Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og derfor skal han til Liverpool eller?

8794694[/snapback]

Nei, jeg regner ikke med det.

8795489[/snapback]

Liverpool er langt fra den eneste klubben som har det "slagordet".

8797306[/snapback]

Men nå er Liverpool den mest kjente av de som har det. Jeg tviler på at han ville hylle Celtic for eksempel.

Lenke til kommentar

8794694[/snapback]

8795489[/snapback]

8797306[/snapback]

Men nå er Liverpool den mest kjente av de som har det. Jeg tviler på at han ville hylle Celtic for eksempel.

8797613[/snapback]

Jaha, hvorfor tviler du på det?

Lenke til kommentar

8794694[/snapback]

8795489[/snapback]

8797306[/snapback]

8797613[/snapback]

Jaha, hvorfor tviler du på det?

8797680[/snapback]

Nå er Liverpool et mye mer kjent lag enn Celtic. Tror du ikke på det, bør du IQ testes.

Lenke til kommentar
Nå er Liverpool et mye mer kjent lag enn Celtic. Tror du ikke på det, bør du IQ testes.

8797692[/snapback]

Hva pokker har det med saken hvor kjent laget er? Om laget heter liverpool, celtic eller Leyton Orient for den sakens skyld (ikke vet jeg om de bruker det slagordet), så er det bare Torres som vet vilken lag det er snakk om. Også begynne og trekke inn IQ hva pokker har det med saken og gjøre?

Hvis du virkelig tror at at han har liverpool som favoritt lag gjør at han havner der, da hadde det vært mange rare overganger der ute. For det første så hadde jeg spilt for United...

Lenke til kommentar

Nå er det ingen som har sagt at valget av kapteinsbindet gjør at han skal til Liverpool, da.

Og ingen av oss vet heller ikke hva han mener. For alt vi vet trenger det ikke være fotballrelatert heller. Har usannsynlig liten tro på at Torres havner i verken Liverpool eller Man Utd, hvert fall ikke dette overgangsvinduet. Håper selvsagt jeg tar feil, dog, men sjansene for en LFC-overgang er nok minimale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...