Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fy faen, håper så mye at vi avgjør ligaen på hjemmebane. Det har kun skjedd en gang tidligere (i drømmeåret 1999). Er så dritt av vi aldri får hjemmekamp i siste runde (og må i stedet spille på idiotiske rugbybaner). Var vel nettopp Arsenal som avgjorde mot oss for 5-6 (?) sesonger siden, så hadde vært herlig om vi kunne avgjøre mot dem. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen, håper så mye at vi avgjør ligaen på hjemmebane. Det har kun skjedd en gang tidligere (i drømmeåret 1999). Er så dritt av vi aldri får hjemmekamp i siste runde (og må i stedet spille på idiotiske rugbybaner). Var vel nettopp Arsenal som avgjorde mot oss for 5-6 (?) sesonger siden, så hadde vært herlig om vi kunne avgjøre mot dem. :)

Vil nok bli sunget "We won the league at Old Trafford" imorgen ja.

Lenke til kommentar
Exiten i FA-cupen viler helt og holden på Sir Alex sine skuldre, og jeg er skuffet.

 

Muligens, men at vi kjemper i alle turneringer er vel også Fergie sin skyld?

 

Fy faen, håper så mye at vi avgjør ligaen på hjemmebane. Det har kun skjedd en gang tidligere (i drømmeåret 1999). Er så dritt av vi aldri får hjemmekamp i siste runde (og må i stedet spille på idiotiske rugbybaner). Var vel nettopp Arsenal som avgjorde mot oss for 5-6 (?) sesonger siden, så hadde vært herlig om vi kunne avgjøre mot dem. :)

Vil nok bli sunget "We won the league at Old Trafford" imorgen ja.

 

Big Deal, vi har også vunnet ligaen på Old Trafford

Lenke til kommentar
Exiten i FA-cupen viler helt og holden på Sir Alex sine skuldre, og jeg er skuffet.

 

Muligens, men at vi kjemper i alle turneringer er vel også Fergie sin skyld?

Det var egentlig et latterlig laguttak. Men fortsatt et laguttak som jeg støtter fullt ut. Vi var dømt til å tape den kampen, men kom oss til ekstraomganger og straffer.

Lenke til kommentar
Exiten i FA-cupen viler helt og holden på Sir Alex sine skuldre, og jeg er skuffet.

 

Muligens, men at vi kjemper i alle turneringer er vel også Fergie sin skyld?

Det var egentlig et latterlig laguttak. Men fortsatt et laguttak som jeg støtter fullt ut. Vi var dømt til å tape den kampen, men kom oss til ekstraomganger og straffer.

 

Fergie sog på kampprogrammet og tok et valg. Vi kunne vert i finalen i FA-cupen men kanskje vi da hadde vert ute av CL og måtte ha vunnet de to siste kampene for å vinne ligaen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dette er ikke en utdanningstråd, sorry gutta. Tråden sporet av for noen sider siden og det skal ikke skje igjen.

 

To innlegg slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...