Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Btw, svar til noen av dere mtp. feiringen til Tevez mot City:

 

"Bakgrunnen for protesten skal være en artikkel i en britisk avis, som satte spørsmålstegn ved om Tevez var verdt 320 millioner kroner.

 

- Før kampen sa han til meg at han hadde hørt det var en avisartikkel om dette. Jeg svarte at det stemte, og at det sto i artikkelen at han ikke var en god nok målscorer. Da spurte han hvor pressetribunen var, for han ville vise pressen hva han syntes om det, sier Joorabchian til The Guardian."

 

Og som man ser i dette bildet så var det ihvertfall ikke til Fergie eller noe:

 

Og dette med at vi "prøver" å signere ham gratis osv. viser meg bare at Fergie vil beholde spilleren, og det er som forventet. Er bare jævla MSI som vil ha så jævla mye etter i nettopp har brukt de mengde pengene på Berbatov. Irriterende.

 

Du må se hvem som "uttaler" dette også da. Det er jo han der Kia Kødden. Hvor troverdig er han?

 

EDIT: Woah.

"United have won the Premier League 10 times — but only once have they managed to clinch the crown at home. "

 

Dette visste jeg ikke, vi må faen meg ikke la det skje og vinne i kveld for så å ta poeng mot Arsenal! Eller omvendt. Hadde vært så sykt deilig å få det på lørdag allerede, det må gjøres! :)

 

Så hvis vi sikrer det mot arsenal så får vi gullet på OT?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp Jotun, Points tok nok feil. :D Lest rundt på RedCafe og de er sikre på saken!

 

Ja, jeg vet kilden ikke var den mest fantastiske men det er ihvertfall noe som høres riktig ut? Hvorfor hadde han gått og gjort det til supporterne? Tevez har sagt han elsker supporterne så han hadde ALDRI gjort det. Det var nok mot presset, jeg trodde kanskje Gill eller noe men det tviler jeg faktisk på det og. Er nok noe han hadde planlagt fra før av siden avisen(e) sa han ikke scorte osv. så han var sikkert veldig motivert å få meg seg et mål fra kampen og feire sånn foran presset. Men som sagt, jeg syntes bare det er noe som kan stemme iforhold til at det var rettet mot supporterne osv, noe jeg tviler så veldig sterkt på.

Lenke til kommentar

Mot supporterne har det vel strengt tatt aldri vært rettet. Det var vel spekulasjoner om det var mot ledelsen i United.

 

Men okke som. Han ønsker nok å være i United om han får muligheten. Og er har hvertfall skjønt at å følge med i media på disse overgangssagaene er en vits. Er så mye rykter og oppspinn at det er jo fullstendig umulig å følge med.

Lenke til kommentar

@Jotun: Jepp, er nok lurest å bare drite i det før vi får se en videointervju eller noe sånt. (Translated sikkert, siden han ikke er så veldig flink i engelsk nei). Lurer på hvem som starter i kveld, har jo knapt snakket om det så langt! Let me have a go!

Tenker at Park skal hviles etter to kamper på 6 dager også er det det med Rio og Evans sin fitness. Tror også Ando kommer rett inn igjen med Scholesy, som btw jeg glemte å nevne var fantastisk på pasningene mot City når han kom inn! Tror også det blir Rooney og Berba i kveld. Også kan jeg bare ikke benke Fletch siden han skal gå glipp av CL-finalen og ikke trenger å hviles pga. den powehousen han er! Han bør spille i kveld og på lørdag! Faen, begynner å glede meg virkelig nå.

 

VDS

O'Shea* - Rio** - Vida - Evra

Fletcher - Scholes - Anderson - Ronaldo

Rooney - Berbatov

 

*Kan hende han spiller midtstopper hvis Rio og Evans er ute

**Der spiller O'Shea hvis Rio og Evans er ute og Rafael kommer inn på høyreback

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Tevez gratis? For da håpe at advokatene til United gjør en helvettes god jobb. Tevez gratis ville verrt perfekt :D

 

Hvorfor skulle han plutselig få lyst til å bli værende i ManU nå da? Vil jo ha spilletid sier han.

 

Alt som har vært i media, har vært i media, og eg stoler hvertfall ikke en dritt på den sopergjengen der.

