Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Det hadde vært morsomt, men jeg ville heller gitt kampen til Tevez.

 

Macheda inn for Welbeck etter 70 min.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle intervjuene fra SkySports ligger på Youtube nå :)
Anderson - Ronaldo-intervjuet på forrige side inneholder linker til Tevez, Berbatov-Rooney og Ronaldo.

Aha, takker. :)

 

Har enda ikke gått helt opp for meg. Vi har vunnet Premier League 3 sesonger på rad for andre gang på 10 år. Helt utrolig. Lov meg at du holder på i minst 5 år til Fergie.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det hadde vært morsomt, men jeg ville heller gitt kampen til Tevez.

 

Macheda inn for Welbeck etter 70 min.

Spare Tevez til CL-finalen. Vi trenger han der.

Jeg tror vi starter med Berbatov, også tviler jeg på at det blir noe problem for Tevez uansett. Han har sikkert veldig lyst å spille en avskjedskamp til.

 

 

To keepere og Foster som spiss? Tviler :p

Ikke morsomt, det er akkurat det samme hvilken vei man setter opp laget.

Lenke til kommentar

Mye fantastisk lesestoff nå, bl.a. på KopForum. Der diskuteres alt fra partiske dommere, korrupsjon, at det beste laget ikke vinner, Uniteds kjedelige og defensive spillestil, "neste sesong!" osv.

 

Det beste er jo at de foran neste sesong tar utgangspunkt i at de bare må unngå uavgjort-resultatene mot bunnlagene. Hvordan i all verden greier de å ta 12 poeng mot United og Chelsea på forskudd?

Lenke til kommentar

Det er jo en selvfølge at de slår oss og Chelsea neste år :roll:. De er jo det suverent beste laget i England med den mest underholdende fotballen.

 

Spøk til alvor så tror jeg at Liverpool ikke kommer til å være med å kjempe om ligaen på slutten av neste sesong. Jeg tror det er oss, Chelsea og Arsenal da.

Lenke til kommentar
Gratulerer med dagen, D'Amico :)

Håper du fikk det du ønska deg, det gjorde jeg

Takk, takk. :) Jepp, selvfølgelig. Ikke et vondt ord om de andre gavene jeg har fått i dag, men ligagullet var definitivt den jeg ble mest glad for. Med stor margin. :)

 

Edit: Nå som vi har vunnet seriegull og greier syns jeg avataren min blir litt for trist/alvorlig. Derfor har jeg nå skiftet til en annen en, men når gledesrusen har forsvunnet skifter jeg tilbake.

 

Edit 2: Jeg tror jeg skifter tilbake. Lett å bli glad i Anderson.

 

 

Edit 3: http://link.brightcove.com/services/player...tid=23458967001

 

0:55 - 0:59 :!: :!: :!: Anderson er konge. :D

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...