Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg tror at Øverbø dømte riktig her, han har god innsikt til situasjonen, selv om han gjorde noen feil, tror jeg han gjorde riktig her. Foten hans er tilstrekkelig tilstede ved Anelkas ben slik at dette skal taes, vil egentlig si at jeg imponert over at han turte å blåse der på en slik vanskelig situasjon. :)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det er rart at Anelka snubler nøyaktig i det øyeblikket Abidal er på vei over på hans høyre siden. Det er rart at Anelka sitt venstrebein flyttes 20 cm til høyre nøyaktig samtidig som Abidals venstrebein gjør det samme.

 

Bruk hodet, det er en klar felling.

Lenke til kommentar
Det er rart at Anelka snubler nøyaktig i det øyeblikket Abidal er på vei over på hans høyre siden. Det er rart at Anelka sitt venstrebein flyttes 20 cm til høyre nøyaktig samtidig som Abidals venstrebein gjør det samme.

 

Bruk hodet, det er en klar felling.

 

 

Enig med du.

Lenke til kommentar

Absoulutt enig med wh1te her, ettersom jeg ser mer på saken så kan jeg ikke helt skjønne at Anelka som ellers har god balanse skulle "snuble" i en slik situasjon. Så felling er det. Blir spennende å se hvordan det går for barca i Finalen, Iniesta, er han ute også?

Lenke til kommentar
Absoulutt enig med wh1te her, ettersom jeg ser mer på saken så kan jeg ikke helt skjønne at Anelka som ellers har god balanse skulle "snuble" i en slik situasjon. Så felling er det. Blir spennende å se hvordan det går for barca i Finalen, Iniesta, er han ute også?

Nei, han er match fit.

Lenke til kommentar

Kommentar i Aftenposten i dag, på forsiden av sporten. Gjelder Ronaldo og Ferguson.

 

Konklusjonen var at Fergusons aksept av oppførselen er kun fordi det gjenstår få kamper, og at Ronaldo må gå til sommeren i likhet med flere andre som har kommet i konflikt med Ferguson.

Lenke til kommentar

Hvis ikke det var akkurat det Ronaldo ønsket da, at han må gå pga. at manageren ikke vil ha han, fremfor at han vil bort...

 

edit: Altså, at han ønsker en overgang, men ønsker at folk skal tro overgangen ikke var hans ønske.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Hvis han vil ha overgang nå, synes jeg han virkelig er dum. Hva faen skal han i ett Real-lag som sliter som bare det? Er det ikke bedre å være i en klubb som pleier å vinne troféer hvert år? :D

 

Når man ser på Real så kan det kanskje virke litt rart at Ronaldo skulle ønske seg der, men det er mye som kan dytte ham i retningen av Madrid:

 

- Han er lei av å bli sparket ned hver eneste kamp

- Han føler at han har oppnådd det han kan i klubben

- Spillestilen hans passer til La Liga

- Han ser hvor mye Messi får utfolde seg i en mindre fysisk liga

- Han elsker sin mor, hun elsker Madrid

- Egoet hans er stort nok til at han tror han egenhendig kan dra Real ut av bølgedalen

Lenke til kommentar

Jaja, alt godt nå når Tevez går til liverpool?

 

kommer til å bli reint helvette for han fra fansen! Han som er så elsket på OT, å kommer med at han reiser til liverpool.

Trur han bør tenke å reise til Arsenal,Chealse,Everton eller noge i Engelsk fotball, der han ville fortsatt ver, men ikke i United..

 

Kan bli festlig til sommer når kjøp/salg starter :D

Lenke til kommentar
Jaja, alt godt nå når Tevez går til liverpool?

 

kommer til å bli reint helvette for han fra fansen! Han som er så elsket på OT, å kommer med at han reiser til liverpool.

Hvem sier at han skal dra til Liverpool? Må ikke tro alt du leser heller...

 

 

Haha, etter alt styre fram å tilbake. Lest det nye fra The Sun?

 

Han har jo sjøl vert i inverju om denne saken. + den fucka kontrakten di har med han (agentene til tevez) så trur eg at han lett går fra klubben etter sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...