Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Det hadde vært morsomt, men jeg ville heller gitt kampen til Tevez. Macheda inn for Welbeck etter 70 min. Endret 16. mai 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det hadde vært morsomt, men jeg ville heller gitt kampen til Tevez. Macheda inn for Welbeck etter 70 min. Spare Tevez til CL-finalen. Vi trenger han der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg håper: Welbeck Macheda Tosic Fletcher Gibson Nani Fabio Evans O'Shea Rafael Foster Tror neppe laget blir sånn. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 To keepere og Foster som spiss? Tviler Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Alle intervjuene fra SkySports ligger på Youtube nå Anderson - Ronaldo-intervjuet på forrige side inneholder linker til Tevez, Berbatov-Rooney og Ronaldo. Aha, takker. Har enda ikke gått helt opp for meg. Vi har vunnet Premier League 3 sesonger på rad for andre gang på 10 år. Helt utrolig. Lov meg at du holder på i minst 5 år til Fergie. Endret 16. mai 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) To keepere og Foster som spiss? Tviler Jeg har denne sesongen merket hvor trygg Foster virker med ballen i beina, og synes derfor han bør prøve seg :!: Endret 16. mai 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det hadde vært morsomt, men jeg ville heller gitt kampen til Tevez. Macheda inn for Welbeck etter 70 min. Spare Tevez til CL-finalen. Vi trenger han der. Jeg tror vi starter med Berbatov, også tviler jeg på at det blir noe problem for Tevez uansett. Han har sikkert veldig lyst å spille en avskjedskamp til. To keepere og Foster som spiss? Tviler Ikke morsomt, det er akkurat det samme hvilken vei man setter opp laget. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer med dagen, D'Amico Håper du fikk det du ønska deg, det gjorde jeg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mye fantastisk lesestoff nå, bl.a. på KopForum. Der diskuteres alt fra partiske dommere, korrupsjon, at det beste laget ikke vinner, Uniteds kjedelige og defensive spillestil, "neste sesong!" osv. Det beste er jo at de foran neste sesong tar utgangspunkt i at de bare må unngå uavgjort-resultatene mot bunnlagene. Hvordan i all verden greier de å ta 12 poeng mot United og Chelsea på forskudd? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er jo en selvfølge at de slår oss og Chelsea neste år . De er jo det suverent beste laget i England med den mest underholdende fotballen. Spøk til alvor så tror jeg at Liverpool ikke kommer til å være med å kjempe om ligaen på slutten av neste sesong. Jeg tror det er oss, Chelsea og Arsenal da. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Gratulerer med dagen, D'Amico Håper du fikk det du ønska deg, det gjorde jeg Takk, takk. Jepp, selvfølgelig. Ikke et vondt ord om de andre gavene jeg har fått i dag, men ligagullet var definitivt den jeg ble mest glad for. Med stor margin. Edit: Nå som vi har vunnet seriegull og greier syns jeg avataren min blir litt for trist/alvorlig. Derfor har jeg nå skiftet til en annen en, men når gledesrusen har forsvunnet skifter jeg tilbake. Edit 2: Jeg tror jeg skifter tilbake. Lett å bli glad i Anderson. Edit 3: http://link.brightcove.com/services/player...tid=23458967001 0:55 - 0:59 :!: :!: :!: Anderson er konge. Endret 16. mai 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Skulle akkurat til å poste den linken. Alle intervjuene og litt klipp ellers. Anderson har humor Endret 16. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Haha, var gøy med Anderson ja :!: Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer med seriegullet. Neste år blir det bedre kamp fra de blå i London Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Var ikke den artikkelen jeg ville se på vg når jeg kom hjem Men dere får ha gratulerer! Vel fortjent. Vi følgte dere helt til døren i år, noe de færreste her trodde før jul Jeg trodde det ikke lenge etter Jul heller Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer med seriegullet. Neste år blir det bedre kamp fra de blå i London Det tror jeg faktisk også Liverpool blir bak neste år... Er United og Chelsea det vil stå i mellom... Og sesongen 10/11 så vil Arsenal være skikkelig med! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer med seriegullet. I bunn og grunn fortjent, så jeg unner dere dette. Da får dere feire på ordentlig vis Hilsen Dalglish Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må bare elske Fergie:) -Now we´ll go for 19 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Edit 3: http://link.brightcove.com/services/player...tid=23458967001 0:55 - 0:59 :!: :!: :!: Anderson er konge. Haha. HELT fullstendig ute av takt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) jeg hater Viasat for det de har gjort med MUTV. De har sikkert en helkveld med mye snacks nå Endret 16. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå