Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine topp5 spillere i United må være dette:

1. Giggs

2. Rooney

3. Scholes

4. Rio

5. Ando

 

Er jo sykt vanskelig å sette opp en liste, og jeg elsker jo også spillere som: Wes, Neville, Vida, Berba og Pat. Og Tevez men jeg må si jeg har begynt å mislike han litt mere nå i det siste. Elsker egentlig alle i United jeg :D

Fletcher, Park nei huff nå kommer jeg jo på alle her... :p

Umulig liste :p

Lenke til kommentar

Jeg har sett den sammenligningen, og den blir alt for drøy for min del. Til venstre så ser du en kar som er langt fra vakker, med et ekkelt smil, mens du til høyre ser en kar med øyne som ikke stikker ut, en finere nese, og et smil som rett og slett er fantastisk.

Lenke til kommentar
Bilkrasj ja. Var det eg trodde. Men ser egentlig mer ut som om en buss har kjørt direkte inn i kjeften på fyren.

 

Selvom det var litt stygt sagt så må jeg innrømme at jeg lo ganske høyt der. :p

 

Elsk å se at alle har Scholes med på listene sine btw. :)

 

Enig, hun til høyre hadde jeg ikke rørt med en halv meter lang pinne engang, karen til høyre derimot :). Jeg synes det er merkelig at Ribery og Tevez begge har takket nei til plastisk kirurgi for å fjerne arr.

 

Det bare viser hva slags person Tevez er. Driter i statistikk, ansiktet, håret og alt annet, bare gir 100% på banen. :love:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Enig, hun til høyre hadde jeg ikke rørt med en halv meter lang pinne engang, karen til høyre derimot :). Jeg synes det er merkelig at Ribery og Tevez begge har takket nei til plastisk kirurgi for å fjerne arr.

 

Det bare viser hva slags person Tevez er. Driter i statistikk, ansiktet, håret og alt annet, bare gir 100% på banen. :love:

 

Han driter i første touchen og score mål :p, men selvsagt man skal få like de spillerene man vil, men Berbatov går over Tevez for min egen del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg hørte at det var fordi såret kom når han var liten (gryte med kokende vann) og han ville heller leke enn å ligge på sykehuset.

Lenke til kommentar
Jeg hørte at det var fordi såret kom når han var liten (gryte med kokende vann) og han ville heller leke enn å ligge på sykehuset.

Mulig det var det, men slikt er fint mulig å gjøre noe med i ettertid også. Han fikk jo tilbud av Boca Juniors å få det gjort på deres regning, men han takket nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...