Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

haha :D ja er mye dritt, men tror han fint går over der. Han tenker ikke likt som alle andre. Han vil bare spille mer.

Men ja, blir liv i avisene og nyheter og mellom fans, om han går til rivalen til United !!

 

Men sier bare det, at når manu har alle 4 på banen, då e di umotstålig nesten :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha :D ja er mye dritt, men tror han fint går over der. Han tenker ikke likt som alle andre. Han vil bare spille mer.

Men ja, blir liv i avisene og nyheter og mellom fans, om han går til rivalen til United !!

 

Men sier bare det, at når manu har alle 4 på banen, då e di umotstålig nesten :D

Si meg, er du United-supporter? Hvis svaret er ja, vennligst ikke skriv "manu". :)

Lenke til kommentar
Selger Ronaldo for 700

Ifølge en spansk avis drar Cristiano Ronaldo til Real Madrid i sommer. En avtale verdt minst 700 millioner kroner skal være i boks.

 

Nok et rykte..

 

 

haha,ikke like godt di har noe å skrive om ? Skriver di jaffal om noe som blir snakket om, men er til slutt bare et rykte :D

 

Det er tydelig at vi kommer til å trenge en egen tråd for transferspekulasjoner i sommer...

 

 

Rekner med du fikser ein ? c",)

Lenke til kommentar
Det har ligget i kortene lenge at Ronaldos dager er talte, og jeg tror nok desverre at 27. mai er siste gang vi ser han akslet i United-drakten.

Men dersom ryktene stemmer ser vi muligens Ribery i United trøye til sesongstart? Gjør meg ingenting å bytte ut Ronaldo, desverre surver han litt for mye, men legger til at gjerne ser han fortsette :)

Lenke til kommentar
Men dersom ryktene stemmer ser vi muligens Ribery i United trøye til sesongstart? Gjør meg ingenting å bytte ut Ronaldo, desverre surver han litt for mye, men legger til at gjerne ser han fortsette :)

 

Klart det gjør noe å miste verdens beste spiller, men jeg tror nå er tiden å heller tenke på hva han har gitt klubben og ikke hva som kunne bli. Etter alt oppstyret rundt han i fjor tenkte jeg at jeg skulle være fornøyd om han ble en sesong til, og det er jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det går jo an å se hvilke (to) Liverpool-supportere som mener dette også da. Før du drar med helle supporter-gjengen. Forventer egentlig bedre fra deg altså.

Lenke til kommentar

Her kan man se statistikker Berba vs Tevez ved hjelp av Optastatistikken.

Tevez har jo større treffsikkerhet ved pasningspill, og Berbatov har spilt 718 minutter lengre enn Tevez.

Så ser man på den måten så har Berbatov spilt endel mere enn Tevez.

 

 

KAMPER:

 

Berbatov 28+2

 

Tevez 17+10

 

 

 

MINUTTER:

 

Berbatov 2478

 

Tevez 1760

 

 

 

MÅL:

 

Berbatov 9

 

Tevez 4

 

 

 

MÅLGIVENDE:

 

Berbatov 10

 

Tevez 3

 

 

 

SKAPTE MÅLSJANSER:

 

Berbatov 58

 

Tevez 28

 

 

 

SKUDD MOT MÅL (PÅ MÅL):

 

Berbatov 43 (24)

 

Tevez 45 (20)

 

 

 

PASNINGER (RIKTIG ADR.):

 

Berbatov 1213 (77 %)

 

Tevez 775 (83%)

 

 

 

TAKLINGER

 

Berbatov 23

 

Tevez 13

Lenke til kommentar
TAKLINGER

 

Berbatov 23

 

Tevez 13

Denne finner jeg stor interesse i. Å at Berbatov har et lavere snitt på pasninger som har riktig addresse er ikke rart med alle de gjennombruddspasningene han slår.

 

Jeg syns statistikken bare taler til en sin fordel. Selv om både Tevez og Berba nok skulle hatt fler mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...