Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Ta det i Anfield tråden da gutter. Vitterlig ikke trengt akkurat her på en sånn kveld. Gidder ikke diskutere x) Jeg er troll i Daniels øyne fra før av, og gidder ikke forsterke hans mening om det Siden når er ikke dette en tråd for å snakke om Liverpool,Arsenal,Chelsea,Moss? Moss faktisk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Mitt nye bakgrunnsbilde på pcen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Mitt nye bakgrunnsbilde på pcen Thnx, tok den selv også! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hører på diverse steder at vi har lagt inn et bud på Tevez. Kommer visst fra the boss himself. linkywinky? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Siden når er ikke dette en tråd for å snakke om Liverpool,Arsenal,Chelsea,Moss? Ta en pause fra disse utsagnene nå. Begynner å bli gammelt nytt at du mener dette. September, oktober kanskje så lenge som til November? Vi klarer oss uten en stund nå Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Thnx, tok den selv også! Da får du la være å klage på at mellomrommet på de røde feltene ikke er helt 100%, men pokker øyemål og fem minutter i paint shop så kan man vel ikke be om mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Siden når er ikke dette en tråd for å snakke om Liverpool,Arsenal,Chelsea,Moss? Ta en pause fra disse utsagnene nå. Begynner å bli gammelt nytt at du mener dette. September, oktober kanskje så lenge som til November? Vi klarer oss uten en stund nå Men jeg liker og si det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Men jeg liker og si det. Eg vet eg vet. Men man kan ikke alltid få viljen sin vet du. Dette er noe du bare må vokse opp og akseptere. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hører på diverse steder at vi har lagt inn et bud på Tevez. Kommer visst fra the boss himself. linkywinky? Post nr 33 her: http://www.redcafe.net/f6/sign-him-up-248736/ Og her har vi intervjuet tc snakket om: http://link.brightcove.com/services/player...tid=23046355001 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jaja. Matchkamp på Lørdag. Ikke tape og det er avgjort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Ett poeng på to kamper. Vi kan ikke tape dette nå. For at vi ikke skal vinne serien, må...: ...United tape mot Arsenal ...Liverpool vinne mot WBA ...United tape mot Hull ...Liverpool vinne mot Tottenham Mao, serien er sikret. Håper bare vi avgjør mot Arsenal, slik at vi kan spare noen sentrale spillere mot Hull (rett før CL-finalen). Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg vil ikke ta seieren på forskudd, selv om vi har gullet halveis ned i lomma. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Alle røde i Oslo-området: Vi må vel samles en plass på lørdag? Pleier å se kamper på Harrys eller på Harveys jeg. Jeg er med. Men neste år Men neste år tar vi dere! "... men neste år." Hahaha, dette har jeg hørt fra Pool-supportere siden jeg var 10 år. Like gøy hvert år Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Haha niko, tell me about it. Neste år, neste år, neste år. We livin' in the now motherfuckers! Men seriøst, jeg er fortsatt i gledelserus og kan fortsatt ikke tro hvor sykt det målet var av Tevez, i tillegg til 1-2 målet. Dette smakte altfor bra, og hvis Fergie virkelig gjør alt han kan for å signere Tevez er jeg glad. Det betyr at Fergie faktisk vil beholde Tevez og har han med i planene sine og det gjør meg fornøyd. Klarer vi det ikke så er det bare sånn og da må jeg bare innse det. Bare vi gir 100% innsats for å signere ham, akkurat som han gir 100% for oss hver gang han er på banen. Nå skal det bli gøy kl. 1 å se extended highlights på MUTV Online med Utd kommentatorne og legenden Paddy Crerand i kommentatorboksen, spesielt da Tevez og Carrick putter! Også for å se feiringen til Rooney igjen, sweetness! Fy faen så glad jeg er nå, selve seieren er gullverdt (selvom vi må ta 1 poeng til, jeg vet). Også var Red Army ute av denne verden i kveld. Faen så herlig! ONE UNITED. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Herlig, bare herlig. Rooney mister helt kontrollen, haha. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Gratulerer med nr. 18 da! Selv om jeg tviler på det, kan det godt være dere taper litt poeng mot Arsenal, men mot Hull taper dere neppe poeng. Ser ikke noen særlig stor sjanse for at dere mister dette nå, så gratulerer! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Haha, konspirasjonsteori på gang? http://www.redcafe.net/f6/bringing-mido-nzogbia-248771/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) http://i43.tinypic.com/28vskkh.gif Rooney går rett på snørra... Endret 14. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå