Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får vi se en naken mann løpe over banen?

Nope. Men en nesten helt naken mann. Med kun skjerf.

Hahahahahahahahahaha :D :D Fy faen jeg lo. Natthumor ftw.

 

Wisbatov: Det var NightKeeper.

 

Enda surt at det ikke blir noe Fa-Cup-finale.

Ja, nesten reprise fra i fjor dette her, bortsett fra at den i fjor var enda surere.

 

Edit: Måten vi røk ut på altså.

 

 

Edit 2: Strålende innlegg Niko. Mye av det samme jeg tenker også, bortsett fra at du er litt mer generøs med rosen når det gjelder spillet vårt denne sesongen enn det jeg ville vært. Uansett, det var en liten faktafeil jeg ikke klarte å overse:

Fy faen for en sessong han har hatt. Flest mål av alle midtbanespillerene våre i år (PL) og mange viktige kamper han har gjort.

Det er faktisk Carrick som har flest mål denne sesongen i PL, riktignok bare ett mer enn Fletcher. (Carrick har 4, FLetcher har 3.) Og det er jeg glad for. Ikke at Fletcher ikke er toppscorer for oss sentralt, men at Carrick viser seg å være ganske så målfarlig. Nå er ikke 4 mål så mye å skryte av, men jeg har alltid ønsket meg en Lampard/Gerrard-type hos oss. Dette syns jeg Carrick viser tendenser til. Og det er faktisk en av de største tingene jeg har å utsette på dagens lag, og laget i fjor og i forfjor. Nemlig at den sentrale midtbanen bidrar med for få mål. Nå har både Fletcher og Carrick begynt å øke scoringsfrekvensen litt, noe som er fantastisk godt å se. Spesielt Carrick virker mer lysten til å gå inn i motstanderens sekstenmeterfelt å komme i scoringsposisjon, og det uten at det går ut over det defensive arbeidet hans (her kommer forresten Fletcher inn i bildet). Håper bare så inderlig at dette fortsetter i samme retning neste sesong.

 

Og forresten, to av målene til Fletcher har vel kommet som ving, uten at jeg vil ta fra ham noe ære av den grunn. Fantastisk deilig å ha en spiller i stallen som alltid gir 100%, og som til og med er egenprodusert. (Kom hit som 16-åring, kunne blitt den yngste A-lagspilleren noensinne, debuterte for førstelaget som 19-åring, osv osv)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Da kan jo vi hente han gratis også.. :p

 

PS: Hvis han velger å si opp kontrakten med MSI vil han vel stå mye sterkere ovenfor en hvilken som helst klubb, også ManU. Når de slipper å betale for han, vil de jo kunne gi han høyre lønn og sign-on-fee..

Endret av indahla
Lenke til kommentar
Enda surt at det ikke blir noe Fa-Cup-finale.

Ja, det er ekstremt surt. Hadde vi fortjent å tape så hadde det vært greit nok. Men å bli ranet så til de grader av dommeren både for utvisning på Everton og straffe til United. Det er bare trist. Spesielt når straffen og utvisningen er så soleklar som det er mulig å være.

 

Interessant dette med Tevez. Slipper vi å betale mer for han enn det vi allerede har betalt hadde det vært fantastisk. Skrekkscenarioet er at han går gratis til pool.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Exiten i FA-cupen viler helt og holden på Sir Alex sine skuldre, og jeg er skuffet.

Nei, det kan du ikke si. Greit han toppet ikke laget, men det var IKKE derfor vi ikke gikk videre. Det var dommeren sin skyld. Han ødela kampen.

For dere tror ikke at Tevez mye heller vil spille for United?

Joda, det tror jeg. Men kanskje han innbiller seg at dersom han spiller for pool så vil han få mer spilletid i viktige kamper etc. Han har jo visstnok sutret om dette i media.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Om MSI (er det de som produserer MSI Wind?) har litt i toppene, så godtar de et skambud på £5, så får de i det minste litt penger.

Lenke til kommentar
Nei, det kan du ikke si. Greit han toppet ikke laget, men det var IKKE derfor vi ikke gikk videre. Det var dommeren sin skyld. Han ødela kampen.

Da er vi enkelt og greit uenige. Ja, dommerne snøt oss for noen situasjoner, men jeg mener uansett at laget rett og slett ikke spillte bra nok. Etter min mening tok han ut et for dårlig lag, og når vi endte med å bli slått ut føler jeg at jeg er på ganske trygg grunn, men man kan alltids skylde på dommere. Håper han lærer og prioriterer FA-cupen hakket høyere neste år.

Lenke til kommentar

Syntes også det var dumt av Fergie der og da (ja, jeg vet vi burde hatt straffe og utvisning til Everton men jeg er ganske enig med genser) men jeg ser på det som et valg han følte han måtte ta. Tenk på det sånn og, FA Cupen hadde påvirket CL kanskje og CL kanskje FA Cupen. Og PL også. Bare å være fornøyd over det vi har nå og posisjoner vi ligger i før kampen i morgen som jeg ikke kunne gledet meg mer til. Problemet blir jo å stå opp tidlig nok for å få god plass på Scotsman i morgen tidlig! Let's do it tomorrow boys, og la oss ikke klage på ting som har skjedd mtp. FA Cupen osv. og bare være glad vi er fortsatt i CL og pos. i PL. Tenk at vi klager på noe mens Liverpool supporterne må oppleve laget sitt som også er ute av FA Cupen, CL og har ingenting å si selv nesten i PL tittelen nå. La oss ikke bli bortskjemte, selvom jeg fortsatt er bitter etter Wembley-tapet jeg også. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vi spillte bedre enn Everton og skulle hatt straffespark og utvisning på Everton-spiller. Det er godt nok. Det er ikke galt å skylde på dommeren når det faktisk er dommeren sin feil. Det er helt rett av Ferguson å prioritere CL og liga foran FA cup etter min mening. Dessverre er kampprogrammet slik at man må spille ekstremt mange kamper dersom man vil hevde seg i alle turneringene, og da må man prioritere av og til.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...