Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Topp 5 i nåværende stall:

 

 

1:Giggs

2: Scholes

3: Rio

4: Rooney

5: Vidic

 

 

Topp 5 all time:

Super Number 1: Cantona

1: Keane

2: Giggs

3: Irwin

4: Scholes

5: Solskjær

 

(tok ikke med folk jeg ikke har sett spille i min levetid.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hørte at det var fordi såret kom når han var liten (gryte med kokende vann) og han ville heller leke enn å ligge på sykehuset.

 

Han fjernet det ikke fordi legene mente at an ville ikke kunne spille fotball på minst 6mnd, og da ville han ikke gjøre noe med det. Heller fotball enn å fikse arret.

 

Han fikser vel arret etter at han legger opp

Lenke til kommentar

Enig med String-Emil. Arsenal er 4. i PL og derfor et topplag. Man kan ikke forvente en seier mot et topplag. Du forventet vel seier på Emireates også i November? Hadde ikke forundret meg om vi hadde gjort noe dumt og tapt 0-1 eller 1-2 på lørdag så det er ganske viktig med 3 poeng i kveld. Det hadde vært så jævlig herlig, men alt kan skje. Det eneste positive er at Wigan har "ingenting" å spille for, men det kan jo slå mot oss også. Får vel bare vente og se i kveld, gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Tevez gratis? For da håpe at advokatene til United gjør en helvettes god jobb. Tevez gratis ville verrt perfekt :D

 

I would jizz in my pants.

 

Btw, svar til noen av dere mtp. feiringen til Tevez mot City:

 

"Bakgrunnen for protesten skal være en artikkel i en britisk avis, som satte spørsmålstegn ved om Tevez var verdt 320 millioner kroner.

 

- Før kampen sa han til meg at han hadde hørt det var en avisartikkel om dette. Jeg svarte at det stemte, og at det sto i artikkelen at han ikke var en god nok målscorer. Da spurte han hvor pressetribunen var, for han ville vise pressen hva han syntes om det, sier Joorabchian til The Guardian."

 

Og som man ser i dette bildet så var det ihvertfall ikke til Fergie eller noe:

4187_95985876196_597501196_2493496_2055970_n.jpg

 

Og dette med at vi "prøver" å signere ham gratis osv. viser meg bare at Fergie vil beholde spilleren, og det er som forventet. Er bare jævla MSI som vil ha så jævla mye etter i nettopp har brukt de mengde pengene på Berbatov. Irriterende.

 

EDIT: Woah.

"United have won the Premier League 10 times — but only once have they managed to clinch the crown at home. "

 

Dette visste jeg ikke, vi må faen meg ikke la det skje og vinne i kveld for så å ta poeng mot Arsenal! Eller omvendt. Hadde vært så sykt deilig å få det på lørdag allerede, det må gjøres! :)

 

Btw, sjekk dette bildet. Haha, lovely! :D

7145.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...