Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg visste det måtte være noe sånt Jotun. Du er så klok :love:. Du studerte statsvitenskap, right Night? Hvordan er det, send PM.

 

On topic: Det er herlig om vi kan sikre gullet på Old Trafford og tangerer Liverpools 18 Ligagull. Noen andre enn Ferdinand som er skadet, med unntak av Hargreaves og Brown?

 

Usain Bolt på Carrington

Er det Årets spiller i Uniten han Bolt skal dele ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg visste det måtte være noe sånt Jotun. Du er så klok :love:

 

:!: Den vet eg om en og annen her inne som er uenig i.

 

On topic: Det er herlig om vi kan sikre gullet på Old Trafford og tangerer Liverpools 18 Ligagull. Noen andre enn Ferdinand som er skadet, med unntak av Hargreaves og Brown?

 

Usain Bolt på Carrington

 

Eneste er mr. Evans som var litt småskadet sist kamp vel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Exiten i FA-cupen viler helt og holden på Sir Alex sine skuldre, og jeg er skuffet.

 

Muligens, men at vi kjemper i alle turneringer er vel også Fergie sin skyld?

Det var egentlig et latterlig laguttak. Men fortsatt et laguttak som jeg støtter fullt ut. Vi var dømt til å tape den kampen, men kom oss til ekstraomganger og straffer.

 

Fergie sog på kampprogrammet og tok et valg. Vi kunne vert i finalen i FA-cupen men kanskje vi da hadde vert ute av CL og måtte ha vunnet de to siste kampene for å vinne ligaen.

 

 

Vi hadde tapt mot Arsenal uansett, men jeg er ikke etterpåklok.
Ingen som ser sammenhengen? Spesielt skuffende av deg, NightKeeper.

 

 

Ingen nerver foran morgendagens kamp. Vi får bare håpe på det beste. Det blir da i såfall en fantastisk 16.mai.

 

OT1: TomHel må røyke noe bra greier :)

 

OT2: Jotun, hva studerer du?

Å røyke som astmatiker er det samme som å kutte seg om du er bløder.
Lenke til kommentar
Ingen nerver foran morgendagens kamp. Vi får bare håpe på det beste. Det blir da i såfall en fantastisk 16.mai.

Optimistisk for første gang? :cool:

 

 

"Jeg skulle gjerne puttet en ball i nettet hvis de lar meg få lov. Det ville vært noe å ha bilde av. Hvem vet, kanskje jeg kan bli United-spiller en gang i fremtiden" avslutter Bolt med et smil.

Vet ikke om fotballferdighetene hans, men han hadde nok blitt en viktig kontringsspiller med den farten. :new_woot: Får håpe Ronaldo har tatt i mot rådene til Bolt, og viser det på banen i morgen. :D

Lenke til kommentar

Det blir tap i morgen. Det blir alltid tap når Night skal være så forbanna positiv. Hvor er den negative herlige NightKeeper vi alle kjenner og elsker?

 

Herlig video forresten: Ronaldo er jo alltid smilende på trening iallefall, og det er bare fint om Bolt forbedrer løpeteknikken til samtlige spillere i troppen.

Lenke til kommentar
Herlig video forresten: Ronaldo er jo alltid smilende på trening iallefall, og det er bare fint om Bolt forbedrer løpeteknikken til samtlige spillere i troppen.

En ting som ikke er så herlig: Ronaldo forbedrer løpeteknikken sin noe kraftig etter å ha møtt Bolt. Om sommeren skjer overgangen hans til Real, og forlater dermed United. I løpet av sesongen leder han Real-laget til ligagull og cuptriumf. Så skjer en ting United-fans ikke har så mye lyst på: Real Madrid og Manchester United møter hverandre i Champions League-finalen på lørdag (ja, lørdag) 22. mai. Hvor skal kampen bli spilt da? Ja nettopp, den blir spilt på Santiago Bernabéu Stadium, hjemmebanen til Real Madrid. United dominerer spillet store deler av kampen, men greier ikke å ta vare på mulighetene sine. Etter 92 minutter får United corner, og sender noen spillere i angrep. Corneren blir tatt, men blir klarert på nærmeste stolpe. Ballen ender hos Cristiano Ronaldo, som setter fart på bena. Han løper langs høyresiden, men blir fort møtt av Park. Park greier ikke å stoppe han, og han kjører på videre. Så møter han på Patrice Evra, den spilleren han spilte så godt sammen med på venstresiden til United sesongene før. Han viser frem den nye løpeteknikken og utklasser Evra. Etter det tar han seg inn på sekstenmeteren til United. Der drar han av Nemanja Vidic, før han banker ballen i mål med all sin kraft, bak en sjansesløs van der Sar. Ronaldo senker gamle lagkammerater, bare på grunn av den idiotiske teknikken han lærte av verdens raskeste mann. :wallbash:

Lenke til kommentar

Sikkert et litt dumt spm: Men ville finalen bli spilt på hjemmebanen til Real hvis de kom til finalen selv?

 

Er det forhåndsbestemt uansett utfall, slik at Roma kunne spilt på sin hjemmebane om de hadde somlet seg til finalen?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Sikkert et litt dumt spm: Men ville finalen bli spilt på hjemmebanen til Real hvis de kom til finalen selv?

 

Er det forhåndsbestemt uansett utfall, slik at Roma kunne spilt på sin hjemmebane om de hadde somlet seg til finalen?

 

Ja, den ville bli spilt der uansett. De kan ikke gjøre noe med det hvis laget som har banen kommer til finalen.

Lenke til kommentar
Sikkert et litt dumt spm: Men ville finalen bli spilt på hjemmebanen til Real hvis de kom til finalen selv?

 

Er det forhåndsbestemt uansett utfall, slik at Roma kunne spilt på sin hjemmebane om de hadde somlet seg til finalen?

Ja, den blir spilt der uansett.

 

09/10-finalen blir spilt på Santiago Bernabéu.

10/11-finalen blir spilt på Wembley. :cool:

11/12-finalen blir spilt på Allianz Arena (München).

 

Hva faen er vitsen med å ha en CL-finale på lørdag? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Latias, sikker på at det er på en lørdag til neste år? Hvor fant du det?

 

Uansett, litt over 13.5 timer igjen til kampen er i gang nå. Damn folks, 16. mai og PL-gull er on the cards. Alt virker så perfekt. Arsenal, Old Trafford, festhumør mtp. 16. mai og shizzle. Derfor føler jeg meg som NightKeeper og sier at vi bommer på straffe og Arsenal scorer på kontring. Men jeg vet ike, har god tro på seier samtidig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...