Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og Larsemao men som folk har argumentert med før her inne så er Tevez for dyr, selvom Berba selvfølgelig kostet det samme han og. Og at vi har betalt mye av det vi skal betale for Tevez også. :)

 

Syns også Berba er liksom en "statistikk-mann" mens Tevez er alt det annet. Tevez er den av the "nitty-gritty" som et lag trenger og som han viste i andre omgangen mot Spurs. Men statistikk elskere vil selvfølgelig forgude Berba og være litt imot Tevez.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Merkelig innlegg. Jeg kan ikke se at folk her skriver at statistikken er bare det som teller. Jeg skriver f.eks. bare at statistikken går til Berbatovs fordel. Noe den utvilsomt gjør. Jeg skriver på ingen måte at det er alt som betyr noe, og det gjør vel ingen andre heller.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Herlig lesning dette her. :)

 

Må si Park er favoritten etter Scholesy og Rooney sammen med kanskje Evra/Rio. Elsker Park og tenk at han bare kostet 4mill pund når man ser på hvor mye han bidrar med. Helt sykt at Fergie presterte å ikke ha han med i troppen når han var en integral del av laget som tok oss til Moskva med kampene mot Barca både på bortebane og hjemmebane. Igjen nå mot Arsenal, var han fantastisk på Emirates og scorte 0-1 og var veldig mye en stor del av 0-3 målet. Jeg, for en, vil at Ji Sung skal starte i Roma, han hadde fortjent det for å si det mildt.

 

Uansett, ta en titt på den artikkelen, man får godfølelsen av den. :)

 

3711602327-soccer-fa-cup-sixth-round-fulham-v-manchester-united-craven.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar

For all del, jeg mener ikke at vi skal bruke så mye penger på Tevez jeg heller, han er jo overpriset til de grader (selvom jeg syntes Berba var det også) : p

Men det vil være synd å miste Tevez :(

 

Og ja, Park er en syk mann! Har alltid likt han som fotballspiller, og hadde blitt henrykt om han fikk spille finalen :D

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Berbatov ble overpriset fordi City kom på banen med et bud. Det kan jeg akseptere.

 

Selger Ronaldo for 700

Ifølge en spansk avis drar Cristiano Ronaldo til Real Madrid i sommer. En avtale verdt minst 700 millioner kroner skal være i boks.

 

Nok et rykte..

Legg merke til at det er inngått en avtale mellom ronaldos agent og en person som for øyeblikket IKKE er ansatt hos real madrid, men som kun muligens skal stille som presidentkandidat :p

 

HAHAHAHHAHAHAHAHHA

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jeg elsker Giggsy så jævlig men for en eller annen grunn er de spillerne enda høyere oppe for meg. Jeg kan liksom ikke forklare det, hodet mitt sier at Giggsy er liksom topp 5 for meg men hjertet spytter ut noe omtrent:

 

1. Scholesy

2. Rooney

(Disse er liksom fast rekkefølge, resten er jeg usikker på)

3. Rio

4. Park

5. Evra

 

Blir vel Giggsy neste ja, selvom jeg vil egentlig ha han i topp 5. Elsker fyren og har ingenting mot han men hjertet er som den er. :)

 

For all del, jeg mener ikke at vi skal bruke så mye penger på Tevez jeg heller, han er jo overpriset til de grader (selvom jeg syntes Berba var det også) : p

Men det vil være synd å miste Tevez :(

 

Føler mye av det samme. Vil jo ikke bruke pengene på Tevez, men jeg syns vi kunne gjort det og heller aldri kjøpt Berba hvis vi først skulle bruke så mye penger. Vil bare ikke miste spilleren Tevez som har vært såpass viktig for laget. Men jeg ser at det ikke er det populære synet og kanskje jeg bør ta hintet snart og innse at ingenting kan gjøres nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Faen, Wes. :p Jeg tror faktisk jeg ville hatt han der "sammen" med Evra. For å ikke nevne Vida, men han havner nok like under. Er så herlig at vi har så mange spillere som er så elskbare og viser så mye passion for klubben vår. Ah, for en stall vi har. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...