Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tevez er rå. Eneste Unitedspiller jeg med hånden på hjertet kan si jeg virkelig liker. Spiller med hjertet utenpå drakta.

 

Tror det er mulig at Hull tar dere, de kjemper jo desperat for livet, men Arsenal i ingenmannsland, og i elendig form, hvis spillere har tatt ferie allerede, kommer dere til å knuse med 5-6 mål, og ta gullet. Dessverre :(

 

Men neste år :D

Lenke til kommentar

Aiaiai. Må slutte å komme inn i kampen midt i første omgang. Gjorde samme feilen mot Tottenham. Men andre omgang ordner opp igjen.

 

Vel fortjent seier, men må si Wigan forsvarer sin plass i PL. Det laget har ikke en dritt å gjør i Championship.

 

Tevez ja. Hva skal man si. Han har virkelig våknet til liv mot slutten av sesongen.

 

Det meste er jo sagt på forhånd her inne, men:

 

Faen da, det var faktisk onside. En i hver omgang nå, ser ut som vi må gjøre dette helt på egenhånd. Latterlige linjedommere.

 

Likte at du fikk dette innlegget tc. Siste innlegg på side 3000, eller 600 som det er hos meg. Innlegg nr. 60000 i denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Liverpool har overprestert...deal with it!

 

Jaha? Hva med et argument i stedet for en konklusjon?

Dere har en klart mindre bredde i troppen, mindre klasse spillere... Liverpool spillerne har hatt en kjempe sesong i forhold til andre år, f.eks: Benayoun, Riera, Alonso, Skrtel, Kuyt har alle spillt over sin evne denne sesongen, sjansen for at alle de spiller like god fotball til sesongen er mer tvilsomt.

Lenke til kommentar

Ja, herlig med seier. :D Tevez og Carrick ruler. :w00t:

 

Selv fikk jeg ikke sett kampen (:(), men fikk scoringsvarsler av TV2. Var redd kampen skulle ende uavgjort. Da jeg fikk den tredje meldingen, trodde jeg det var full tid, men der stod det visst at Carrick hadde scoret. :dribble:

 

Hvordan var spillet? Var det som det har vært mange ganger denne sesongen, at vi kommer til mange sjanser, men ikke greier å avslutte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Liverpool har overprestert...deal with it!

 

Jaha? Hva med et argument i stedet for en konklusjon?

Dere har en klart mindre bredde i troppen, mindre klasse spillere...

Hva har Liverpool's sesong med sammenligning med united å gjøre?

Liverpool spillerne har hatt en kjempe sesong i forhold til andre år, f.eks: Benayoun, Riera, Alonso, Skrtel, Kuyt har alle spillt over sin evne denne sesongen, sjansen for at alle de spiller like god fotball til sesongen er mer tvilsomt.

Alonso spilte bedre 1 sesongen spør du meg. Benayoun spiller like bra som ifjor,om ikke dårligere(første halvdel i år var ikke noe å rope hurra for) Riera har vel aldri spilt i Pl før.

Kuyt og Skrtel har også spilt mer eller mindre likens.

 

Nei, dette ble for dumt,unge mann.

(er også påstander ikke, argumenter imo)

Lenke til kommentar

Håper så inderlig Fergie faktisk har lagt inn bud på Carlitos ja. Tevez har det å score viktige mål, det ser absolutt alle. Ærlig talt. Og han har kvaiteten for å spille i Utd. Og han elsker supporterne våre og supporterne våre elsker ham. Sign him up. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I beg to differ. (og jeg har sett alle(bortimot) kampene til Liverpool siste 3-4 årene)

Yossi har da spilt over evne denne sesongen, herregud mann.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...