Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om jeg vil kalle det oppsiktsvekkende. United har vært ekstreme de tre siste årene. Det å si at vi muligens har nådd et høydepunkt i år (ihvertfall dersom vi vinner både CL og PL) er jo ikke akkurat dårlig tippet.

 

Forutsatt at vi vinner disse trofeene har vi vunnet CL 2 år på rad som første klubb noensinne, PL 3 år på rad (ingen har vunnet flere ganger på rad). Det er to nesten perfekte sesonger resultatmessig, og en svært god. Det er klart at når man er så høyt oppe resultatmessig, så er det lettere at man tar en tittel mindre enn at man skal klare det samme til neste år også, eller gjøre det enda bedre ved å ta FA cupen også. Men vi er fortsatt favoritter til å ta PL neste år, dette kan imidlertid endre seg etter at sommerens overganger er fullført.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Arve Fuglum har nå skrevet en interessant blogg-artikkel om United sin fremtid. http://www.canalplus.no/blogg31-arve-fuglum.aspx

 

Oppsiktsvekkende syn Fuglum deler i bloggen sin, hva tenker dere rundt dette? :)

At jeg aldri har sett noen ta så feil, virker som det er noen tanker han hadde om laget for 6år siden. Når vi var i et generasjonskifte, å spillere som Keane o.l fløy ut døra.

 

Men nå? Med spillere som Rooney, Ronaldo, Anderson, Nani, Park, Macheda, Wellbeck, Da Silva x2 Evra++ Å ingen av dem har enda nådd toppen av karrieren. Nei jeg ser ikke hvordan det kan gå galt i tiden fremover med dette laget. Vi vinner ligaen uten å ha glimret offensivt halvparten av sesongen. Vi vinner kamper på 30% av potensialet. Dette er rett og slett skrevet i fylla. At vi ikke vinner ligaen til neste år betyr ikke at vi er noe dårligere, vi har tross alt vunnet den 3 år på rad, hvilket annet lag har gjort det i Premier League.

 

WE WILL NEVER DIE!

Lenke til kommentar

Sant det Hyrlen. Prestasjon på syk nivå i år å være i denne posisjonen selvom vi ikke har fått det til i mer enn 3 kamper på rad omtrent. Jeg gleder meg til kampstart nå, og ikke minst laget vi stiller med! 3 poeng i kveld, da er PL nærmest sikra! Det er så viktig, kjenner jeg er litt nervøs nå. Hadde vært herlig med PL utdelt på OT denne gangen, siden vi bare har fått den 1 (!!) gang på hjemmebanen. 3 poeng i kveld og da er jeg sikker på at vi får den til lørdagskampen, så lets do it tonight! Btw, sorry Points, var Hyrlen som tok feil (som vanlig :p). Hehe. GOGO boys, tonight is the night!

 

 

 

Leste i AP i dag at agenten til Zlatan sa at United var en av fire klubber som var aktuelle for svensken. Hadde vært herlig å få han, selv om saken var bullshit. :p

Zlatan hadde vært kung, likte han dårlig før...men han bøtter inn med mål, så da gjør det ikke noe :p

 

Æsj, han trenger vi IHVERTFALL ikke. Spesielt nå som har vi har Berba, nok arroganse for nå.

Lenke til kommentar

Van Der Sar

O'Shea - Vidic - Evans - Evra

Carrick - Scholes - Anderson

Ronaldo - Berbatov - Rooney

 

Benken: PIG, Neville, Giggs, Park, Nani, Rafael, Tevez

 

 

SICK!! :D Og for en benk og. :)

 

Vi har aldri starta 4-3-3 med Carrick, Scholes og Anderson tror jeg. Dette kan bli villt. Er faktisk akkurat laget jeg ønsket meg (hvis Rio var ute) bare med Fletch istedenfor Carrick. Men Carrick er jo herlig å ha, og Fletcher er helt grei å hvile til lørdag. Jeg er VELDIG fornøyd med laget!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...