommer til gjennombrudds + offsideavgjørelser. Frustrerende! Men, hvem bryr seg om det nå!

 

Tre ligagull på rad... Tenk det.

 

Not even fucking funny.

 

EDIT: Omg, must-see.

 

http://en.soccerclips.net/videos/man-utd-v...comp-sky-sports

 

:cry: One United. Elsker dere btw! :D

 

EDIT 2: For et bilde etter presentasjonen i dag. The three utter legends.

 

2uiwtwh.jpg

 

EDIT 3: Spot the motherfuckin' difference! :)

 

4156_179250675164_736260164_6844460_4526561_n.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar
He he, dere skal få lov til å være høy på pæra en liten stund nå. Personlig synes jeg alle diskusjoner om hvem som er best, hvem som har flest titler, hva som er mest prestisjefult osv, er latterlige. Historie er historie, det er hvem som er best akkurat nå som er interessant i dag. Akkurat nå er det dere, og det skal dere få lov til å nyte enn så lenge.

Nå er jo historie en stor del av fotballen. Å hvertfall jeg føler at det er en av tingene som motiverer. Men diskusjonen om hvem som har flest titler, å hvilke som regnes er latterlig ja. Selv om jeg slenger meg på den også fra tid til annen.

 

Bra du viser mer storsinn enn Benitez hvertfall :)

Lenke til kommentar

Har lyst til å spørre alle hva dere husker best fra fra ligasesongen?

 

Jeg må si at det jeg husker aller best er Macheda sitt mål mot Villa. Det snudde downperioden for oss.

 

Vil også nevne Fletcher sin start på sesongen. Han reddet oss i en vanskelig startperiode.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Chelsea-kampen var magisk, hele kampen var en nytelse fra begynnelse til slutt, og Giggs beviste for alvor at han fremdeles har evnen til å rundspille verdensstjerner. Det at jeg var så utrolig nervøs før kampen gjorde det bare enda herligere å se United sette min tvil så til de grader i skammekroken. For en kamp det var

 

Av en eller annen grunn har Fletchers utligningsmål mot Newcastle(?) helt i starten av sesongen satt seg på netthinnen. Fletch har vært sykt viktig denne sesongen

Endret av SpencerReid
Lenke til kommentar

Snukampen mot Spurs er jo veldig fersk, men vil bli husket lenge. Kampen mot Blackburn som Ronaldo snudde med frisparket husker jeg også godt. Eller kanskje 2-1 mot Arsenal når Rafael scorte og VDS slapp inn de to siste målene på en stund. 2-1 kampen mot Blackburn var vel forresten den kampen vi slapp igjen etter Arsenal-kampen. Men da var det ikke VDS som stod.

 

Hvordan kan man glemme 3-0 over Chelsea? :D

Lenke til kommentar

Stoke og Bolton bortekampene var utrolige viktige sene mål. Men den "beste" kampen for meg var Macheda v Villa. Det var bare så utrolig viktig. Hvis ikke han hadde funnet på å gjøre det hadde det vært 1-4 mot Pool, 2-0 tap mot Fulham også 2-2 mot Villa. Det hadde ikke vært en Manchester United respons, men akkurat det målet til Macheda fikset det.

 

Det er så herlig å stå opp i dag, som Champions 3 år på rad i England. Oh, what a day. Solen er ute i full sving her i Bergen og, og snart nok er det byen og chille osv. :)

Noen som skal se Liverpool i dag? Haha, hadde jo nesten vært litt gøy. :p

Lenke til kommentar

Tror dere Macheda får medalje? Han har jo bare tre kamper i PL, men i to av dem scorte han matchvinnermålene og tok dermed 4 poeng for oss, som vi ellers ikke hadde hatt. I tillegg var dette de to kampene etter fadesene mot Liverpool og Fulham, og på mange måter snudde han opp-ned på formen vår. Fortjener soleklart en medalje etter min mening, men når han bare har tre kamper, to av dem som innhopp, blir det kanskje litt for lite når man trenger ti.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...