Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Latias:

Så folk som meg slipper å gå hjem å sove fordi man skal på jobb dagen etter, når man bør ha hæla i taket å feire som faen.

 

Glad for at finalen flyttes til lørdager.

 

Håper å kunne se finalen på Allianz-Arena om noen år ;)

Det å ha en CL-finale på lørdag, er jo å bryte med tradisjonen. Man har nok av finaler i helga; VM for klubblag, Ligacupen, FA-Cupen, de siste PL-rundene. Nå skal man også ha CL i helga? Hva slags finaler skal vi ha i midtuka da? Ingen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og for familie folk generlt som ikke skal feste, men har kids som ønsker å se finalen.

 

Man oppnår jo et breiere publikum med en gang man tar det i en helg.

Tenk hvordan mai måned vil se ut da for PL-klubber. En helg blir brukt på CL-finalen, mens man også trenger en helg til FAC-finalen. Blir vel ikke ferdig med fotballen før man er i juni.

Lenke til kommentar
Det å ha en CL-finale på lørdag, er jo å bryte med tradisjonen. Man har nok av finaler i helga; VM for klubblag, Ligacupen, FA-Cupen, de siste PL-rundene. Nå skal man også ha CL i helga? Hva slags finaler skal vi ha i midtuka da? Ingen?

Bryte med tradisjonen for å oppnå noe bedre for både klubbene (fler seere) og tilskuerne. Det er kjedelig å ikke kunne feire etter seier.

Lenke til kommentar

Har alltid likt CL finalen på en onsdag for å være helt ærlig, men gjør megi ngenting hvis den er på lørdag til neste år. Vi er jo ikke der uansett, må følge law of averages til neste år og bare roe oss ned og ta FA Cupen. PL 4 år på rad? Blir drøyt. CL finale 3 på rad? Nesten enda drøyere. FA Cupen til neste år holder i maaassevis. :)

 

Ellers lurer jeg på hvordan jeg skal sove når jeg er så jævlig spent på evt. feiring på puben i morgen og selve kampen. Håper Park og Tevez starter! :D

Lenke til kommentar

Hva slags lag kommer Wenger til å sende ut da? Kommer han til å gi flere av ungguttene sjansen? Vet at Arsenal består nesten kun av unggutter, men snakker om de spillerne som ikke spiller så ofte, f.eks. Vela. De har jo ingenting å spille for nå, så det kan skje. Eller kommer han til å sende ut sitt sterkeste mannskap, for å unngå at United vinner ligaen mot dem?

Lenke til kommentar

Who cares, de skal bankes etter at vi tapte på Emirates i fjor...

 

Men håper han sender utpå en hel haug av barnerumper sånn at vi kan gi de sjelelige sår som de aldri kommer til å klare å riste av seg selv med hjelp av psykolog. Gullet skal feires på Old Trafford for en gangs skyld.

 

Men nå skal det hoppes i dusjen også skal man ta en liten og kort kjøretur for å investere i litt Grolsch for feiring (eller for å glemme).

Lenke til kommentar

Wow, sov såpass tidlig og er klar. Points da, synd. :(

 

AAAAAAAAAAAH fy faen. Jeg er så jævlig spent nå at det er ekkelt. Føler meg sikker på gull akkurat nå, skal ikke lyve. Tror forresten Wenger sender ut Arshavin osv. men kanskje litt miks av "reservespillere" og førstelagspillere. Vi får se.

 

Men folks: COME ON YOU REDS! HERLIG å høre på nå.

 

 

We're United, you can keep the rest! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5327136,00.html

 

HAHA! Fat stupid waiter! CL-finale, Ligacup, VM og Ligagull (om få timer). Faen den mannen er smålig. Selv Wenger klarer å innrømme det. Er det rart han er mislikt med slik sportsmanship.

 

Anyway! Idag skal bare Arsenal sleives over så løfter vi Trofeèt. Men det er faen med skummelt enda, Liverpool har bedre målforskjell. Å vi møter Hull i siste. Så jeg tar egentlig ingenting for gitt. Vi har "vunnet" ligagullet" før i år å gått på snørra. Fokus! Come on you Reds!

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Benitez does not wish to draw firm conclusions about who can be classed as the best team in England, believing the champions are merely the team who have won the most points.

 

Hvordan får han til å uttale noe slikt? :wow:

 

Hva er en "waitor"?

 

Det er det engelske ordet for "kelner" på engelsk. And that's a fakkt!

 

Jepp. Du må nok prøve å tenke litt lenger før du påpeker at det skrives waiter.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Benitez does not wish to draw firm conclusions about who can be classed as the best team in England, believing the champions are merely the team who have won the most points.

 

Hvordan får han til å uttale noe slikt? :wow:

 

Blir litt det samme som når Nils Johan Semb uttalte etter en kamp i EM 2000 at "Det viktigste var ikke å treffe mål!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...