Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skysport virker ikke på livesport247 for meg. Kun hos meg det? Edit: Nei det står at de prøver å fikse den ja.... dritt Ingen kanal som heter Skysport. Uansett, feiringen er over nå, så alt du får sett på Sky Sports nå er Jeff Sterling og gjengen i studio. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja feiringen har eg sett. Men er jo artig med slike innslag og intervjuer. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer alle Manchester United fans med nok en velfortjent pokal. Lykke til i Roma. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Youtube er din venn, Jotun. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg fant bilde av gutta fra TIA tråden etter at United vant tittelen idag Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ahh, så ekstremt konge. Beste bursdagsgaven ever. Champions! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 CHAMPIONS! CHAMPIONS! CHAMPIONS! CHAMPIONS! CHAMPIONS! CHAMPIONS! CHAMPIONS! Beskjeden Jotun. Gratulerer med dagen D'Amico!?! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer, D'Amico. Og ser ut som at Hull trenger poeng mot oss neste uke. Det kan de gjerne få, for jeg er bare glad at vi vant serien. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 MAN UTD MAKING HISTORY IT'S A FACT Gratulerer alle sammen. Nå har vi tangert Liverpool! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) The Future will never know, but as I've said before, I'm really really happy here. Herlig å høre! Er det fortsatt noen som hater han for at han sa bl.a at "The future will never know"? Det er sikkert en artikkel å finne hvor akkurat det er dratt ut av intervjuet. Endret 16. mai 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg synes det er slemt å stille Ronaldo til veggen med et sånt spørsmål rett etter at vi har vunnet Premier League gullet, men det er liten tvil om at han trives her. Han blir nok ikke i klubben resten av karrieren, men han liker seg jo her. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har jo hørt rykter om forlengelse av kontrakt med Ronaldo, som blir evt mere snakk om i Juni. Vi får se, selv tror jeg han blir her i endel år til. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Takk, takk. Hvis noen skulle komme over en video av feiringen, trofeeutdeling, intervjuer osv tar jeg den i mot med åpne armer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ahh, så ekstremt konge. Beste bursdagsgaven ever. Champions! Gratulerer Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Takk, takk. Hvis noen skulle komme over en video av feiringen, trofeeutdeling, intervjuer osv tar jeg den i mot med åpne armer. Alle intervjuene fra SkySports ligger på Youtube nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Anderson - Ronaldo-intervjuet på forrige side inneholder linker til Tevez, Berbatov-Rooney og Ronaldo. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Foster Rafael - O'Shea - Evans - Fabio Park - Anderson - Fletcher - Nani Macheda - Welbeck Laget mot Hull? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå