Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Mange undervurderer Barcelona, og tråkker Spansk fotball ned i dritten, men dette er selfølgelig en overdrivelse. Også er det igjen andre som mener at Barcelona er uslåelige. De er veldig dyktige, men vi vet jo alle hvem som hadde stålkontroll i 180 minutter i fjor.

Lenke til kommentar

Fikk folket med seg Berbatov's forsøk på kopi av finten mot WestHam i går?

 

Likte berba i går. Han prøvde på mye frekt og fikk mye til. Men irriterer meg at han ikke avslutter mer mot mål. Når man står på 5 meteren og er i god posisjon bør man i de fleste tilfeller prøve på mål, berba sentrer litt ofte.

 

Var hvertfall en gang når United tråklet seg gjennom forsvaret til Wigan, så gir berba ballen til Tevez, som bommer, istedet for å avslutte selv, noe han kunne gjort i den situasjonen.

 

Lurer på om han er bekymret for å bli stemplet som ego eller noe?

Lenke til kommentar

Hva faen er det Rooney drev med etter ca. 10 minutter? Fikk jo et herlig innlegg av Berba, og skulle bare ha nikket ballen i mål. På dette nivået burde man ikke bomme med ti meter, bare fem meter unna målet.

Også fint at Berba prøvde seg på en West Ham-assist, ja. Fikk vel en corner for det, selv om Berba var sist på ballen. :p

Lenke til kommentar
Likte berba i går. Han prøvde på mye frekt og fikk mye til. Men irriterer meg at han ikke avslutter mer mot mål. Når man står på 5 meteren og er i god posisjon bør man i de fleste tilfeller prøve på mål, berba sentrer litt ofte.

...

Lurer på om han er bekymret for å bli stemplet som ego eller noe?

Berba var flott i går. Nydelig teknikk, arbeidet bra.

 

Jeg er også redd han er bekymret for å bli stemplet ditt og datt, og det blir han jo også av folk som ikke kan bedre. Håper han driter fullstendig i det og gjør akkurat som han og Fergie vil, for han er jo et geni med ball.

Lenke til kommentar
Likte berba i går. Han prøvde på mye frekt og fikk mye til. Men irriterer meg at han ikke avslutter mer mot mål. Når man står på 5 meteren og er i god posisjon bør man i de fleste tilfeller prøve på mål, berba sentrer litt ofte.

...

Lurer på om han er bekymret for å bli stemplet som ego eller noe?

Berba var flott i går. Nydelig teknikk, arbeidet bra.

 

Jeg er også redd han er bekymret for å bli stemplet ditt og datt, og det blir han jo også av folk som ikke kan bedre. Håper han driter fullstendig i det og gjør akkurat som han og Fergie vil, for han er jo et geni med ball.

Wigan spilte fysisk igår. Å Berba led av det, ble sparket og angrepet i ryggen ofte.

 

Btw, hvordan klarer ikke Fredheim å se hva som er frispark på målet til Wigan? Albue i nakken? Så påstår han etterpå at albuen til Vidic er tilsiktet. Mannen er så ABU at jeg spyr.

Lenke til kommentar
Berba var flott i går. Nydelig teknikk, arbeidet bra.

 

Jeg er også redd han er bekymret for å bli stemplet ditt og datt, og det blir han jo også av folk som ikke kan bedre. Håper han driter fullstendig i det og gjør akkurat som han og Fergie vil, for han er jo et geni med ball.

Amen. I minuttene Utd kjørte kampen var Berbatov brilliant.

Lenke til kommentar
Wigan spilte fysisk igår. Å Berba led av det, ble sparket og angrepet i ryggen ofte.

 

Btw, hvordan klarer ikke Fredheim å se hva som er frispark på målet til Wigan? Albue i nakken? Så påstår han etterpå at albuen til Vidic er tilsiktet. Mannen er så ABU at jeg spyr.

Wigan spillte veldig fysisk, og dommern lot dem holde på. Dommeren lot dem oppnå akkurat det de ønsket, med halvveis skittent spill hele tiden.

 

Jeg er forøvrig i tvil angående straffesituasjonen, men oppførselen til Vidic etterpå, bl.a. inkludert albuen, er kritiserbar.

Lenke til kommentar

Var herlig å stå opp ca. nå og bare huske målene til Tevez og Carrick. Oh, what a morning. Hvis Fergie bare fant på noe i intervjuene om at han hadde lagt inn bud på Tevez osv. for å komme seg ut av intervjuet med noe positivt så blir jeg veldig lei meg. Håper dette er bare tull av Tevez-eierne osv. og at Fergie faktisk har lagt inn bud.

 

Ja, vi var gode i første omgang når Berba var i slag men når Tevez var på i andre og var på sitt beste var vi FARLIGE, det er forskjellen. Vi virket hele tiden som vi ville skape sjanser hvert andre minutt og derfor følte man hele tiden at vi hadde en viss kontroll over kampen og målene KOM. Tevez startet med en herlig gjennombrudds til Rooney tror jeg det var og med en gang var det press i feltet av han. Også var det den vidunderlige ballen med utsiden av foten til Ronaldo der vi skulle hatt straffe, nesten en assist det. Skulle også hatt en assist når han la ballen tilbake etter fantastisk styrkespill i feltet. Det er det ingen av andre spissene våres gjør, noen som merker det? Han løper foran forsvarsspilleren, ræva inn på han og holder ballen oppe i feltet, høyt press. Også la han jo tilbake til Ronaldo på fantastisk måte og, som burde scoret, ihvertfall ifølge Fergie. ;) Også er det jo målet til Tevez. Noen linket til det her, men for de som ikke har sett det før så må dere finne en REPRISE av det målet. Det er faktisk helt sinnsykt av Carlitos, så jævlig perfekt!

 

Ikke minst målet til Carrick, han viser Ronaldo hvordan man skyter når noen gir deg en "set up" og bare styrer ballen i mål med nok kraft og fantastisk plassering. Det er der skuddtreningen viser seg og under mye press også. John O'Shea skal ha sitt for assisten også. For en kamp det ble for oss! :D

 

EDIT: Carlitos :love:

hwlc3t.jpg

 

Se filmen hos Youtube

Endret av tc47
Lenke til kommentar

I fjor hadde jeg eksamen dagen etter CL-finalen, så det ble veldig lite feiring, og jeg så kampen alene. Noe som var ganske naturlig, siden alle andre også gjorde det grunnet eksamen dagen etterpå. Det ble dog litt homoerotisk her inne i de sene nattetider. Var jo flere gruppesex-forslag her inne og generelt mye rart :)

 

I år har jeg heldigvis eksamen to dager før finalen, så det blir bra :)

Lenke til kommentar
Har min siste eksamen den 27. Det hindrer meg i å møte opp tidlig på Saras for å få gode plasser helt framme. Kan jo alltids gå litt før fra eksamen da..

 

Å prioritere å få gode plasser på en fotballkamp som egentlig ikke påvirker livet ditt, sånn rent bortsett fra at du av en eller annen grunn velger å "heie" på et lag som du ikke har noe lokalknytning til, fremfor utdanning er vel ikke akkurat det smarteste en kan gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...