Latias Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Van der Sar O'Shea - Vidic - Evans - Evra Fletcher - Carrick - Giggs Ronaldo - Tevez - Rooney Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Han sparer hvertfall ikke på kruttet SAF Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Van der Sar O'Shea - Vidic - Evans - Evra Fletcher - Carrick - Giggs Ronaldo - Tevez - Rooney Faen, du var for kjapp for meg Hadde den på Kopier og Lim Inn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Haha, Raste. Kan jo poste benken også da: Subs: Kuszczak, Neville, Rafael, Anderson, Park, Scholes, Berbatov. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Bør kunne hamle opp med Arsenal med det laget der Edit: Fort Raste klipp og lim, ny side Endret 16. mai 2009 av Manx Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Grei benk. Vil se Anderson i 2.omg så han kan score sitt første mål i United Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Han sparer hvertfall ikke på kruttet SAF Berbatov, Scholes, Park, Nani++ Joda, er enda litt krutt igjen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Nå er det Scotsman, kos dere folks. TEVEZ!! Have fun and let's do it!! ONE UNITED! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Han sparer hvertfall ikke på kruttet SAF Berbatov, Scholes, Park, Nani++ Joda, er enda litt krutt igjen! joa. Men det er bare plass til så mye krutt i løpet på en gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Digg lag. Burde blir seier i dag. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg må finne kampen på nettet jeg, jobber jo til halv 7 i kveld... *fortvilet* Endret 16. mai 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Haha, de viste sånn sammendrag av sesongen på Sky nå. Slutten av desember så er Liverpool på topp med mange poeng. Men så kommer Benitez og serverer sine fakkts, og Liverpool vinner ikke en eneste kamp i januar. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Haha, de viste sånn sammendrag av sesongen på Sky nå. Slutten av desember så er Liverpool på topp med mange poeng. Men så kommer Benitez og serverer sine fakkts, og Liverpool vinner ikke en eneste kamp i januar. :!: Er så fantastisk det. :!: Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Han har ett godt tak på mindgames han karen der ja "eksperten" på canal + mener Tevez er verdt 40-50 million pund =/ Endret 16. mai 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Han har ett godt tak på mindgames han karen der ja Og det verste er at han sier "I am not playing mindgames", før han drar frem arket med sine fakkts. :!: Fy faen, han er en idiot. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) En idiot som vant serien to av tre sesonger med Valencia, og som vant Champions League med Traore i lagoppstillingen. Vi har vært dårlige i den perioden av sesongen mange år på rad nå, tviler på at "mind games" hadde noe å gjøre med det. Lykke til i dag forresten, tipper dere gruser Arsenal 4-0. Endret 16. mai 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Da har jeg solgt sjelen min for å se fotball kampen. 1 stk. 1 time lang masajse 1 stk. fin middag 1 stk. barnepass, slik at kvinnfolket kan få fri neste helg Samt å klippe gresset. Alt dette for å få lov til å se kampen uten mas av kvinnfolk og barn: Good deal? I think so.... Skal også sies at jeg får lov til å se Brann - Start kampen i fred og ro Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 En idiot som vant serien to av tre sesonger med Valencia, og som vant Champions League med Traore i lagoppstillingen. I finalen der kapteinen deres filmet seg til straffe? Lykke til, folkens. Vi vinner 5-1. Ronaldo hat-trick. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Det er litt dritt at jeg ikke får sett denne kampen på pub. Men greit å se kampen på jobb også. Fyfaen dette blir sykt spennende. Hadde vært konge å få pokalen på Old Trafford. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Lykke til folkens! Vi går virkelig i gang i hundre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå