Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ta det i Anfield tråden da gutter. Vitterlig ikke trengt akkurat her på en sånn kveld. :)

Gidder ikke diskutere x) Jeg er troll i Daniels øyne fra før av, og gidder ikke forsterke hans mening om det :p

 

Siden når er ikke dette en tråd for å snakke om Liverpool,Arsenal,Chelsea,Moss?

Moss faktisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden når er ikke dette en tråd for å snakke om Liverpool,Arsenal,Chelsea,Moss?

 

Ta en pause fra disse utsagnene nå. Begynner å bli gammelt nytt at du mener dette. September, oktober kanskje så lenge som til November? Vi klarer oss uten en stund nå ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Siden når er ikke dette en tråd for å snakke om Liverpool,Arsenal,Chelsea,Moss?

 

Ta en pause fra disse utsagnene nå. Begynner å bli gammelt nytt at du mener dette. September, oktober kanskje så lenge som til November? Vi klarer oss uten en stund nå ;)

Men jeg liker og si det. :(

Lenke til kommentar

Ett poeng på to kamper. Vi kan ikke tape dette nå. :D

 

For at vi ikke skal vinne serien, må...:

...United tape mot Arsenal

...Liverpool vinne mot WBA

...United tape mot Hull

...Liverpool vinne mot Tottenham

 

Mao, serien er sikret. :w00t: Håper bare vi avgjør mot Arsenal, slik at vi kan spare noen sentrale spillere mot Hull (rett før CL-finalen). :)

Lenke til kommentar
Alle røde i Oslo-området: Vi må vel samles en plass på lørdag?

 

Pleier å se kamper på Harrys eller på Harveys jeg.

:w00t: Jeg er med.

 

Men neste år :D
Men neste år tar vi dere! :D

"... men neste år." Hahaha, dette har jeg hørt fra Pool-supportere siden jeg var 10 år. Like gøy hvert år :D

Lenke til kommentar

Haha niko, tell me about it. Neste år, neste år, neste år. We livin' in the now motherfuckers! :D

 

Men seriøst, jeg er fortsatt i gledelserus og kan fortsatt ikke tro hvor sykt det målet var av Tevez, i tillegg til 1-2 målet. Dette smakte altfor bra, og hvis Fergie virkelig gjør alt han kan for å signere Tevez er jeg glad. Det betyr at Fergie faktisk vil beholde Tevez og har han med i planene sine og det gjør meg fornøyd. Klarer vi det ikke så er det bare sånn og da må jeg bare innse det.

Bare vi gir 100% innsats for å signere ham, akkurat som han gir 100% for oss hver gang han er på banen.

 

Nå skal det bli gøy kl. 1 å se extended highlights på MUTV Online med Utd kommentatorne og legenden Paddy Crerand i kommentatorboksen, spesielt da Tevez og Carrick putter! Også for å se feiringen til Rooney igjen, sweetness! Fy faen så glad jeg er nå, selve seieren er gullverdt (selvom vi må ta 1 poeng til, jeg vet). Også var Red Army ute av denne verden i kveld. Faen så herlig! ONE UNITED.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...