Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Men hva med å få tråden tilbake på plass? Synest igrunn modsa burde vært her og tatt tak i ting for lenge siden. Men vi kan ikke la en tosk som kloffsk ødelegge tråden våres med pisspreik, så la oss preike United i stedet.

 

Hvem starter mot Arsenal? Rooney og Berbatov eller Rooney og Tevez? Eller alle tre?

 

Er nokså sikker på at Rooney starter, og Ronaldo. Park vil vi nokså sikkert få se. Skal VDS spille kampen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal VDS spille kampen?

Ja. Foster kan få spille mot Hull hvis vi sikrer seriegullet på lørdag.

Hvis man skal følge avtalen, så skal ikke VDS starte mot Arsenal. VDS skulle ikke spille tre kamper på en uke og hvis han gjør det nå, så bryter han dealen.

 

Selv tror jeg Fletcher starter. Er sikker på at han spiller begge de to siste ligakampene. ;)

Lenke til kommentar

Jepp, vil se Tevez starte jeg også og det syns jeg han fortjener spesielt hvis han skal måtte forlate oss etter sesongen. Tror også VDS starter selvom det "bryter" avtalen litt. Park vil jeg også se fra start. Samt Rooney, Ronaldo, Fletcher, Carrick, O'Shea, Rio, Vida, Evra!

 

VDS

O'Shea - Rio (Evans) - Vida - Evra

Ronaldo - Fletcher - Carrick - Park

Rooney - Tevez

Lenke til kommentar
Skal VDS spille kampen?

Ja. Foster kan få spille mot Hull hvis vi sikrer seriegullet på lørdag.

Hvis man skal følge avtalen, så skal ikke VDS starte mot Arsenal. VDS skulle ikke spille tre kamper på en uke og hvis han gjør det nå, så bryter han dealen.

 

 

Ja var denne dealen eg tenkte på. Seff skal VDS starte hvis man skal tenke hva som er best for laget. Men tror egentlig han starter uansett. Ferguson hadde tatt Foster igår hvis VDS ikke kunne starte mot Arsenal. Er jo en vanskeligere kamp i utgangspunktet enn Wigan.

Lenke til kommentar
Hvis man skal følge avtalen, så skal ikke VDS starte mot Arsenal. VDS skulle ikke spille tre kamper på en uke og hvis han gjør det nå, så bryter han dealen.

Den har han brutt en gang allerede, og denne kampen er fakisk ganske så viktig. Ingen grunn til å gjøre det mer nervepirrende enn vi behøver. Dessuten holder det at ett topp fire lag vinner begge kampene deres mot oss denne sesongen.

Lenke til kommentar

Hehe ja, ingen i fjor men som D'Amico sier så var det Chelsea året før. Men det var liiiitt morsomt da, fordi de klappet på spillere som Dong, Heinze var kaptein tror jeg. Tror også PIG spilte, Kieron Lee, Eagles, Richardson osv. Ble litt komisk. :p

Lenke til kommentar

Tevez sitt var bedre enn alle de, måtte få kraften inn ved å løfte kroppen og hæle den inn med stor bevegelse mer enn en "reaksjon". Kanskje litt mer som Ronaldo sin men Ronaldo sin var deflected, og ikke et like viktig mål som Tevez sitt. Hvordan klarer Tevez å score alle disse viktige målene? Han er bare født for å score de, helst for oss! :D

 

Men seriøst, det er noen pene mål ja.

Lenke til kommentar
Likte berba i går. Han prøvde på mye frekt og fikk mye til. Men irriterer meg at han ikke avslutter mer mot mål. Når man står på 5 meteren og er i god posisjon bør man i de fleste tilfeller prøve på mål, berba sentrer litt ofte.

...

Lurer på om han er bekymret for å bli stemplet som ego eller noe?

Berba var flott i går. Nydelig teknikk, arbeidet bra.

 

Jeg er også redd han er bekymret for å bli stemplet ditt og datt, og det blir han jo også av folk som ikke kan bedre. Håper han driter fullstendig i det og gjør akkurat som han og Fergie vil, for han er jo et geni med ball.

Wigan spilte fysisk igår. Å Berba led av det, ble sparket og angrepet i ryggen ofte.

 

Btw, hvordan klarer ikke Fredheim å se hva som er frispark på målet til Wigan? Albue i nakken? Så påstår han etterpå at albuen til Vidic er tilsiktet. Mannen er så ABU at jeg spyr.

 

Tenkte å dra igang en ny Fredheim runde men gadd ikke. Seriegull er mye morsommere å diskutere (om det blir det)

 

Men Fredheim var partisk som faen i går. Klagde som faen på spillerene våre med veldig mange anledninger. Ronaldo ble jo latterliggjort. Vidic fikk mye. Jeg synes heller ikke den Fergie/Ronaldo saken var så klar. Klagde Fergie på Ronaldo og var Ronaldo sin reaksjon mot Fergie? Ronaldo klager mye på høyere makter og seg selv når han ikke lykkes med en avslutning.

 

Men skal klare å la være å skrive en klagemail til canal+ denne gangen. :)

Lenke til kommentar

Det finnes en Rediger knapp Limbs, bare sånn at du vet til neste gang, hehe. ;)

 

Men følger du mye med på FC United egentlig? Jeg skjønner at det er herlig at man går mot Glazer og driter i "pengespillet" osv. men er det virkelig interesse eller blir det bare litt sjekking av det til tider?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...