Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hypotetisk spm, hvis Gerrard og Torres hadde värt skadefrie i hele denne sesongen, tror dere at Man United fortsatt hadde vunnet ligaen?

 

Ja, om Uniteds stall hadde vært skadefri også. (sikter til ronaldo som mistet oppkjøringen og sesongstarten, hargreaves, brown osv.)

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ang Liverpool som klager på skader:

Henter Liverpool inn Barry må vi kvitte oss med enten Macherano eller Alonso da ingen av de tre har lyst til å sitte på benken. Hadde vi hatt ressurser kunne vi ha hatt en Midtbane med Alonso-Barry-Gerrard mot de lagene vi skal styre mot og Macherano - Alonso - Gerrard mot de lagene vi må kjempe mot. Alt som skal til er å gi höye nok lönninger så sitter folk gjerne på benken i et rotasjons system. Dagens Liverpool lag må ty til Lucas som reserve på midtbanen og han hadde ikke spilt fast på årets WBA lag en gang.

 

Bullshit. Kan fint ha alle fire i troppen, vi trenger bredde og klassespillere i flere posisjoner. Spesielt i midtbaneleddet. Hvem har sagt at en av de kommer til å slite benken? Når vi skal konkurrere i PL, CL, FA og ligacup så må vi ha en stall som er kababel til å greie det og hva du sier er rett og slett feil. Hvordan vet du at vi ikke har ressurser til å hente Barry forresten? Tror heller ikke det er sååå store forskjeller på lønningene til Liverpoolspillere og Man Utd spillere for å være ærlig.

Lenke til kommentar

Mener å huske at Liverpool faktisk er under t.o.m Newcastle nå når det gjelder lønninger. Fant ikke igjen kilden though. Denne er ifra 06/07 sesongen, der er vi nr. 4 på lønningslista:

 

 

En toppspiller som Torres f.eks gikk jo ned i lønn for å komme til Liverpool. Mener å huske at spillere som Kewell og Benayoun også har gått ned i lønn for å komme til Pool. Så vi er nok ikke så kompetetive der som vi skulle likt.

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på om du sitter på tall som viser at United gir høyere lønninger pdd.? Du har vel sett at Liverpool faktisk har brukt mer penger de siste årene også? Det å skylde på skader, akkurat som om det er noe som ikke skjer blir fullstendig latterlig (Ja, les det gjerne igjen, Danielzu, latterlig). Ronaldo var skadet i pre-season og starten av sesongen, og det svekket oss. Jeg tror ikke at fire spillere har noe problem med å rullere på de sentrale plassene hvis de faktisk vinner noe, men når vant dere sist noe? Nettopp. Typisk ABU - oppførsel av deg, og jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
(Ja, les det gjerne igjen, Danielzu, latterlig).

Kjakan's innlegg er ofte latterlig etter hva jeg har erfart.

 

Anyways: Dumt angående Fletcher.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Sannheten er jo at selv ifjor når vi gjorde vår nest beste sesong noensinne sportslig sett, og hadde en økning i TV-inntekter på godt å vel 60%, så gikk vi 45 Millioner Pund i minus i fjorårsesongen. Denne sesongen var også en rekord-sesong når det gjelder antall billetter. Så United er ikke i den beste situasjonen, rent økonomisk, akkurat nå. Realiteten er at en dårlig sesong(f.eks ryke tidlig ut i CL) vil føre til en katastrofe for klubbens økonomi(tenkt TV-inntekter fra kvart, semi osv).

Jævla Glazer...

Lenke til kommentar
Mulig det er latterlig at Fletchers suspensjon opprettholdes, men Abidal da? Han gjør ingenting, Anelka snubler i egen fot, men likevel opprettholdes suspensjonen? Helt utrolig.

Men iflg. reglene er det ikke mulig å oppheve en suspensjon gjort i disse tilfellene, med mindre dommeren går ut og bekrefter at dette var feil, noe som ikke er gjort. :)

 

Fletcher var jo på ballen først om ser på tv bildene, så begge kortene burde jo da blitt fjernet dersom et skulle oppheves.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Mulig det er latterlig at Fletchers suspensjon opprettholdes, men Abidal da? Han gjør ingenting, Anelka snubler i egen fot, men likevel opprettholdes suspensjonen? Helt utrolig.

 

For meg er det klin umulig å si hverken eller i denne situasjonen. Hvordan klarer du å se at Abidal ikke er borti ene foten til Anelka? Hvis han er det, noe som fører til at Anelka snubler, så er jo saken grei.

 

Hvis han ikke er borti så er det jo feil. Men klarer ikke se det fra denne videoen, kanskje det finnes en bedre en eller annen plass?

 

Se filmen hos Youtube

 

Edit: Pokker. Trodde det var fotballpub tråden.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Helt umulig å si sikkert fra den videoen der, men for meg virket det som om Abidals venstreben er nok borti Anelkas venstreben til at det kommer ut av balanse slik at han sparker seg selv i leggen.

 

Er ikke glad for at suspensjoner skal være unnskyldningen om vi vinner finalen, men jeg synes det er riktig av UEFA å støtte dommerne sine når det er to vanskelige situasjoner hvor begge står for avgjørelsen sin.

Lenke til kommentar

Smågal: Det er ikke det vi diskuterer her. Alle ser jo hva som gjør at han faller, det er at han sparker seg sjøl i beina. Men hvis det kommer av at Abidal er borti den ene foten så er det jo klart.

 

En liten flikk fra Abidal er nok til at Anelkas fot treffer den andre og han tryner.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...