Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen mener 5.2 i snitt er bra, andre ikke. Spørs om du skal inn på medisin eller ikke. Jeg bare nevner det. Fotball skal være underholdning ikke noe som skal komme fremfor utdannelsen. Worst case ender man jo opp som Jotun.

 

Å prioritere å få gode plasser på en fotballkamp som egentlig ikke påvirker livet ditt

United er livet mitt.

 

Må uansett ta opp 3. klasse til neste år, så ser ikke på det som et særlig stort problem.

 

Kanskje du skulle jobbet mer og brukt mindre tid på fotball.

Lenke til kommentar
Noen mener 5.2 i snitt er bra, andre ikke. Spørs om du skal inn på medisin eller ikke. Jeg bare nevner det. Fotball skal være underholdning ikke noe som skal komme fremfor utdannelsen. Worst case ender man jo opp som Jotun.

 

Å prioritere å få gode plasser på en fotballkamp som egentlig ikke påvirker livet ditt

United er livet mitt.

 

Må uansett ta opp 3. klasse til neste år, så ser ikke på det som et særlig stort problem.

 

Kanskje du skulle jobbet mer og brukt mindre tid på fotball.

Ingenting med det å gjøre. Jeg var sykemeldt 2 mnd i starten av skoleåret og har aldri greid å catche up.

Lenke til kommentar

Haha, moro lesning her gitt. Jeg skal på en pub i Bergen på Bryggen, der med Peppes for de som er i Bergen. Ville elsket å gå på Scotsman men husker i fjor da jeg prøvde måtte man være 21 pga. at det var senkveldskamp osv. Så da blir det samme stedet som i fjor! Fy faen, begyner å glede meg.

 

Men dog skal jeg på Scotsman på lørdag for å forhåpentligvis feire PL-gullet der i en stappfull pub som det var i fjor, herlig feiring det var der i fjor. Fantastisk, glemmer det aldri. Tror ikke det blir like elektrisk i år for en eller annen grunn siden vi nesten "vet" vi tar gullet nå imotsetning til i fjor når Wigan-kampen måtte vinnes der og da samtidig som Chelsea spilte. Men gleder meg uansett mye til lørdag på Scotsman, det kan bli bra. Noen andre i Bergen som skal der, evt. hvor de skal for CL finalen? :)

 

Anbefaler alle å gå ut for PL kampen på lørdag da, å feire PL alene hjemme er bare ikke det samme. CL finalen er det vel ikke noe tvil om, da SKAL man være ute!

 

Og ja, United er en del viktigere enn skolen for meg, selvom jeg vet egentlig det blir litt dumt men sånn er det bare. Hjertet sier det. Men synd for dere som har eksamen rett før og på dagen, men det viktigste er vel å ikke ha eksamen dagen etter finalen osv. Jeg ble ferdig med eksamen for en uke siden så jeg er free like a bird. :D For en helg dette bør være! CL finalen er litt mer lotto, vi får se!

Lenke til kommentar
Har min siste eksamen den 27. Det hindrer meg i å møte opp tidlig på Saras for å få gode plasser helt framme. Kan jo alltids gå litt før fra eksamen da..

 

Å prioritere å få gode plasser på en fotballkamp som egentlig ikke påvirker livet ditt, sånn rent bortsett fra at du av en eller annen grunn velger å "heie" på et lag som du ikke har noe lokalknytning til, fremfor utdanning er vel ikke akkurat det smarteste en kan gjøre.

 

En eksamen påvirker ikke livet ditt så veldig mye. Bare man ikke stryker. Det går inn under snittet ditt.

 

Sport > Skole.

 

Jeg døgnet natt til tirsdag, og hadde eksamen i ex.fac, men prioriterte hockey foran søvn.

Lenke til kommentar
Har min siste eksamen den 27. Det hindrer meg i å møte opp tidlig på Saras for å få gode plasser helt framme. Kan jo alltids gå litt før fra eksamen da..

 

Å prioritere å få gode plasser på en fotballkamp som egentlig ikke påvirker livet ditt, sånn rent bortsett fra at du av en eller annen grunn velger å "heie" på et lag som du ikke har noe lokalknytning til, fremfor utdanning er vel ikke akkurat det smarteste en kan gjøre.

 

En eksamen påvirker ikke livet ditt så veldig mye. Bare man ikke stryker. Det går inn under snittet ditt.

Men samtidig kan man fikse på det senere, det kan man ikke med en CL-finale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...