Raste Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Lurer svært på hvordan de bortedraktene blir til neste sesong. De svarte var jo pene, men liker hvite bedre av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jepp blir nye drakter til høsten, mest sannsynlig en tribute til laget som vant vår første serietittel Håper bare ikke at vi stiller med slike: Greit at det var pga. tragedien, men draktene er ikke så veldig moderne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hadde kjøpt den uansett Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 @Latias: De der er jo helt sykt fete! Kun drakten blir kanskje litt anonymt og kjedelig, men full kit ute på banen kommer til å se enormt fett ut! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 @Latias: De der er jo helt sykt fete! Kun drakten blir kanskje litt anonymt og kjedelig, men full kit ute på banen kommer til å se enormt fett ut! Snakker at den blir kjedelig som den er nå. Med sponsor og sånt hadde den nok sett bra ut. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 De er jo råtøffe uansett. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Vil MYE heller ha sånne, enn sånn juletrær man bruker i Tippeligaen feks. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Arve Fuglum har nå skrevet en interessant blogg-artikkel om United sin fremtid. http://www.canalplus.no/blogg31-arve-fuglum.aspx Oppsiktsvekkende syn Fuglum deler i bloggen sin, hva tenker dere rundt dette? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Når Giggs ikke har spilt, har gjerne Park Ji-Sung gjort det. Haha, han vet ikke at Giggs ikke spiller ving lenger. :!: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg vet ikke om jeg vil kalle det oppsiktsvekkende. United har vært ekstreme de tre siste årene. Det å si at vi muligens har nådd et høydepunkt i år (ihvertfall dersom vi vinner både CL og PL) er jo ikke akkurat dårlig tippet. Forutsatt at vi vinner disse trofeene har vi vunnet CL 2 år på rad som første klubb noensinne, PL 3 år på rad (ingen har vunnet flere ganger på rad). Det er to nesten perfekte sesonger resultatmessig, og en svært god. Det er klart at når man er så høyt oppe resultatmessig, så er det lettere at man tar en tittel mindre enn at man skal klare det samme til neste år også, eller gjøre det enda bedre ved å ta FA cupen også. Men vi er fortsatt favoritter til å ta PL neste år, dette kan imidlertid endre seg etter at sommerens overganger er fullført. Endret 13. mai 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Arve Fuglum har nå skrevet en interessant blogg-artikkel om United sin fremtid. http://www.canalplus.no/blogg31-arve-fuglum.aspx Oppsiktsvekkende syn Fuglum deler i bloggen sin, hva tenker dere rundt dette? At jeg aldri har sett noen ta så feil, virker som det er noen tanker han hadde om laget for 6år siden. Når vi var i et generasjonskifte, å spillere som Keane o.l fløy ut døra. Men nå? Med spillere som Rooney, Ronaldo, Anderson, Nani, Park, Macheda, Wellbeck, Da Silva x2 Evra++ Å ingen av dem har enda nådd toppen av karrieren. Nei jeg ser ikke hvordan det kan gå galt i tiden fremover med dette laget. Vi vinner ligaen uten å ha glimret offensivt halvparten av sesongen. Vi vinner kamper på 30% av potensialet. Dette er rett og slett skrevet i fylla. At vi ikke vinner ligaen til neste år betyr ikke at vi er noe dårligere, vi har tross alt vunnet den 3 år på rad, hvilket annet lag har gjort det i Premier League. WE WILL NEVER DIE! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Sant det Hyrlen. Prestasjon på syk nivå i år å være i denne posisjonen selvom vi ikke har fått det til i mer enn 3 kamper på rad omtrent. Jeg gleder meg til kampstart nå, og ikke minst laget vi stiller med! 3 poeng i kveld, da er PL nærmest sikra! Det er så viktig, kjenner jeg er litt nervøs nå. Hadde vært herlig med PL utdelt på OT denne gangen, siden vi bare har fått den 1 (!!) gang på hjemmebanen. 3 poeng i kveld og da er jeg sikker på at vi får den til lørdagskampen, så lets do it tonight! Btw, sorry Points, var Hyrlen som tok feil (som vanlig ). Hehe. GOGO boys, tonight is the night! Leste i AP i dag at agenten til Zlatan sa at United var en av fire klubber som var aktuelle for svensken. Hadde vært herlig å få han, selv om saken var bullshit. Zlatan hadde vært kung, likte han dårlig før...men han bøtter inn med mål, så da gjør det ikke noe Æsj, han trenger vi IHVERTFALL ikke. Spesielt nå som har vi har Berba, nok arroganse for nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Van Der Sar O'Shea - Vidic - Evans - Evra Carrick - Scholes - Anderson Ronaldo - Berbatov - Rooney Benken: PIG, Neville, Giggs, Park, Nani, Rafael, Tevez SICK!! Og for en benk og. Vi har aldri starta 4-3-3 med Carrick, Scholes og Anderson tror jeg. Dette kan bli villt. Er faktisk akkurat laget jeg ønsket meg (hvis Rio var ute) bare med Fletch istedenfor Carrick. Men Carrick er jo herlig å ha, og Fletcher er helt grei å hvile til lørdag. Jeg er VELDIG fornøyd med laget! Endret 13. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hva sjer med Rio, nogen uttalelser om han? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Nesten riktig det tc, en feil. Herlig lag. Synd med Rio da, men får håpe han er klar så for som mulig. Helst til Arsenal-kampen, mnen så lenge han er match fit til CL-finalen er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Ja, merkelig at Rio har problemer igjen. Men jeg er gaaanske sikker han stiller i Roma ihvertfall. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Latterlig bra lag. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Anderson scorer i dag. Skikkelig godfølelsen i dag 3 målsseier og Anderson-mål. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hope so niko! Enig, Night. Ellers, så var det noe vi ikke har nevnt som kan være veldig viktig i kveld. Dommer: Rob Styles Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Finnes det egentligt en dommer vi ikke har noe imot? (supportere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå