Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Blir spennende og følge Tevez og Ronaldo-saken i sommer.

Eller silly season er jo alltid spennende.

Eller bare irriterende, spesielt nå når EM/VM ikke er.

Irriterende, men spennende likevel.

 

Forøvrig hadde det vært konge om vi fikk Tevez gratis. Men jeg kan ikke si at troen er alt for stor på det.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, så hvordan i all verden har jeg tatt feil da? Ifølge tc47. Her er hva jeg skrev:

 

Synd at Pool vant, men forventet ikke noe mer av Newcastle. :p Også dritt at vår siste kamp går på bortebane - nok en gang... Håper at Pool taper, slik at vi kan feire seriegull etter Arsenal-kampen på OT. :D

Om det ikke er avgjort før kampen mot Arsenal vil vi ikke få utdelt trofeèt der.

Jo? Avgjør vi det hele mot Arsenal får vi jo utdelt troféet etter kampen?

 

"Reglene" sier vel at troféet skal deles ut etter førstkommende hjemmekamp for det vinnende laget. Er det ingen gjenstående hjemmekamper vil troféet bli delt ut førstkommende kamp.
Lenke til kommentar
Leste i AP i dag at agenten til Zlatan sa at United var en av fire klubber som var aktuelle for svensken. Hadde vært herlig å få han, selv om saken var bullshit. :p

Zlatan hadde vært kung, likte han dårlig før...men han bøtter inn med mål, så da gjør det ikke noe :p

Lenke til kommentar
Jepp Jotun, Points tok nok feil. :D

Hvordan i all verden har jeg tatt feil da?

Er jeg som eventuelt tok feil. Utrolig nok, har vel ikke skjedd siden krigen.

Ingenting å skamme seg over, det var tross alt meg du var uenig med.

Men jeg la til et forbehold da, så tok vel ikke feil. Hadde jo bare en feiloppfatning. Ergo jeg tok ikke feil, order is restored.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...