 

Det han viser på banen er det som for meg teller mest, han elsker kluben.

Lenke til kommentar
Fordi han elsker klubben kanskje? Men du tror vel at han er Liverpool spiller allerede!

 

Skjer med at Unitedsupportere bare antar ting utifra mine innlegg?

 

Jeg har sagt jeg gjerne vil se han i LFC, men at jeg tviler sterkt på at han kommer. Greit han elsker klubben, men når han selv sier at det beste er om han går, fordi han blir behandlet som dritt og ikke får spilletid, så fatter jeg ikke at det skal snu bare fordi United kan få han gratis.

Lenke til kommentar
Fordi han elsker klubben kanskje? Men du tror vel at han er Liverpool spiller allerede!

 

Skjer med at Unitedsupportere bare antar ting utifra mine innlegg?

 

Jeg har sagt jeg gjerne vil se han i LFC, men at jeg tviler sterkt på at han kommer. Greit han elsker klubben, men når han selv sier at det beste er om han går, fordi han blir behandlet som dritt og ikke får spilletid, så fatter jeg ikke at det skal snu bare fordi United kan få han gratis.

Come again?

Du vet han har spilt veldig mye denne sesongen?

Er en selvfølge at Berba og Rooney skal ha mer spilletid, så sett på helheten har han spilt veldig mye! :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Skjer med at Unitedsupportere bare antar ting utifra mine innlegg?

 

Jeg har sagt jeg gjerne vil se han i LFC, men at jeg tviler sterkt på at han kommer. Greit han elsker klubben, men når han selv sier at det beste er om han går, fordi han blir behandlet som dritt og ikke får spilletid, så fatter jeg ikke at det skal snu bare fordi United kan få han gratis.

Tevez har startet 33 kamper, og kommet innpå som innbytter i 15.

Han har i tillegg prestert svakere enn Rooney (35+9) og Berbatov (35+6) som er naturlige utfordrere, så at han ikke har spilt like mye i store kamper som dem, det er noe som sier seg selv.

Jeg skjønner heller ikke hvordan du kan mene at han har blitt behandlet som dritt?

Endret av Elyas Machera
Lenke til kommentar
Antall kamper er en ting, antall minutt noe helt annet.

 

Tevez har spilt flere hundre minutter mindre enn Berbatov. Sånn er det bare.

Joda, han har spilt en del mindre, men han har da ikke blitt tatt av tidlig i alle kampene? Å bli behandlet som dritt fordi man spiller mindre enn spillere som presterer bedre enn deg, det blir en drøy påstand.
Lenke til kommentar

Jajajaja. Nå går det svært lenge mellom hver gang eg forsvarer bolanos sine uttalelser her inne. Så at han er blitt behandlet som en dritt får Bolanos stå for. Har ikke sagt noe om det.

 

Men faktum er at Tevez har fått spille mye mindre enn Berbatov og Rooney. Det er ingen vits å prøve å dekke over det.

 

Grunnen til dette er noe annet. Eg synest ikke det er rart, da sesongen til Tevez ikke har vært på topp. Og han må jobbe for å kjempe seg inn til en fast plass på laget. Det må han gjør som alle andre. Sutringen kan han bare kutte ut, men som sagt så tror eg ikke mye på det disse sensasjonskåte drittjournalistene dikter opp i disse sakene.

 

Lurer på om ikke journalistutdanningene kunne hatt godt av å kutte ned på eventyrtreningen og fokusere mer på det som faktisk er sant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Lurer på om ikke journalistutdanningene kunne hatt godt av å kutte ned på eventyrtreningen og fokusere mer på det som faktisk er sant.

Hvem vil da kjøpe Se og Hør\Dagbladet\The Sun?

Lenke til kommentar

Feiringen henger uansett ikke på greip etter min mening. Journalister hevder at han ikke er verdt 320 millioner, fordi han scorer for lite. Når han scorer velger han å svare med den feiringen mot pressetribunen? Greit nok hvis han hadde scoret mer, men det blir for dumt etter min mening. Hvis det er en sjanse for at vi kan få han gratis så sier jeg ikke nei takk, men 320 millioner for en spiller som er verdt halvparten blir for mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir spennende og følge Tevez og Ronaldo-saken i sommer.

Eller silly season er jo alltid spennende.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...