Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gidder ikke diskutere x) Jeg er troll i Daniels øyne fra før av, og gidder ikke forsterke hans mening om det :p

 

Hvorfor er du på et forum og kommer med en påstand uten argumenter da? :roll:

 

Bønna var WHUs beste spiller før han gik til oss, han hadde en kjempesesong der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Vet ikke om sykdom er en unnskyldning for å ikke vite at det var kamp, men det er vel heller tvilsomt. Tevez er utrolig god, men hvorfor skal han koste så mye!?

Lenke til kommentar
Vet ikke om sykdom er en unnskyldning for å ikke vite at det var kamp, men det er vel heller tvilsomt. Tevez er utrolig god, men hvorfor skal han koste så mye!?

 

Pga. kjipe tredjeparter som eiger rettighetene til spilleren... Var snakk om å undersøke om det gjekk å få Tevez på bosman, men Kia har visst tenkt på det..

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Herlig kamp. Så hele i reprise på Sky nå. :w00t: Er dritt at dommerne ikke blåser når Ronaldo faller. Den der taklingen (av Figueroa om jeg husker rett) skulle ha vært straffe... Synd at Vidic glipper på målet til Wigan, er sikker på at det ikke hadde skjedd om det ikke hadde regnet.

Lekker avslutning av Tevez, og iskaldt av Carrick. Gleder meg noe sykt til lørdag! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...